NapoleonCat – Kompleksowe narzędzie ułatwiające zarządzanie wszystkimi profilami w mediach społecznościowych

NapoleonCat

NapoleonCat to kompleksowe narzędzie które ułatwia zarządzanie wszystkimi profilami w mediach społecznościowych. Dzięki podłączeniu profili w ramach jednego narzędzia możesz zarządzać komentarzami, planować i publikować treści i analizować wyniki.NapoleonCat wspiera sprzedaż kanałami social media umożliwiając łatwe budowanie relacji i komunikowanie się z klientami, tam gdzie im najwygodniej. 

Narzędzie dostępne w języku polskim i angielskim.

Kluczowe funkcjonalności NapoleonCat: 

  • Social Inbox: Zarządzaj wszystkimi wiadomościami, recenzjami i komentarzami od klientów w jednym widoku.
  • Publikator: Planuj z wyprzedzeniem i publikuj wszystkie treści bez konieczności logowania się na różne platformy.
  • Analityka: Mierz i analizuj wyniki na swoich social mediach.
  • Monitoring konkurencji: Śledź efektywność działań konkurencji.
  • Raporty: Automatyzuj tworzenie i wysyłkę raportów.
  • Auto-moderacja: Automatycznie moderuj wiadomości i komentarze spod postów i reklamy na Facebooku i Instagramie. Ukrywaj i usuwaj spam i hejt.

W czym wyręczy Cię NapoleonCat, Twój asystent dla social mediów:

 

 Obsługa wielu platform w jednym miejscu: obsługuj profile z Facebooka, Instagrama, TikToka, LinkedIna, YouTube’a, Google Moja Firma, Messengera, Apple Store i Google Store bez przełączania się między platformami i profilami (i bez rozpraszaczy!).

Planowanie postów: planuj i publikuj posty na wielu platformach społecznościowych z jednego, wygodnego kreatora postów. Popraw regularność swoich publikacji dzięki ułatwionemu systemowi pracy i patrz, jak rośnie zaangażowanie Twojej społeczności.

Monitorowanie konkurencji: śledź działania konkurencji w mediach społecznościowych. Mając wszystkie dane w jednym miejscu, w łatwy sposób przeanalizujesz strategie i wyniki konkurentów i dostosujesz własne praktyki do tego, co w branży działa najlepiej.

Analiza wyników kampanii: analizuj skuteczność swoich kampanii w social media. Śledzić kluczowe wskaźniki, takie jak zaangażowanie czy liczba kliknięć i konwersji i optymalizuj swoje działania zgodnie z tym, co podpowiadają dane.

Oszczędność czasu: zarządzaj wieloma kontami społecznościowymi z jednego miejsca bez przełączania się między platformami. Skoncentruj się na tworzeniu treści w wybranym przez Ciebie momencie i zaplanuj automatyczną publikację w określonych terminach. Automatycznie generuj raporty, aby szybciej zrozumieć, co działa, a co wymaga poprawy. Zarządzaj wszystkimi rozmowami z jednego miejsca, żeby szybciej reagować na komentarze, wiadomości, czy pytania od obserwatorów. Automatyzuj zadania takie jak odpowiadanie na wiadomości (moduł Auto-moderacji) czy przypisywanie zadań do odpowiednich członków zespołu.

Poprawa wskaźników odpowiedzi w mediach społecznościowych:  szybko i skuteczne reaguj na komentarze, recenzje oraz wiadomości dzięki temu, że cała komunikacja zbiera się w jednym miejscu – w Social Inbox. Zautomatyzuj powtarzalne zadania i popraw czas odpowiedzi, żeby zwiększyć zaangażowanie swojej społeczności i zminimalizować ryzyko przeoczenia jakiejkolwiek szansy sprzedażowej.

Pozytywny wpływ na  jakość obsługi klienta w social media: sprawdzaj historię dotychczasowych relacji z konkretnymi klientami. Dzięki dostępowi do wcześniejszych interakcji na social mediach, Twój zespół spersonalizuje komunikację, szybciej rozwiąże problemy i lepiej zrozumieć indywidualne potrzeby klientów. NapoleonCat pomoże Ci także w obsłudze klienta w wielu językach dzięki wbudowanemu tłumaczowi.

Skuteczna ochrona marki przed szkodliwymi treściami: monitoruj i filtruj komentarze, żeby szybko wykrywać i eliminować treści generowane przez trolle oraz spamerów. Automatycznie oznaczaj i usuwaj niepożądane wpisy i zabezpiecz reputację swojej marki.

Skalowanie sprzedaży bez konieczności powiększania zespołu: zintegruj wiele kanałów komunikacji i wyeliminuj trudności w obsłudze klienta. Zapewniaj skuteczne wsparcie procesu sprzedaży, co przełoży się na oszczędność czasu, zróżnicowanie rynku, przyciąganie nowych klientów oraz budowanie lojalności i pozytywnej reputacji w mediach społecznościowych.

Elastyczność i przystępność cenowa: wybierz przystępne cenowo rozwiązania z elastycznym cennikiem bazującym na Twoich indywidualnych potrzebach. Nie musisz zawierać umowy i w każdym momencie możesz zwiększyć lub zmniejszyć zakres zakupionego pakietu. W czasie testowania narzędzia nie musisz podpinać karty. Otrzymasz też wsparcie klienta w języku polskim i angielskim od 8:00 do 20:00 czasu polskiego.

Więcej o NapoleonCat >>>TUTAJ


Udostępnij