Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy
Wydaje Ci się, że jesteś odporny na działanie reklamy? To tylko złudzenie… Każdego dnia ulegasz jej wpływom i nawet o tym nie wiesz. W jaki sposób reklama uwodzi podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć?
Dzięki tej książce:
– poznasz opracowany przez autora model podświadomego uwodzenia;
– dowiesz się, jak reklama oddziałuje na nas w sposób nieświadomy i jaki jest jej rzeczywisty wpływ;
– zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i jak się wiąże z ich skutecznością;
– dowiesz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne.
Książka omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
O autorze: Doktor Robert Heath – światowej sławy ekspert w dziedzinie reklamy, zwłaszcza wpływu emocji i uwagi w zakresie komunikacji marki. Jest autorem modelu płytkiego przetwarzania w reklamie, który opisał w bestsellerowej książce Ukryta moc reklamy (GWP 2006), uznanej na całym świecie za przełomową. Ma ponad trzydziestoletnie doświadczenie w marketingu, kierowaniu polityką reklamową i planowaniu kampanii, badaniach marketingowych oraz doradztwie w zakresie budowania marki. Wielokrotnie nagradzany, między innymi przez International Journal of Advertising czy brytyjskie Towarzystwo Badań Rynku.Obecnie jest wykładowcą na University of Bath School of Management, jednej z wiodących uczelni brytyjskich, a także członkiem zarządu w Wharton Global Future of Advertising Project.
Patronaty: Marketing przy kawie, Magazyn „Tu i teraz”
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Więcej informacji o książce tutaj