Od 2012 pracuje z ludźmi biznesu nad skutecznym zwiększaniem ich rozpoznawalności w internecie. Tworzy strategie PR i prowadzi konsultacji z zakresu spójnej i autentycznej komunikacji marki w sieci oraz tworzenia profesjonalnych profili publicznych. Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających zasięgi widzialności marki w sieci.
Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci blisko 300 właścicielek firm w Polsce, biorąc udział w tworzeniu ich profili publicznych.
W 2012 została wybrana do grona 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski. W 2017 została zaproszona do Rady Kobiet Emirates & Europe Business Development Cluster oraz została wybrana do grona 20 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce i za granicą.
W wolnych chwilach amatorsko projektuje wnętrza, układa kompozycje z kwiatów i szyje na maszynie. Zna język angielski i francuski. Kocha podróże, marzy o niezwykłej wyprawie do Indii, Chin i Japonii.
Jej motto życiowe: „Ci, którzy są wystarczająco szaleni, by myśleć, że są w stanie zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają”. Steve Jobs
Przykładowe artykuły eksperckie:
Capital Trader: Biznes Lady Przedsiębiorcza i rozpoznawalna
Magazyn Firmer:
4 mity na temat budowania wizerunku małej firmy w internecie
Zbuduj reputację swojej marki
Marka w sieci w sercu czy na języku
Forbes:O klubie biznesowym dla kobiet biznesu
Portal nakawie.pl: Jeśli kobiety nie mają wsparcia w biznesie
Artykuły autora:
Budowanie marki w internecie – czy blask fleszy jest dla ciebie?
5 kroków jak zbudować sieć sojuszników twojej marki
Rozpoznawalność marki przedsiębiorcy w internecie – od czego zacząć?
Jak stać się marką rozpoznawalną online?
Odwaga jest kobietą – felieton Emilii Bartosiewicz
Chcieć mniej. Minimalizm w praktyce
Bądź dwa kroki naprzód – zbuduj reputację swojej marki
Dlaczego warto mieć profesjonalny profil na Linkedin?
Psychologia sprzedaży, Mateusz Grzesiak
Marzyłaś kiedyś o byciu w blasku fleszy?
Piękne życie to trudne życie? – recenzja książki shauny niequist
Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych“. P.Korpacka, A. Zdanowski
Sun tzu – 16 sprawdzonych strategii biznesowych
Marka w opałach – jak walczyć z czarnym PR marki?