Marka kosmetyków naturalnych Clochee, jest już dostępna w największej sieci drogerii w Polsce, w Rossmanie.

To bardzo ważne wydarzenie dla firmy Clochee i kolejny krok w jej rozwoju. Powrót do natury był inspiracją i stał się jednocześnie fundamentem, w tworzeniu kosmetyków wegańskich, opartych na naturalnych składach i niezwykłych formułach, przy jednoczesnym budowaniu wokół marki, społeczności świadomej ekologicznie i dbającej o swój dobrostan. Ta filozofia została zamknięta w estetycznych opakowaniach, zgodnie z europejskimi normami oraz z certyfikowanych składów, testowanych dermatologicznie.

„Być może wszyscy przypłynęliśmy na różnych statkach, ale teraz jesteśmy w ej samej łodzi”. Martin Luther King, Jr.

Wiele lat obecności na polskim rynku, liczne badania i ekspertyzy, śledzenie trendów i tworzenie unikatowego DNA marki, pozwalają na trafne rozpoznawanie potrzeb konsumentów. Nowa linia Simply Nature by Clochee powstała, aby zdecydowanie szersze grono kobiet mogło cieszyć się naturalnymi kosmetykami o bardzo wysokiej jakości.  6 nowych produktów, skoncentrowanych na działaniu anti-age, można znaleźć już w sieci Rossmann.

Seria zawiera :

Ultra – wygładzający krem na dzień

Charakterystyka:

Krem zawiera skutecznie napinająco – wygładzający kompleks biomimetyczny (druga skóra). Z koleisilnie nawilżający kwas hialuronowy,zadba o jędrność i sprężystość. Zgodnie z wynikami badań aparaturowych, po 4 tygodniach stosowania kremu, Panie zauważyły:

– wzrost poziomu nawilżenia skóry o 27,27 %

– poprawę elastyczności skóry o 25,32 %

– zmniejszenie widoczności zmarszczek o 14,66 %

Cena*: 54,99

Fitopeptydowy krem na dzień

Charakterystyka:

Kosmetyk zwiększa gęstość skóry, dzięki fitopeptydom

Zawiera nawilżający kompleks GAG, będący promotorem przenikania składników aktywnych. Zgodnie z wynikami badań aparaturowych, po 4 tygodniach stosowania tego produktu, można zauważyć takie efekty jak:

– wzrost poziomu nawilżenia skóry o 24,04 %

– poprawę elastyczności skóry o 21,33 %

– zmniejszenie widoczności zmarszczek o 10,47 %

Cena*: 54,99

Multi- regenerujący krem na noc

Charakterystyka:

Krem intensywnie stymuluje odnowę skóry.Zawarty w nim kawior limonkowy skutecznie regeneruje oraz ma  właściwości antyoksydacyjne.

Zgodnie z badaniami aparaturowymi, po 4 tygodniach stosowania, kondycja skóry uległa widocznej poprawie:

–  poziom nawilżenia skóry wzrósł o 23,81%

–  elastycznośćskóry wzrosła o 17,69%

– widoczność zmarszczek zmniejszyła się o 13,06%

Cena*: 55,99

Bogaty krem ceramidowy na noc

Charakterystyka:

Krem ma właściwości odżywczo-ujędrniające, dzięki zawartym w składzie ceramidom (stanowią one spoiwo komórkowe). Co więcej, zawiera takżesilnie pobudzający systemy naprawcze – fito-kompleks.

Skuteczność kremu potwierdziły badania aparaturowe (po 4 tygodniach stosowania):

– wzrost poziomu nawilżenia skóry o 24,77%

– poprawa elastyczności skóry o 16,10%

– zmniejszenie widoczności zmarszczek o 9,67%

Cena*: 55,99

Fitokolagenowy krem-maska pod oczy i na powieki

Charakterystyka:

W składzie produktu główną rolę odgrywają: wygładzający kolagen akacjowy oraz

antyoksydacyjna i rozjaśniająca, stabilna witamina C.

Skuteczność potwierdzają badania aparaturowe (po 4 tygodniach stosowania):

– wzrost poziomu nawilżenia o 18,60%

– wzrost elastyczności skóry o 15,45 %

– zmniejszenie widoczności zmarszczek o 9,25 %

Cena*: 56,99

Przeciwzmarszczkowe serum

Charakterystyka:

Serum to idealne połączenie relaksująco-wygładzającego stewiozydu oraz

wzmacniającego i przeciwzmarszczkowego biofermentu z granatu. Zapewnia ono skuteczną walkę z procesami starzenia się skóry. Jego efektywność potwierdzają wyniki badań aparaturowych (po 4 tygodniach stosowania produktu):

– wzrost nawilżenia skóry o 21,36 %

– wzrost elastyczności skóry o 23,75 %

– zmniejszenie widoczności zmarszczek o 14,04 %

Cena*: 59,99

*sugerowane ceny brutto

______________________________________________________

„W myśl kampanii marki Clochee „Pielęgnuj miłość” będziemy kontynuować naszą misję w powrocie do natury, skupieniu na najważniejszych wartościach, ludziach i chwilach. Chcemy edukować, wspierać i pomagać. Uczymy mądrej, ekologicznej pielęgnacji z poszanowaniem środowiska naturalnego i bardzo ważny dla nas jest dobrostan naszych klientów. Niezwykle cieszymy się, że ich grono powiększy się o klientów drogerii Rossmann i nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć – do zobaczenia!”- Daria Prochenka CEO Clochee.

Źródło: materiały prasowe


Udostępnij