Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego

Rekiny biznesu w mediach

Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a profil publiczny to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym odbiorcom. Ta książka to idealna lektura dla wszystkich tych, którzy zdecydowali się na budowanie marki osobistej i podjęli świadome kroki aby zwiększyć swoją rozpoznawalność, szczególnie w internecie i w mediach.

O tym, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie nie trzeba nikogo przekonywać. To jak postrzegani są liderzy, wpływa na relacje z otoczeniem, pozycję i funkcjonowanie całej firmy. Doskonale wiedzą o tym Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Piotr Voelkel, Jacek Santorski, Joanna Przetakiewicz, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski – z którymi w książce „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” rozmawia Aleksandra Ślifirska.

“Marka osobista firmuje produkty danego brandu. Wartości, które komunikuje stają się w umysłach klientów wartościami produktów, które sprzedaje. Sprawdź, jakie wartości transferujesz na swoje produkty – sposobem, stylem i jakością komunikacji. Jaką bajkę opowiadasz?”

Czytelnik zainspirowany lekcjami przedsiębiorców, do których autorka wprowadza ćwiczenia oparte m.in. na kontekstach z literatury i sztuki, ma odnaleźć swój własny styl komunikacji w biznesie. To poszukiwanie własnego stylu to Communication Quest – autorski program budowania wizerunku dla biznesowych przywódców, który bliżej przedstawiony jest w książce.

Naprzeciw czytelnikom wychodzi praktyczna struktura publikacji. Na marginesach znajdują się przypisy z autorskimi poradami, inspiracjami, ćwiczeniami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji oraz pozwalają rozwijać konkretne umiejętności. Ponadto liczne schematy oraz ilustracje pomagają czytelnikowi zrozumieć oraz zapamiętać jej esencję.

„Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” to druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN „Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów”.
***

Wydawnictwo Naukowe PWN http://ksiegarnia.pwn.pl/Rekiny-biznesu-w-mediach,298484024,p.html

***

O Autorce: Aleksandra Ślifirska, doradca zarządów w obszarze strategicznej komunikacji, trener komunikacji medialnej i publicznej. Z wykształcenia filolog, literaturoznawca. Managing Director agencji Kobold Public Relations. Twórczyni Instytutu Komunikacji Medialnej.

Autorka bestsellerowego poradnika „Medialne lwy dla rekinów biznesu” (wyd. PWN, Warszawa 2014), nagrodzonego przez internautów w plebiscycie Towarzystwa Trenerów Biznesu.

 


Udostępnij