Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Personal branding to trend, który na dobre zadomowił się w Polsce, początkowo skupiał się głównie na działaniach w realu, dzisiaj nie ma budowania marki bez obecności w internecie, który jest głównym źródłem informacji o nas samych. To niesamowicie silne narzędzie – można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę.

Z książki dowiesz się z niej m.in.

  • dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety
  • czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt)
  • kiedy komentowanie to już hejtowanie
  • dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves’a to niekoniecznie wyróżnienie
  • jak opowiedzieć historię… snapując
  • i ile prawdy jest w stwierdzeniu “jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz”

To must have dla wszystkich, którzy szukają wskazówek i podpowiedzi jak budować markę w internecie, tak aby prezentowane przez użytkowników treści były unikalne, rozpoznawalne i dostarczały odbiorcom czegoś atrakcyjnego i wartościowego. To książka, która właściwie każdemu uczestnikowi internetu, wskaże właściwą drogę w świecie wirtualny, tak by nie popełniać błędów i postępować zgodnie z zasadami netykiety.

O autorze: Tomasz Reich – redaktor naczelny i założyciel portalu Nowa Warszawa.pl. Z mediami związany jest od ponad 20 lat. Pracował m.in. dla „Rzeczpospolitej”, „Newsweek Polska”, Gazeta.pl, „Życie na Gorąco”, „Profit” (obecnie „Forbes”). Jest wykładowcą w Katedrze Studiów Społecznych, Politycznych i Międzynarodowych Collegium Civitas, w której zajmuje się tematyką nowych mediów. Jest absolwentem filologii polskiej i dziennikarstwa na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej UAM w Poznaniu. Przez pięć lat pracował w największych agencjach i domu mediowym, gdzie odpowiadał za komunikację marki w social mediach. Prowadził m.in.: komunikację Nescafe Polska, Republika Kaktusa, Hortex, Mercedes Polska, Era i wiele innych. Jest pasjonatem fotografii wykonywanych z dachów wieżowców. Pomysłodawca i realizator pierwszej na świecie „Nocy Wieżowców”, a także konkursu fotograficznego „Warsaw Insta Festival”.

Więcej informacji na stronie wydawnictwa


Udostępnij