Marka kosmetyków naturalnych Clochee, jest już dostępna w największej sieci drogerii w Polsce, w Rossmanie.
To bardzo ważne wydarzenie dla firmy Clochee i kolejny krok w jej rozwoju. Powrót do natury był inspiracją i stał się jednocześnie fundamentem, w tworzeniu kosmetyków wegańskich, opartych na naturalnych składach i niezwykłych formułach, przy jednoczesnym budowaniu wokół marki, społeczności świadomej ekologicznie i dbającej o swój dobrostan. Ta filozofia została zamknięta w estetycznych opakowaniach, zgodnie z europejskimi normami oraz z certyfikowanych składów, testowanych dermatologicznie.
„Być może wszyscy przypłynęliśmy na różnych statkach, ale teraz jesteśmy w ej samej łodzi”. Martin Luther King, Jr.
Wiele lat obecności na polskim rynku, liczne badania i ekspertyzy, śledzenie trendów i tworzenie unikatowego DNA marki, pozwalają na trafne rozpoznawanie potrzeb konsumentów. Nowa linia Simply Nature by Clochee powstała, aby zdecydowanie szersze grono kobiet mogło cieszyć się naturalnymi kosmetykami o bardzo wysokiej jakości. 6 nowych produktów, skoncentrowanych na działaniu anti-age, można znaleźć już w sieci Rossmann.
Seria zawiera :
Ultra – wygładzający krem na dzień
Charakterystyka:
Krem zawiera skutecznie napinająco – wygładzający kompleks biomimetyczny (druga skóra). Z koleisilnie nawilżający kwas hialuronowy,zadba o jędrność i sprężystość. Zgodnie z wynikami badań aparaturowych, po 4 tygodniach stosowania kremu, Panie zauważyły:
– wzrost poziomu nawilżenia skóry o 27,27 %
– poprawę elastyczności skóry o 25,32 %
– zmniejszenie widoczności zmarszczek o 14,66 %
Cena*: 54,99
Fitopeptydowy krem na dzień
Charakterystyka:
Kosmetyk zwiększa gęstość skóry, dzięki fitopeptydom
Zawiera nawilżający kompleks GAG, będący promotorem przenikania składników aktywnych. Zgodnie z wynikami badań aparaturowych, po 4 tygodniach stosowania tego produktu, można zauważyć takie efekty jak:
– wzrost poziomu nawilżenia skóry o 24,04 %
– poprawę elastyczności skóry o 21,33 %
– zmniejszenie widoczności zmarszczek o 10,47 %
Cena*: 54,99
Multi- regenerujący krem na noc
Charakterystyka:
Krem intensywnie stymuluje odnowę skóry.Zawarty w nim kawior limonkowy skutecznie regeneruje oraz ma właściwości antyoksydacyjne.
Zgodnie z badaniami aparaturowymi, po 4 tygodniach stosowania, kondycja skóry uległa widocznej poprawie:
– poziom nawilżenia skóry wzrósł o 23,81%
– elastycznośćskóry wzrosła o 17,69%
– widoczność zmarszczek zmniejszyła się o 13,06%
Cena*: 55,99
Bogaty krem ceramidowy na noc
Charakterystyka:
Krem ma właściwości odżywczo-ujędrniające, dzięki zawartym w składzie ceramidom (stanowią one spoiwo komórkowe). Co więcej, zawiera takżesilnie pobudzający systemy naprawcze – fito-kompleks.
Skuteczność kremu potwierdziły badania aparaturowe (po 4 tygodniach stosowania):
– wzrost poziomu nawilżenia skóry o 24,77%
– poprawa elastyczności skóry o 16,10%
– zmniejszenie widoczności zmarszczek o 9,67%
Cena*: 55,99
Fitokolagenowy krem-maska pod oczy i na powieki
Charakterystyka:
W składzie produktu główną rolę odgrywają: wygładzający kolagen akacjowy oraz
antyoksydacyjna i rozjaśniająca, stabilna witamina C.
Skuteczność potwierdzają badania aparaturowe (po 4 tygodniach stosowania):
– wzrost poziomu nawilżenia o 18,60%
– wzrost elastyczności skóry o 15,45 %
– zmniejszenie widoczności zmarszczek o 9,25 %
Cena*: 56,99
Przeciwzmarszczkowe serum
Charakterystyka:
Serum to idealne połączenie relaksująco-wygładzającego stewiozydu oraz
wzmacniającego i przeciwzmarszczkowego biofermentu z granatu. Zapewnia ono skuteczną walkę z procesami starzenia się skóry. Jego efektywność potwierdzają wyniki badań aparaturowych (po 4 tygodniach stosowania produktu):
– wzrost nawilżenia skóry o 21,36 %
– wzrost elastyczności skóry o 23,75 %
– zmniejszenie widoczności zmarszczek o 14,04 %
Cena*: 59,99
*sugerowane ceny brutto
______________________________________________________
„W myśl kampanii marki Clochee „Pielęgnuj miłość” będziemy kontynuować naszą misję w powrocie do natury, skupieniu na najważniejszych wartościach, ludziach i chwilach. Chcemy edukować, wspierać i pomagać. Uczymy mądrej, ekologicznej pielęgnacji z poszanowaniem środowiska naturalnego i bardzo ważny dla nas jest dobrostan naszych klientów. Niezwykle cieszymy się, że ich grono powiększy się o klientów drogerii Rossmann i nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć – do zobaczenia!”- Daria Prochenka CEO Clochee.
Źródło: materiały prasowe