ONLINE 17.09: Warsztat “Czy Twoje działania na platformach społecznościowych mogą być lepiej zaplanowane i skoordynowane? Planowanie treści i obsługa klienta z NapoleonCat”
Czy zastanawiałaś się kiedyś, czy Twój czas zainwestowany w media społecznościowe jest tego warty? Zapraszamy na 2-godzinny warsztat, podczas którego poznasz NapoleonCat – kompleksowe narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi.
Zarezerwuj miejsce >>>TUTAJ<<<
Czego się nauczysz:
- Efektywne zarządzanie interakcjami w mediach społecznościowych: Dowiedz się, jak korzystać z Social Inbox, aby na bieżąco odpowiadać na wiadomości, komentarze i opinie z różnych platform społecznościowych w jednym miejscu.
- Automoderacja i usuwanie spamu: Ustaw reguły, które pomogą Ci odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania i chronić Twoją firmę przed spamem i obraźliwymi komentarzami.
- Planowanie postów: Naucz się tworzyć i utrzymywać spójną obecność w mediach społecznościowych poprzez planowanie postów z wyprzedzeniem.
- Analiza i optymalizacja wyników: Jak ocenić wyniki swoich działań w mediach społecznościowych? Poznaj kluczowe metryki dzięki analityce NapoleonCat i dostosuj swoją strategię.
Dlaczego warto wziąć udział?
- Praktyka na żywo: Otrzymaj praktyczne wskazówki krok po kroku dotyczące korzystania z NapoleonCat.
- Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem: Skorzystaj z wiedzy naszych doświadczonych prowadzących i innych właścicielek małych firm, które stają przed podobnymi wyzwaniami.
- Ekskluzywna oferta po warsztacie: Umów się na darmową konsultację z naszym zespołem sprzedaży, aby otrzymać spersonalizowane porady dostosowane do potrzeb Twojej firmy.
Agenda:
- Wprowadzenie i Icebreaker: Poznaj przedsiębiorcze kobiety i podziel się swoimi sukcesami, ale też wyzwaniami w mediach społecznościowych.
- Rola Social Media w obsłudze klienta: Czy Twoją firmę stać na to, żeby nie obsługiwać klientów w social mediach?
- Wprowadzenie do NapoleonCat: Poznaj kluczowe funkcje i korzyści płynące z korzystania z NapoleonCat.
- Moderacja z Social Inbox: Ćwicz zarządzanie interakcjami w mediach społecznościowych pod okiem specjalistów.
- Automoderacja: Ustaw reguły, które pomogą Ci odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania i chronić Twoją markę przed spamem i obraźliwymi komentarzami.
- Mistrzostwo w planowaniu postów: Stwórz kalendarz treści i zaplanuj posty.
- Analiza i Optymalizacja Wyników: Użyj analityki, aby śledzić i ulepszać swoje działania w mediach społecznościowych.
Nie możemy się doczekać, aby Cię poznać!
Nie przegap tej okazji, aby podnieść swoje umiejętności w mediach społecznościowych i nawiązać kontakty z przedsiębiorczymi kobietami. Miejsca są ograniczone, więc zarezerwuj swoje miejsce już dziś i zrób pierwszy krok w kierunku opanowania swojej strategii w mediach społecznościowych z NapoleonCat.
*Warunkiem udziału w warsztacie jest zarejestrowanie konta na Platformie LBC oraz wypełnienie testu GOdigital >>>TUTAJ<<<.
Warsztat organizowany jest w ramach programu GOdigital realizowanego przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth.
Prowadząca:
Eliza Grycner
Product Marketing Manager w NapoleonCat, platformie do zarządzania obecnością w mediach społecznościowych. Specjalistka w dziedzinie marketingu produktu i edukacji osób dorosłych; zajmuje się opracowywaniem strategii marketingowych, które zwiększają zaangażowanie i lojalność użytkowników. Bogate doświadczenie na rynkach międzynarodowych oraz wykształcenie psychologiczne sprawiają, że Eliza wie dokładnie co zrobić, by napędzać sprzedaż i zjedywać sobie serca klientów. Eliza jest również specjalistką od wystąpień publicznych i treści video, która dzięki znakomitym umiejętnościom w zakresie storytellingu sprawi, że nawet najnudniejszy produkt czy usługa staną się sexy.
NapoleonCat
To uniwersalne i wszechstronne narzędzie do obsługi mediów społecznościowych. NapoleonCat wspiera skuteczną komunikację z klientami, aktywną sprzedaż i budowanie rozpoznawalności marki w środowisku online. NapoleonCat to zaawansowane narzędzie do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych. Ulubione rozwiązanie naszych Klientów, czyli Social Inbox, pomaga biznesom oraz indywidualnym przedsiębiorcom dostarczać doskonałą obsługę klienta na wszystkich głównych platformach społecznościowych: Facebooku, Messengerze, Instagramie, TikToku, LinkedInie, YouTube’ie, Google My Buisiness oraz Google i Apple Store. Z NapoleonCat małe i średnie biznesy, agencje marketingowe oraz sprzedawcy internetowi mogą usprawnić komunikację w mediach społecznościowych, poprawić czas odpowiedzi na zapytania od klientów oraz analizować wydajność działań. Wszystko w jednym, intuicyjnym panelu.