Warszawa: Wieczór Biznesowy “Business & Art”. 4 urodziny Lady Business Club
field_553d29d248006
Lady Business Club, Akademia Marki z Klasą zapraszają do udziału w wydarzeniu w ramach cyklu prestiżowych spotkań i konferencji dla biznesu, organizowanych w wybranych miastach Polski. Wieczór ze sztuką, ma wskazać jak ważna jest estetyka, piękno i osobiste zaangażowanie na rzecz edukacji kulturalnej w środowisku biznesu.
Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że z pozoru hermetyczny świat sztuki współczesnej jest otwarty a jego poznanie oraz kolekcjonowanie może stać się wielka przygodą i sposobem na doskonalenie i poznawanie siebie. Malarstwo, rzeźba, fotografia, film video, street art można traktować jako pretekst do bardzo interesującej rozmowy, ale i do początku budowania własnej kolekcji.
- Czy doprawdy trzeba być milionerem, by zacząć fascynującą przygodę ze światem sztuki?
- Czy trzeba być znawcą sztuki, aby tworzyć kolekcje na własne potrzeby?
- Czy budowanie marki osobistej może stać się sztuką życia?
Z merytorycznych wystąpień dowiesz się o planowaniu spadkowym, sukcesji i bezpieczeństwie Twojego biznesu.
Pięknym tłem wydarzenia będzie wystawa zbiorowa 33 artystów, prezentowanych w dotychczasowych edycjach Forum Humanum Mazurkas. Będzie możliwy zakup prezentowanych prac.
Podczas wydarzenia zostaną wręczone certyfikaty ukończenia Programu Personal Branding Bądź widzialną Marką Akademii Marki z Klasą oraz prestiżowy tytuł i statuetki Ambasadorki Klasy za wybitne osiągnięcia w budowaniu osobistej marki
Czas i miejsce:
7.12.2015, godz. 18:30 – 21:30, Hotel Mazurkas, ul. Poznańska 177, Ożarów Mazowiecki.
Mapka dojazdu TUTAJ
Lady Business Club i Akademia Marki z Klasą, swoimi działaniami pokazują jak ważne w odkrywaniu sensu życia jest wychodzenie poza potrzeby materialne i kierowanie się ku ogólnoludzkim wartościom dostępnym w kontakcie ze sztuką.
Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach:
MAŁGORZATA BŁASZCZYK – swoje doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w korporacjach międzynarodowych, ale zawsze marzyła o stworzeniu własnego biznesu, który pozwoliłby mi w pełni realizować własne pasje i dał satysfakcję rozwoju osobistego i gratyfikację finansową.
Wykorzystując swoją wiedzę z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim oraz procesami projektowymi zdecydowała się na rozwój własnego biznesu. Od 2010 roku prowadzi galerię sztuki współczesnej i zajmuje się promocją młodych twórców na rynku polskim i międzynarodowym. Realizuje projekty z zakresu edukacji artystycznej i przedsiebiorczości dla kobiet i zarządzania humanistycznego.
Jest certyfikowanym coachem ICF i trenerem oraz prezesem Fundacji Zona Art i. Brała udział w projektach Banku Światowego z zakresu kreowania przedsiębiorczości kobiet na terenie Śląska oraz wspierałam ciekawe inicjatywy społeczne związane z aktywizacją różnych grup społecznych. Ceni biznes oparty na relacji i uczciwości. Chętnie podzieli się swoim doświadczeniem w tworzeniu wizerunku firmy i skutecznego działania i pasji tworzenia i odkrywania swoich talentów. Jej motto to – działaj skutecznie, ale z klasą.
TEMAT WYSTĄPIENIA: “Inwestowanie w sztukę”
PAWEŁ DONIEC – radca prawny, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie. Specjalizuje się w prawie gospodarczym, problematyce sukcesji międzypokoleniowej przedsiębiorstw i majątków przedsiębiorców, zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w prawie budowlanym i w odzyskiwaniu należności handlowych.
Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu procesów sądowych i obsłudze prawnej przedsiębiorstw, w szczególności z branży produkcyjnej, deweloperskiej i hotelarskiej. Prowadzi wykłady na studiach MBA na uczelni ASBIRO oraz szkolenia dla właścicieli firm we współpracy z organizacjami przedsiębiorców i firmami szkoleniowymi.
Jest wspólnikiem zarządzającym w Kancelarii DGP Doniec Górecki Potoplak.
TEMAT WYSTĄPIENIA: “Planowanie spadkowe i sukcesja – bezpieczeństwo Twojego biznesu”
EWA CZERTAK – wspólnik w spółce Business Unlimited, ekspertka i praktyk personal brandingu, w Akademii Marki z Klasą buduje silne marki przedsiębiorczych kobiet na terenie całej Polski. Mentor, twórca i Prezes Akademii (www.akademiamarkizklasa.pl), współtworzy Lady Business Club. Master Business Trainer level superior, posiada tytuł MBA, coach certyfikowany ICC od 2006, prelegentka konferencji, autorka artykułów o personal brandingu, pisze bloga Bądź widzialną Marką. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.
TEMAT WYSTĄPIENIA: „Sztuka życia i sztuka budowania marki”
JANINA TUORA – kuratorka projektu FORUM HUMANUM MAZURKAS, absolwentka Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Pracowała przez 8 lat jako wykładowca na UW, przez 7 lat była wicedyrektorem Muzeum Karykatury, w czasie jego tworzenia przy boku Eryka Lipińskiego. Prowadzi w swoim domu Salon Artystyczny. Dotychczas zorganizowała w Polsce 104 wystawy – głównie z zakresu malarstwa ale także fotografii i rzeźby – jedną w Münster w Niemczech. Od wielu lat z pasją zajmuje się promowaniem sztuki jako kurator wystaw, krytyk, producent i pomysłodawca filmów dokumentalnych o artystach. Jej dewizą jest kreowanie świata wokół siebie, bogatego w kulturę i wiedzę. Lubi łączyć ludzi i środowiska, by rozwijać kapitał społeczny. Stara się też wspierać artystów w różnych aspektach ich życia i twórczości.
TEMAT WYSTĄPIENIA: “Sztuka może rozświetlić Twoje życie”
Lady Business Club to pierwszy ogólnopolski, prestiżowy i elitarny klub dla kobiet biznesu – właścicielek firm – kobiet z klasą, ceniących ogólnoludzkie wartości w życiu i w biznesie.
Powstał cztery lata temu i działa zgodnie z misją zwiększania świadomości właścicielek firm w obszarze budowania rozpoznawalności i przewagi biznesowej poprzez promowanie sukcesów i wzmacnianie ich marki osobistej w świecie realnym oraz w internecie.
To również sieć społecznościowa, w której członkinie mogą nawiązać nowe, wartościowe kontakty biznesowe; to miejsce, które przyciąga kobiety świadomie budujące sieć kontaktów oraz rozwijające osobistą markę.
Akademia Marki z Klasą to pierwsza organizacja szkoleniowa, która kompleksowo łączy proces budowania osobistej marki z działaniami marketingowymi, PRowymi, wizerunkowymi z rozwojem osobistym. Akademia to zespół ekspertów w dziedzinach: personal branding, coaching, etykieta, osobisty marketing w sieci, e- wizerunek, stylizacja ubioru, fryzury i wizaż, fotografia biznesowa. Akademia Marki z Klasą specjalizuje się w Personal Branding i proponuje półroczny Program budowania marki osobistej Bądź widzialną Marką. Program dedykowany jest właścicielom małych, średnich i dużych firm oraz osobom indywidualnym, którzy poprzez rozpoznawalność nazwiska chcą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców oraz zwiększyć wartość swoich usług i produktów.
Lady Business Club oraz Akademia Marki z Klasą znajdują się w porfolio marek spółki Business Unlimited (pozostałe marki: znak Marka z Klasą, tytuł Ambasadorka Klasy, portal biznesowy ladybusiness.pl)
Na spotkanie zapraszamy zarówno PANIE jak i PANÓW.
Zachęcamy do udziału:
– członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące
– osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki Programu Akademii Marki z Klasą
– właścicielki i właścicieli firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy
Wstęp: 50 pln płatny przelewem przed spotkaniem: 87 1020 1185 0000 4902 0229 6390 lub 60 pln gotówką w dniu spotkania, członkinie Lady Business Club: 20 pln
Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@ladybusinessclub.com
Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego. Liczba miejsc ograniczona!
POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ!