Katowice: 67 Ogólnopolskie Spotkanie Biznesowe dla Przedsiębiorców – PR jest dla Ciebie

Każdego dnia docierają do nas informacje i historie przedsiębiorców, którzy zrobili coś wyjątkowego, odnieśli sukces. Bardzo często pojawia się myśl – „Dlaczego to o mnie nikt nie pisze, nie interesuje się moją działalnością i moim biznesem?”. Istnieje przekonanie, że działania PR-owe są zarezerwowane tylko dla dużych marek. Jednak skuteczne tworzenie komunikatów prasowych możliwe jest także w małych przedsiębiorstwach.

67 Ogólnopolskie Spotkanie Biznesowe Przedsiębiorców z cyklu Konferencji Biznesowych MAKE YOUR BUSINESS BETTER PR jest dla Ciebie – to spotkanie zmieni Twoje życie

20.02.2017, godz. 17:30 – 21:30, Katowice, Hotel Monopol, ul. Dworcowa 5

PR w małym i średnim przedsiębiorstwie służy budowie i wspieraniu wizerunku oraz pozycji firmy w oczach odbiorcy. Oczywistym jest, że wspiera cele biznesowe i rozwija firmę, szczególnie w tworzeniu pozytywnych relacji z otoczeniem.

Kolejne z cyklu spotkań MAKE YOUR BUSINESS BETTER zostało zaplanowane właśnie po to, żeby pokazać współczesnym właścicielkom małych i średnich firm jak rozwijać swoje biznesy używając do tego skutecznych technik i narzędzi PRowych. Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium swojej firmy.

Do tej pory spotkania zgromadziły tysiące aktywnych przedsiębiorców, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i zainteresowanych rozwojem przedsiębiorstwa w myśl hasła MAKE YOUR BUSINESS BETTER.

W trakcie spotkania dowiesz się m.in. o:

  • Jak zaplanować działania PR w małej i średniej firmie?
  • Czy Public Relations jest rzeczywiście za darmo?
  • Czy warto współpracować z mediami regionalnymi?
  • Czy przedsiębiorca rzeczywiście musi sam przygotowywać teksty dla prasy?
  • Jak pozyskać kontakty do dziennikarzy i budować listę mediów?
  • Jak zbudować profil publiczny przedsiębiorcy w internecie?
  • Jak emocje klientów wykorzystać w działaniach PR?

Oraz nauczysz się i wypracujesz własną “check listę”, która pozwoli na samodzielne zorganizowanie publikacji PR. Spotkanie z pewnością zmieni Twoje podejście do PR i wyjdziesz z niego z konkretnymi narzędziami i działaniami, które możesz podjąć już następnego dnia.

Spotkanie z pewnością zgromadzi wielu przedsiębiorców, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.

Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach:

Joanna Staniszewska: Jak wygląda i od czego zależy skuteczna komunikacja PR? Przykłady, wskazówki, działania krok po kroku.

Ewa Czertak: Jak dobrze wypromować się wszędzie i przed każdym? PR w budowaniu rozpoznawalności osobistej marki.

Natalia Suska: Jak emocje klientów wykorzystać w działaniach PR.

marianna durczok

fot. Tomasz Jodłowski

GOŚĆ SPECJALNY SPOTKANIA: MARIANNA DUFEK – DURCZOK – dziennikarka telewizyjna. Od studiów związana z TVP Katowice. Autorka programów medycznych i kulturalnych. Prywatnie mama Kamila.

 

 

 

 

Joanna_StaniszewskaJOANNA STANISZEWSKA – doradczyni marketingu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym. Prezeska doradztwa i agencji marketingowej you’ll specjalizującej się w działaniach na rynkach międzynarodowych i w nowych mediach. Współzałożycieka międzynarodowego konsorcjum doradczego EFFENEX. Wykładowczyni akademicka i trenerka. Absolwentka prawa i studiów podyplomowych zarządzania zasobami ludzkimi, marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, psychologii biznesu.

Absolwentka szwajcarskich programów mentorskich: Trestle Group Foundation oraz “the Stars – for leaders of the next generation”. Nominowana do Leadership Academy for Poland. Mentorka programów Fundacji Forum Mentorów. Doradzała Ministerstwu Gospodarki w obszarze nowoczesnej komunikacji.

Zajmuje się strategiami wprowadzania na rynek nowych marek, budowaniem i zmianą

wizerunku istniejących, planowaniem promocji projektów krajowych za granicą izagranicznych w Polsce. Zarządzała między innymi markami kosmetycznymi (GOLDWELL, KMS California), odzieżową (Diverse). Współtworzy festiwal filmów online (10 minut festiwal)oraz stowarzyszenie macherki.com. Publikuje artykuły o tematyce marketingowej i HR. Misją jej jest zespołu jest wsparcie klientów w rozwoju poprzez powiązanie celów biznesowych z wartościami.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak wygląda i od czego zależy skuteczna komunikacja PR? 

Przykłady, wskazówki, działania krok po kroku.

ewa czertak

fot. Anja Choluy

EWA CZERTAK – Ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor biznesu, mówca motywacyjny. Twórczyni Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J. Master Business Trener, level superior, od 2004 Certyfikowany coach ICC, praktyk storytellingu, prelegentka konferencji, autorka artykułów o marce. Twórca autorskiego programu kursu budowania marki osobistej dla przedsiębiorców “Bądź widzialna marką” oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line, rekomendowany ekspert Brand 24. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.

Od 2008 roku pracuje z Top menadżerami największych korporacji, przygotowuje do inspirujących wystąpień publicznych oraz wdraża skuteczne metody prezentowania osobistej marki w środowisku biznesowym.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak dobrze wypromować się wszędzie i przed każdym? PR w budowaniu rozpoznawalności osobistej marki.
Natalia SuskaNATALIA SUSKA – badacz i psycholog. Dyrektor Działu Analiz w firmie NEUROHM Polska. Od ponad ośmiu lat zajmuje się badaniami rynku i opinii. Specjalizuje się w badaniu emocji. Obecnie w NEUROHM Polska jest odpowiedzialna za całościową realizację projektów badawczych i wdrażanie innowacyjnych metod do badań konsumenckich. Współpracuje z największymi markami w Polsce i na świecie, m.in. z branży bankowości, farmaceutycznej, kosmetycznej i spożywczej. W swojej badawczej karierze realizowała również wiele projektów międzynarodowych, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Czechach, Rosji i Rumunii. Współautorka książki ”Techniki promocji sprzedaży”. Członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak emocje klientów wykorzystać w działaniach PR.

Swoją historię marki przedstawi aktywna i ambitna kobieta biznesu, adeptka Akademii Marki z Klasą.

Wstęp: Bilety można nabyć na: http://makeyourbusinessbetter20022017.evenea.pl

UWAGA: Członkinie Lady Business Club: wstęp: 50 zł.

Do udziału zachęcamy:

  • przedsiębiorców, którzy poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych
  • właścicieli firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy
  • osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.
  • członkinie Lady Business Club i ich goście, partnerzy, klienci
  • osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą

Rejestracja i pytania: milena.szczesna@businessunlimited.pl

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.

Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.

Organizator spotkania: Business Unlimited – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.

Koncept Business Unlimited powstał w 2011, w ramach tworzonych marek, przeprowadza właścicieli firm przez zmianę. Pokazuje, że ta zmiana nie jest łatwa, ma swoją cenę, ale to od przedsiębiorcy zależy, jak się do tego przygotuje i odnajdzie w nowych warunkach, gdzie rządzi Internet, technologia, marketing, PR, aktywna sprzedaż, kanały społecznościowe i gromadzona wokół marki społeczność. W skład konceptu wchodzą marki: Lady Business Club, Akademia Marki z Klasą, Marka z Klasą, portal biznesowy ladybusiness.pl, tytuł Ambasadorka Klasy oraz Agencja Marketingu Osobistego.

Od 5 lat gromadzi wokół siebie społeczność kilku tysięcy aktywnych przedsiębiorców. Uczestniczy w zmianie i rebrandingu ponad 300 marek przedsiębiorczych właścicielek firm. Zorganizowała kilkaset spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji oraz wprowadziła na rynek szkoleniowy kilkadziesiąt praktycznych warsztatów dedykowanych przedsiębiorcom z zakresu budowania marki osobistej, storytellingu, e-wizerunku, sprzedaży i wystąpień publicznych.

Twórczynie konceptu Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak tworzą i konsolidują marki, których zadaniem jest przygotowanie właścicieli firm do podjęcia działań, zapewniających im dobrą i przewidywalną przyszłość.


Udostępnij