Silna marka: relacja ze spotkania Lady Business Round Table w Trójmieście
29 czerwca 2016 w Hotelu Hanza w Gdańsku odbyło się kolejne spotkanie z cyklu spotkań Lady Business Round Table: SILNA MARKA. Nie obawiaj się o to, „co powie rynek”. Stwórz własną przestrzeń - sztuka rynkologii.
Wśród zaproszonych prelegentów znalazł się gość specjalny- Jacek Kotarbiński – ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii” – konsekwencji 10 lat autorskich treści związanych z innowacjami, marketingiem, mediami, obsługą klienta, start-upami i rozwojem firm.
W swoim wystąpieniu zatytułowanym: “Jakie marki dziś kochają klienci?” ekspresyjnie przekazał , w jaki sposób zmienił się rynek brandingu w ostatnich latach i w jaki sposób do nowego rynku musiała dostosować się reklama. Następnie gość zaprosił słuchaczy do dyskusji połączonej z ćwiczeniem. Powstały algorytmy , niebanalne kod y marki możliwe do wykorzystania w reklamie produktu lub usługi oferowanej przez właścicielki firm. Ciekawym pomysłom nie było końca.
Dwie adeptki Akademii Marki z Klasą zaprezentowały swoje historie budowania silnej marki, historie sukcesu.
Joanna Głowacka – Dyrektor Zarządzająca PROFIT Biura Rachunkowego w Sopocie, Prezes Lady Business Club Region Północ, adeptka Akademii marki z klasa i laureatka prestiżowego tytułu Ambasadorka Klasy w inspirującej opowieści podzieliła się głębokimi i mądrymi przemyśleniami, jak budowała firmę a przede wszystkim, jak zbudowała siłę osobistej marki. Najważniejsze w życiu to być dobrym człowiekiem i nie przeliczać wszystkiego na wymierne korzyści , wtedy świat i ludzie będą o tobie pamiętać .
Lucyna Turzyńska, projektantka wnętrz, właścicielka marki LUDESIGN, członkini Lady Business Club, adeptka Akademii marki z klasa w opowieści o rozwoju i wzmacnianiu swojej firmy podkreśliła , jsk ważna jest autentyczność i wartość osoby właściciela z którym firma jest utożsamiana – to wierność sobie w jej przekonaniu jest najważniejszym czynnik budowania pozycji na rynku i tworzenia nieprzeciętnej wartości dla odbiorcy.
Na koniec usłyszeliśmy jakie “grzechy główne ” popełniła Ewa Czertak budując strategie własnej marki.
Zaskakująca metafora doprowadziła do uchwycenia głównych założeń budowania strategii marki osobistej i marki firmy w obszarze małych i średnich firm. Ewa Czertak – mentorka biznesu dla przedsiębiorców, Prezes Akademii Marki z Klasą, przekazała kilka bezcennych wskazówek, jak budować prawdziwa wartość dla odbiorców marki.
W II części spotkania, dzięki uprzejmości firmy Green Dream Boats, goście zostali zaproszenie na niepowtarzalny rejs ekologicznymi katamaranami po Motławie Był to także moment, w którym członkinie Lady business Club z chęcią opowiadały zainteresowanym o klubie – a wszystko przy orzeźwiającej lampce szampana.
Dzięki uprzejmości partnerów biznesowych, zaproszeni goście otrzymali eleganckie upominki.
Do grona partnerów biznesowych należeli:
Hotel hanza, Green Dream Boats, Porsche Centrum Sopot, Nawrocki Clinic, Deco Home&Art, Scallini, Stary Browar Kościerzyna, Swarovski, Tallinder, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Smak Słowa, Dobrykantor.pl,
Patroni medialni wydarzenia:
Dolce Vita, Express biznesu, m3miasto.pl, Magazyn Mademosielle, Magazyn Madame, Magazyn Pomorski.
fot. Krzysztof Witecki, Magazyn Dolce Vita
Pełna relacja zdjęciowa TUTAJ