Mała wielka zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ?
W swojej najnowszej książce Robert B. Cialdini i współautorzy pokazują nam, jak to zrobić, i wyjaśniają, jakie mechanizmy powinniśmy wdrożyć do naszej codziennej komunikacji. Czerpiąc z szeroko zakrojonych badań dotyczących perswazji, prowadzonych w zakresie neurobiologii, psychologii poznawczej, psychologii społecznej i ekonomii behawioralnej, przedstawiają aktualną wiedzę i praktyczne zalecenia. Co najważniejsze, autorzy proponują wiele małych zmian (ponad 50 przykładów), które przyczyniają się do spektakularnych wyników, odwołując się do głęboko zakorzenionych ludzkich motywacji. Udowadniają, że małe zmiany przynoszą WIELKIE efekty.
Poznaj siłę małych zmian:
- osiągnij zamierzone cele;
- obroń się przed perswazją;
- zbuduj pozytywne i silne relacje;
- skuteczniej wywieraj wpływ na innych.
„Kiedy chcemy wywrzeć wpływ na to, co inni ludzie myślą, czują lub robią, małe zmiany mogą okazać się niezwykle pomocne z jednego tylko podstawowego powodu: ponieważ są małe.“
To pozycja, która w sposób lekki i prosty prezentuje przykłady sytuacji i wydarzeń, które pokazują jak mała zmiana może przynieść wielki i znaczący rezultat. To zbiór genialnych badań i eksperymentów przedstawiających ciekawe wyniki, które można wykorzytsać zarówno w codziennym działaniu jak i w planowaniu dużych projektów związanych np z zarządzaniem zespołami, motywacją czy sprzedażą.
Robert B. Cialdini – światowej sławy naukowiec, profesor psychologii na Uniwersytecie Stanowym Arizony. W zakresie wywierania wpływu i perswazji jest najczęściej cytowanym psychologiem społecznym na świecie. W październiku 2013 roku otrzymał tytuł doktora honoris causa Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Jest autorem bestsellera Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka.
Steve J. Martin – dyrektor firmy Influence at Work w Wielkiej Brytanii; jego praca została wyróżniona przez „New York Times”, „Los Angeles Times” i „Wired”. Regularnie publikuje w prasie biznesowej, między innymi w „Harvard Business Review”. Wykłada gościnnie w Londyńskiej Szkole Biznesu i na Uniwersytecie Cambridge.
Noah J. Goldstein – profesor Szkoły Zarządzania Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles; wykłada także na Wydziale Psychologii i w Szkole Medycznej tegoż uniwersytetu. Publikuje między innymi w „Journal of Marketing Research” i „Harvard Business Review”. Doradza instytucjom publicznym i prywatnym, w tym Accenture, The United States Forest Service i The United States Census Bureau.
Robert B. Cialdini, Steve J. Martin, Noah J. Goldstein / 978-83-7489-648-1, 135×205 mm, op. miękka, 288 s. 39,90 zł
Patronat: Charaktery, Coaching, Psychologia-Społeczna.pl. Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu, Wirtualna Polska
Więcej informacji na stronie wydawnictwa: