Kreatywność na zawołanie, Todd Henry

Gdybyśmy zgromadzili całą energię, jaką marnujemy każdego dnia w pracy, moglibyśmy prawdopodobnie zasilać nią Ziemię przez rok. Praca bywa często nieefektywna, ponieważ brakuje jasnych informacji, co właściwie próbujemy zrobić. Żeby móc tworzyć skutecznie, musisz w sposób precyzyjny i konkretny rozumieć swoje cele.

Czy znacie to uczucie, że po całym dniu ciężkiej pracy, bolącego kręgosłupa i piekących oczu od długiej pracy przed komputerem patrzycie na to co wykonaliście i nagle macie poczucie, że pomimo zmęczenia, nie widać efektów Waszej pracy? To dotyczy wielu osób, ale szczególnie tych, którzy pracują dla samej pracy, a nie po to aby osiągnąć określone cele – co gorsza większość nie ma ich w ogóle sprecyzowanych!

Książka Todda Henry’ego “Kreatywność na zawołanie. Jak odkryć i rozwinąć wewnętrzną moc twórczą” podaje konkretne przykłady i sprawdzone techniki jak zwiększyć swoją efektywność, a co więcej przywrócić do życia kreatywność. Porusza także kwestie związane z pracą zespołową, relacjami z klientami i pracownikami oraz podniesieniem motywacji do działania.

Zastanówcie się ile pracy dziennie to tak naprawdę bezsensowne i nieustające sprawdzanie poczty czy podglądanie innych na profilach social media. Gdybyśmy mieli policzyć każdą taką minutę to rocznie wyjdzie około 67 godzin spędzonych nieefektywnie i bezproduktywnie.

Autor zwraca uwagę na pewne elementy, które można zmienić tak, aby w pracy pojawiło się nie tylko zadowolenie, ale wymierne efekty. I choć niejednokrotnie wcale nie jest to takie proste – lubimy swoje zwyczaje i ciężko jest nam je zmienić – to wyjście ze strefy komfortu naprawdę jest wspaniałe i daje nowe perspektywy.

To idealna pozycja dla wszystkich tych, którzy czują, że z „balonika uleciało powietrze” i szukają sposobu jak odnaleźć energię, zmienić swoje nawyki i ułożyć swój kalendarz dnia, tygodnia i miesiąca w taki sposób, który zaowocuje nowymi projektami, ideami i pomysłami.

Więcej informacji o książce na stronie Wydawnictwa OSMConsult.

Autor: Emilia Bartosiewicz, redaktor naczelna ladybusiness.pl, ekspert budowania osobistej marki w internecie.


Udostępnij