WARSZAWA 30.11: warsztat STORYTELLING POWER – relacje i sprzedaż poprzez opowiadane historie.

Warsztat_storytelling

Czego możesz się spodziewać na warsztacie?

 

Ładne strony internetowe nie zwiększają sprzedaży. To słowa zwiększają sprzedaż. Słowa ułożone w opowieści. Celem szkolenia jest zwiększyć sprzedaż w firmie wykorzystując do tego storytelling. Sztuka wykorzystania opowieści stanowi o sile sprzedaży. Umiejętność opowiadania to podstawowe narzędzie sprzedawcy, kogoś, kto potrafi zainspirować potencjalnych klientów do zakupu. Umiejętność opowiadania to fundamentalne narzędzie prawdziwego przywódcy, kogoś, kto potrafi zmobilizować innych do działania. Niezależnie czy jesteś menedżerem, aktorem, politykiem, czy po prostu człowiekiem u progu wyzwania, to, w jaki sposób opowiadasz, tworzy wyobrażenie o Tobie i o tym, co chcesz przekazać.

Celem szkolenia jest nauczenie tworzenia i wykorzystywania opowieści w biznesie, w kontaktach B2B i H2H. W opowiadaniu: o marce, o produkcie, o liderach firmy. Dobrze opowiedziana historia zapewnia liderom kluczową korzyść – istotną przewagę na dzisiejszym konkurencyjnym rynku. Dobra narracja potrafi przekonać klientów, pracowników, inwestorów, że twoja firma, produkt lub pomysł, pomogą im odnieść sukces. W skutecznej komunikacji liczą się emocje. Trzeba umieć trafiać do umysłów, ale także do serc ludzi. „Opowiadać każdy może, lepiej niż gorzej” (jak w słynnej piosence: śpiewać). Osoby które wiedzą jak to robić dobrze, potrafią fascynować tłumy. Większość przedsiębiorców traci szanse na sprzedaż w momencie gdy zaczyna OPOWIADAĆ O SWOIM BIZNESIE. Jeszcze gorzej jest gdy mają opowiedzieć o… sobie. Przeważająca większość improwizuje… Jak to zrobić dobrze? Jak zafascynować słuchacza? Z zajęć wyjdziesz z wieloma opowieściami. Zawsze jest jakaś historia do opowiedzenia

Mimo, że wszyscy opowiadamy mało kto robi to dobrze i wie jak to robić. Zdobyta wiedza często jest całkowicie nowa ciekawa i chętnie od razu stosowana. Bo my jako ludzie lubimy opowiadać 🙂 Opowiadający przykuwają uwagę. Przejście od zwykłego opowiadania do opowiadania świadomego gdzie opowiadający wie co, kiedy i jak użyć konstruując wypowiedź złożoną z opowieści. Firmy, a także zwykłe osoby, które wykorzystują opowieści – prawdziwe i nasycone emocjami – nawiązują głębszy kontakt ze swoimi klientami i odbiorcami niż ich konkurencja. Efektem szkolenia będzie umiejętność szybszego i głębszego nawiązywanie szeroko rozumianych relacji międzyludzkich stosując do tego poznaną metodę narracji.

Metody nauki:

– wykład – teoria – case studies,
– demonstracja trenera wykorzystania teorii w – praktyce,
– analiza istniejących opowieści biznesowych,
– ćwiczenia z tworzenia opowieści.

Całe szkolenie będzie jedną wielką opowieścią, opowieścią w której uczestnik zostanie zanurzony, dla stworzenia optymalnych warunków nauki i praktyki storytellingu poprzez obcowanie ze światem opowieści i wiedzą o nich. Wyprawa w świat opowieści by odkryć jego zasady i doświadczyć jak działają na nas na żywo. Szkolenie prowadzone na żywo w języku polskim. 

Całe szkolenie będzie jedną wielką opowieścią, opowieścią w której uczestnik zostanie zanurzony, dla stworzenia optymalnych warunków nauki i praktyki storytellingu poprzez obcowanie ze światem opowieści i wiedzą o nich. Wyprawa w świat opowieści by odkryć jego zasady i doświadczyć jak działają na nas na żywo. Szkolenie prowadzone na żywo w języku polskim.

Szczegóły wydarzenia:

Termin: 30.11.2024 r.

Miejsce: Warszawa, Galeria Xanadu, ul. Andersa 29

Czas trwania: 9:30 – 16:00 (4 sesje
po około 90 minut zajęć + przerwy na kawę i lunch).

Program:

Podczas zajęć uczestnik pozna następujące elementy:

+ Markery emocjonalne – w procesie budowy świadomości marki.
+ Funkcje emocji i praca z emocjami w opowieściach.
+ Techniki utrzymywania uwagi i zainteresowania odbiorców.
+ Techniki angażowania odbiorców.
+ Techniki zaskakiwania odbiorców.
+ Jak opowiadać o firmie, jej historii, misji.
+ Jak opowiadać o wartościach firmy.
+ Proste do zastosowania schematy opowieści.
+ Na czym można oprzeć opowieść w biznesie?
+ Sposoby na wywoływanie fascynacji (produktem, marką, człowiekiem) i jej wykorzystanie w procesie tworzenia opowieści.
+ Sposoby tworzenia postaci i ich reprezentacja w opowieści biznesowej.
+ Jak władać tajemnicą, ciekawością i strachem w umyśle „słuchacza” opowieści.


Udostępnij