Sopot: Merytoryczne spotkanie i szkolenie-Jak stworzyć idealny komunikat PR-owy do mediów i zainteresować odbiorcę swoją marką?

Lady Business Round Table to nowa forma spotkań biznesowych uruchomiona w odpowiedzi na potrzeby Kobiet Biznesu, zgłoszone przez członkinie Lady Business Club. To kameralne spotkania wzmacniające marki osobiste Kobiet Biznesu. Kobiety przedsiębiorcze, właścicielki firm coraz częściej sięgają po rozwiązania, które dają realną alternatywę dla tradycyjnych modeli prowadzenia własnego biznesu. Nie ustaje jednak potrzeba dyskusji i wymiany doświadczeń.

Lady Business Club oraz Akademia Marki z Klasą, ogólnopolskie i prestiżowe organizacje  zapraszają do udziału w spotkaniu biznesowym skierowanym do członkiń Lady Business Club oraz ich gości specjalnych.

Termin: 8.02.2015, godz. 11:00 – 14:00,

Miejsce: Sopot, Hotel Haffner, u. Haffnera 59.

Podczas spotkania dowiesz się:

– Jak przygotować czytelny tekst działający na wyobraźnię czytelnika,

– Jak przygotować idealny i skuteczny komunikat PR-owy do mediów

– Jak zainteresować media Twoją historią biznesu i marki

– Jak wybrać dobre zdjęcie do ilustrację do tekstu,

– Jak wzbudzić swoją kreatywność przy tworzeniu notki prasowej, artykułu,itp.,

Ograniczona ilość uczestników spotkania do 35.

Stałymi elementami 3 godzinnych spotkań są:

  1. Szkolenia z zakresu efektywnego zarządzania firmą oraz nowoczesnych technologii
  2. Rozmowa z przedsiębiorcą, który działa lokalnie a myśli globalnie – odpowie między innymi na pytanie o kluczowy czynnik sukcesu w przeprowadzeniu własnej firmy na obszar „błękitnego oceanu“
  3. Rozmowa z mentorem biznesu, który z pozycji swojego doświadczenia i wiedzy przekaże swoją perspektywę i
  4. Nawiązanie bliskich i serdecznych relacji z każdą osobą uczestniczącą w spotkaniu

Lady Business Round Table to doskonała okazja do bezpośrednich rozmów o własnych projektach jak również możliwość pozyskania cennych rekomendacji oraz nowych kontaktów w ogólnopolskim środowisku właścicielek firm. To możliwość zapoznania się z kreatywnymi ideami zaproszonych gości, którym sprzyjają dostępne już internetowe technologie i rozwiązania. To także możliwość spotkania się z ekspertami Akademii Marki z Klasą, przedstawicielami lokalnych firm oraz osobami odpowiedzialnymi za rozwój biznesu na Pomorzu, aby wymienić dotychczasowe doświadczenia i opinie.

Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach.

EKSPERCI I PRELEGENCI SPOTKANIA:

Marcin DybukMARCIN DYBUK – Dyrektor Biura Marketingu i Reklamy Radia Gdańsk. Z mediami od związany od dwudziestu lat. Zaczynał jako reporter w gazecie. Przeszedł wszystkie etapy kariery dziennikarskiej, zwieńczonej funkcją redaktora naczelnego. Pracował m.in dla takich tytułów jak: “Dziennik Bałtycki”, “Wieczór Wybrzeża”, “Echo Miasta”, w międzyczasie współpracując m.in. z KAI. Przez ostanie dziesięć lat zdobywał równocześnie doświadczenie w branży reklamowej, m.in. w największej rozgłośni radiowej na Pomorzu. Bloger, koordynator i pomysłodawca wielu akcji społecznych, m.in. “Pomorze Biega i Pomaga”, “Po pierwsze A1”, “Cichy Bohater”, “Kulturalna jazda”, “Lato zaczyna się w Gdyni”, “Aktywuj się triathlonie” i innych. Laureat nagród, m.in. Bursztynowego Słowika, odznaczenie Senatu RP, Brązowy Krzyż Zasługi Prezydenta RP. Wykładowca na Uniwersytecie Gdańskim i w Ateneum Szkole Wyższej w Gdańsku, na kierunkach dziennikarstwa. Komentator i prelegent podczas różnych konferencji o tematyce medialnej i społecznej. Pasjonat triathlonu i biegania.

Temat wystąpienia: Słowo ma MOC, czyli jak Można Oczarować Czytelnika

Aldona Dybuka

Fot. Marcin Hlades

ALDONA DYBUK – w branży PR i promocji od piętnastu lat. Doświadczenie zdobywała najpierw jako koordynator działań promocyjnych grupy spółek w branży meblowej. Przez osiem lat rzecznik prasowy w branży przemysłowej, gdzie odpowiadała m.in. za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy, kontakty z mediami, strategie PR etc. Przez siedem lat redaktor naczelny gazety korporacyjnej. Koordynatorka i organizatorka eventów, projektów, targów. Kuratorka multimedialnej wystawy „Statki. Nasza pasja” w Ośrodku Kultury Morskiej w Gdańsku. Wraz z mężem opracowała i przeprowadziła autorski projekt szkoleniowy z zakresu komunikacji medialnej. Blogerka, pisze na łamach portalu sportowego Triathlonsport.pl, konferansjerka podczas eventów sportowych. Założycielka sportowej trójmiejskiej społeczności kobiet TriBabeczki. W Energy Events odpowiada za PR i promocję. Trenuje triatlon i taniec.

Temat wystąpienia: PR – kaprys czy potrzeba w Twoim biznesie?

POMYSŁODAWCZYNIE SPOTKANIA:

EWA CZERTAK – wspólnik w spółce Business Unlimited, ekspertka i praktyk personal brandingu, w Akademii Marki z Klasą buduje silne marki przedsiębiorczych kobiet na terenie całej Polski. Mentor, twórca i Prezes Akademii (www.akademiamarkizklasa.pl), współtworzy Lady Business Club. Master Business Trainer level superior, posiada tytuł MBA, coach certyfikowany ICC od 2006, prelegentka konferencji, autorka artykułów o personal brandingu, pisze bloga Bądź widzialną Marką. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.

EMILIA BARTOSIEWICZ – wspólnik w Spółce Business Unlimited, założycielka i prezes Lady Business Club. redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl – pierwszego w Polsce portalu dla kobiet biznesu z klasą. Współtworzy Akademię Marki z Klasą. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Ekspert budowania osobistej marki w sieci.

W 2012 została wybrana do grona 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski. Jej życiowe motto: „Ci, którzy są wystarczająco szaleni, by myśleć, że są w stanie zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają”. Steve Jobs.

Lady Business Club to pierwszy ogólnopolski, prestiżowy i elitarny klub dla kobiet biznesu – właścicielek firm – kobiet z klasą, ceniących ogólnoludzkie wartości w życiu i w biznesie.

Powstał pięć lat temu i działa zgodnie z misją zwiększania świadomości właścicielek firm w obszarze budowania rozpoznawalności i przewagi biznesowej poprzez promowanie sukcesów i wzmacnianie ich marki osobistej w świecie realnym oraz w internecie.

To również sieć społecznościowa, w której członkinie mogą nawiązać nowe, wartościowe kontakty biznesowe; to miejsce, które przyciąga kobiety świadomie budujące sieć kontaktów oraz rozwijające osobistą markę.

Akademia Marki z Klasą to jedyna na rynku propozycja całościowo łącząca w procesie budowania osobistej marki działania marketingowe, komunikacyjne, prawne, wizerunkowe z rozwojem osobistym i zawodowym. Akademię tworzy zespół ekspertów w dziedzinach: personal branding, coaching, prawo w obszarze tworzenia wartości marki, osobisty marketing, e-wizerunek, zarządzanie komunikacją marki w internecie, wizualizacja marki w zakresie fotografii osoby, produktu, firmy. Dodatkowo z Akademią współpracują stylistki wizerunku i fryzury oraz wizażystka. Akademia Marki z Klasą specjalizuje się w Personal Brandingu i dedykuje swoją ofertę właścicielom małych, średnich i dużych firm oraz osobom indywidualnym, którzy poprzez markę własnego nazwiska chcą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców oraz zwiększyć wartość swoich usług i produktów.

Inwestycja: 80 pln płatny gotówką w dniu spotkania lub przelewem przed spotkaniem, członkinie Lady Business Club: 40 pln.

UWAGA: spotkanie zamknięte dla gości, którzy nie mogą okazać zaproszenia imiennego. Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@ladybusinessclub.com

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego. Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU i otrzymanie zaproszenia TYLKO DROGĄ MAILOWĄ lub poprzez rekomendacje członkiń LBC!

Zachęcamy do udziału:

– członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące

– osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki Programu Akademii Marki z Klasą

– właścicielki i właścicieli firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy


Udostępnij