Warszawa: warsztat Internetowy wizerunek marki osobistej, e-wizerunek oraz zarządzanie marką w kryzysie
Istotnym elementem strategii budowania Twojej marki jest jej obecność, prezentacja w internecie, wybranie najlepszych kanałów dotarcia do Twoich odbiorców, a także zarządzanie nią w przypadku kryzysu czy hejtu.
Zbudowanie silnej i autentycznej marki osobistej w Internecie to zwiększenie ilości osób, które będą zainteresowane tym co robisz i jaki produkt lub usługę masz do sprzedania.
Wg Badania przeprowadzonego przez Centrum Nowej Technologii, opublikowanego przez portal egospodarka.pl (2011):
- 80% ankietowanych chętniej korzysta z oferty dostępnej w sieci
- 92,5 % badanych uzależnia swój wybór, co do danej oferty, od jej ogólnego wizerunku
- ZALEDWIE 15% INTERNAUTÓW ŚWIADOMIE BUDUJE WŁASNY WIZERUNEK W INTERNECIE
- 92 % badanych Internautów czyta opinie zamieszczone w sieci
- 74 % Internautów zmienia zdanie pod wpływem negatywnych opinii (badanie reputation.com)
- 89 % Internautów wierzy we wszystkie opinie zamieszczone w sieci (badanie: know op)
Każdy biznes, aby odnieść sukces potrzebuje dobrego biznes planu. Podobnie jest z Twoją marką osobistą – również potrzebujesz odpowiedniego planu i strategii żeby odnieść sukces w internecie.
Termin i miejsce warsztatu:
18.03.2016, godz. 10:00 – 16:00
Warszawa, siedziba Akademii Marki z Klasą, ul. Narbutta 25 A, lok. 211
Na warsztacie dowiesz się:
- Jaki jest aktualny status obecności i prezentacji Twojej marki w internecie
- Co zrobić aby pokazać, że jesteś specjalistą w swojej branży
- Jak zwiększyć siłę rażenia Twojej marki
- Jak Twoi odbiorcy odbierają Twoje działania w internecie?
- Jak przygotować osobisty PR Twojej marki
- Jak zadbać o reputację twojej marki?
- Jak przygotować plan promocji Twojej marki zwiększających Twoją obecność w sieci?
- Jak dobrać narzędzia i kanały do promocji Twojej marki
Prowadzący: EMILIA BARTOSIEWICZ – ekspert budowania osobistej marki w sieci.
Wspólnik w spółce Business Unlimited, prezes Lady Business Club, twórczyni i redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl, współtwórczyni Akademii Marki z Klasą.
Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Wspiera przedsiębiorców, szczególnie w obszarze social media, PR, tożsamości internetowej. Doradza w prezentowaniu marki w sieci w odpowiednich kanałach. Zafascynowana nowymi technologiami, social media, wszelkimi działaniami PR-owymi wspierającymi przedsiębiorcę w dotarciu do jak najszerszego grona potencjalnych klientów.
Wierzy, że budowanie osobistej marki osobistej przynosi niezwykłe efekty, które przekładają się na promowanie firmy i zdobywanie nowych klientów. Szczególną uwagę zwraca na obecność marki kobiety biznesu w sieci.
W wolnych chwilach rozwija swoją największą pasję – projektowanie wnętrz. Zna język angielski i francuski, w planach jest nauka włoskiego. Kocha podróże, marzy o niezwykłej wyprawie do Indii, Chin i Japonii. Amatorka jazdy konnej i gry w golfa.
W 2012 została wybrana do grona 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski.
MICHAŁ FEDOROWICZ – ekspert zarządzania i ochrony wizerunku w internecie.
Twórca monitoringu behawioralnego sentymentu opinii w sieci.
Założyciel i współwłaściciel największej internetowej Agencji ochrony wizerunku w sieci Apostołowie Opinii, zajmującej się m.in.: ochroną wizerunku, kontrolą i skanowaniem opinii w internecie, przygotowaniem audytów e-wizerunku, optymalizacją wizerunku w wyszukiwarkach.
Od 2012 Apostołowie Opinii pomogła ponad 900 podmiotom gospodarczym w rozwiązywaniu e-kryzysów. Miesięcznie na stale obsługuje 180 firm. O wskazówkach i przeprowadzonych sprawach pisze na blogu Ministerstwo Prawdy.
Zapisy: amzk@akademiamarkizklasa.pl Więcej szczegółów i zapisy TUTAJ