Co robią Polki i Polacy w internecie?

Internet w życiu Polaków odgrywa coraz większą rolę, kształtując codzienne nawyki i preferencje w zakresie rozrywki, zakupów i komunikacji.

Firma Nexera opublikowała nową edycję raportu o polskich internautach i internautkach. Badanie zrealizowane we współpracy z K+Research pokazuje kluczowe trendy i statystyki z obszaru: e-zakupów, gier online, platform streamingowych, sztucznej inteligencji czy e-administracji.

Z raportu można dowiedzieć się m.in., że:

·       32% Polaków codziennie ogląda w internecie rozrywkowe treści wideo. Królują śmieszne filmiki oraz nagrania w mediach społecznościowych, które częściej wybierają kobiety.
·       40% internautów co najmniej kilka razy w tygodniu gra w gry online. Kobiety również robią to często.
·       Kobiety częściej niż mężczyźni zapowiadają, że w najbliższym czasie kupią sprzęt gamingowy.
·       Zaledwie co czwarty użytkownik internetu przyznaje, że nie ma konta na żadnej platformie streamingowej (mężczyźni częściej na Netfliksie, kobiety na Disney Plus).
·       Częste zakupy online robi 59% badanych.
·        9 na 10 Polaków uważa się za częstych użytkowników sieci.

Pełna wersja raportu dostępna jest na stronie www.regionynexery.pl

 

fot. unsplash


Udostępnij