Jak mówić by nas słuchano
Pozycja obowiązkowa nie tylko dla wykładowców, managerów czy trenerów. Pomaga ona również lepiej komunikować się z najbliższymi. Autorka przedstawia w książce proste techniki i metody pomagające przełamać naturalny lęk przed publicznymi wystąpieniami oraz rady jak się prezentować w trakcie mówienia.
Dzięki tej lekturze szybko dowiesz się w jaki sposób komunikować się z dużym audytorium, przekonać innych do swoich racji, ale również jak zabłysnąć elokwencją podczas mniej oficjalnych spotkań. Pozycja obowiązkowa nie tylko dla wykładowców, managerów czy trenerów. Pomaga ona również lepiej komunikować się z najbliższymi. Autorka przedstawia w książce proste techniki i metody pomagające przełamać naturalny lęk przed publicznymi wystąpieniami oraz rady jak się prezentować w trakcie mówienia. Podkreśla również, że ważny jest całokształt występu, a nie tylko treść przemówienia. Dzięki systematycznym ćwiczeniom każdy może stać się mówcą doskonałym.
Doskonały wybór dla tych, którzy chcą opanować lub udoskonalić swoje zdolności oratorskie.
Dzięki metodom zawartym w tej książce:
- zrobisz dobre, pierwsze wrażenie
- wzbudzisz szacunek u słuchaczy
- zainteresujesz audytorium
- zyskasz pewność siebie w trakcie mówienia
- będziesz wyluzowany
- pozbędziesz się stresu
Notka o autorce: Iwona Majewska-Opiełka: psycholog, mówca motywacyjny, doradca w zakresie rozwoju osobowości i trener liderów. Prekursorka i jedna z najciekawszych postaci ruchu rozwoju potencjału człowieka w Polsce. Charyzmatyczna, budząca entuzjazm – inspiruje i porywa do działania. Założycielka Akademii Skutecznego Działania Iwony Majewskiej-Opiełki, oferującej unikatowy, oparty na spójnej koncepcji program szkoleń. Jest autorką 18 książek z dziedziny samodoskonalenia, w tym takich, jak: Akademia Sukcesu, Umysł lidera, Wychowanie do szczęścia, Sukces firmy, Ku doskonałości, Czas kobiet, Droga do siebie, Siła kobiecości i Trener osobisty. 365 dni z Iwoną Majewską-Opiełka, Sprzedaż i charakter, Logodydaktyka. Droga rozwoju oraz najnowszej „Logodydaktyka w edukacji”.
Data wydania: styczeń 2015, Format: 120 x 195, Liczba stron: 176, Cena: 24,90
Patronat: Lady Business Club, Magazyn Madame
Więcej informacji: www.gwp.pl