Życie skrojone na miarę – relacja z Wieczoru Biznesowego z Lady Business Club w Sopocie
Lady Business Club 18 marca gościł kilkadziesiąt Pań na Wieczorze Biznesowym w Hotelu Haffner w Sopocie. Wieczór biznesowy stworzył możliwość do networkingu i nawiązania nowych relacji jak również był okazją do dyskusji na temat savoir vivre w życiu i w biznesie.
Tytuł książki Janusza “Krawca” Wiśniewskiego „Życie skrojone na miarę” prowokuje do nadania mu ponadczasowego znaczenia. Można pokusić się o stwierdzenie, że każdy posiada dar, życie skrojone na miarę. Czy ta miara zmienia się wraz z wiekiem, czy życie raz nam dane może przybierać różnorakie kształty i wreszcie w jakim stopniu zależy od nas wielkość i zuchwałość w życiu?
Na te pytania nie padły proste odpowiedzi, dlatego gość specjalny, Krawiec od czterech pokoleń, Janusz Wiśniewski opowiadał o różnych kolejach losu w swoim życiu. Fascynująca opowieść, spontaniczna rozmowa z uczestniczkami spotkania wywołała efekt otwartej i żywej atmosfery. Właściciele trójmiejskich mediów, m.in. Krzysztof Witecki z Magazynu Dolce Vita, Jarosław Waśkiewicz z portalu biznesnafali.pl, Jakub Jakubowski z Magazynu Prestiż, swoją obecnością wnieśli energię i dodatkowe znaczenie do naszej dyskusji. Postanowili pomóc w promocji trzeciej książki Pana Janusza, czemu Lady Business Club będzie kibicować z uwagą.
Temat całego spotkania savoir vivre sztuką życia naturalnie komponował się z wystąpieniami tego wieczoru. Elegancja w życiu jak stwierdził Janusz Krawiec, nie wynika tylko z tego co nakładamy na siebie, ona bardziej wydobywa się z naszego środka. Elegancja to również sposób myślenia o sobie i o innych.
Ewa Czertak, prowadząca spotkanie, powiedziała: “myśleć elegancko to chcieć dla siebie rzeczy pięknych, estetycznych, dobrych w formie i treści. Jeśli chcemy wartościowego życia to zacznijmy od dbania o siebie. Postawmy sobie wyższą poprzeczkę, nie akceptujmy bylejakości w wyglądzie, zachowaniu czy działaniu. Styl życia a w tym zawarty styl ubierania jest dzisiaj jasnym komunikatem określającym nasz status społeczny, dokonania i aspiracje, dlatego warto poświęcić mu specjalną uwagę.”
Wieczór biznesowy uświetniły historie ludzi biznesu, opowiedziane przez Iwonę Wierzbicką z firmy Klapp, Jakuba Jakubowskiego z Magazynu Prestiż oraz przedstawicielka firmy PartyLite.
Spotkanie zakończyło się wspaniałym i klimatycznym występem Doroty Gajek. Piękna, utalentowana i profesjonalna skrzypaczka, muzyk kameralista w Capelli Bydgostiensis, Właścicielka własnej marki SPRING music, dzięki której łączy artystów z dziedzin: muzyki, śpiewu, baletu, malarstwa, literatury, designu sceny, videografii oraz kompozycji.
Dzięki nowatorskiej koncepcji integrowania różnorodnej muzyki z możliwościami audiowizualnymi, występ Doroty Gajek przeniósł obecnych do innego świata doznań i wrażeń, gdzie można jednocześnie smakować muzykę na poziomie wszystkich zmysłów, nie tylko jej słuchając.
Kolejny Wieczór Biznesowy z Lady Business Club w Trójmieście w maju.
fot. Gordon Blackler. Więcej zdjęć ze spotkania TUTAJ
PARTNER GŁÓWNY SPOTKANIA: Klapp Cosmetics (www. klapp-cosmetics.pl) Klapp Cosmetics jest wiodącym, europejskim producentem profesjonalnych produktów kosmetycznych. Swoich przedstawicieli ma aż w 60 krajach, na wszystkich kontynentach. Firma została założona przez Gerharda Klapp, specjalistę w zakresie kosmetyki anti-aging, praktyka w dziedzinie medycyny naturalnej, który jak sam mówi, zbudował markę z respektu wobec kobiecej urody.
Klapp Cosmetics to firma nowoczesna, ale z 30 letnią tradycją. Charakteryzuje się niemiecką solidnością, ma silne podstawy i jednocześnie jest nowatorska, niebojąca się zmian zachodzących na rynku. Została założona by produkować i dystrybuować wysokiej jakości produkty upiększające w zakresie kosmetyki pielęgnacyjnej, wellness, ale również o charakterze leczniczym. Profesjonalne podejście, dbałość o detale i uważne wsłuchiwanie się w potrzeby klientów, pozwoliło marce Klapp z sukcesem umocnić swoją pozycję na rynku beauty na całym świecie i być dzisiaj liderem w tej branży. Podstawą filozofii firmy są trzy kierunki – innowacyjne myślenie, nowoczesne metody zabiegowe oraz strategie dla przyszłości rynku. Równie ważni w budowie tak dużego przedsięwzięcia są także nasi partnerzy. To oni stanowią podstawowy kapitał firmy.
Docelowym klientem produktów firmy Klapp Cosmetics są gabinety i salony kosmetyczne oraz instytuty SPA oraz Wellness, hotele posiadające rozwinięte usługi dla klientów, a także szkoły kosmetyczne.
Partnerzy spotkania: Hotel Haffner, DeSabor hiszpańskie wina, SPRING music, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Wydawnictwo Papierowy Motyl, Dolce Vita Instytut Piękna
Partnerzy medialni: Radio Gdańsk, biznesnafali.pl, Magazyn Prestiż, Express Biznesu, trojmiasto.pl, Magazyn Kikimora, Magazyn Dolce Vita, ladybusiness.pl, kobiecepasje.pl, my3miasto.pl, firmer.pl, pomorski.info