Daria Prochenka

fot. Agnieszka Wanat

Daria Prochenka w ciągu 5 lat z małego start upu rozwinęła firmę, która, w tak bardzo konkurencyjnej branży kosmetycznej, znalazła solidne miejsce na rynku Polskim. Kosmetyki Clochee bez kompleksów stoją na półkach wśród znanych, światowych marek.

Jednocześnie zbudowała zespół współpracowników składający się z pasjonatów, którzy z niesamowitą energią i zaangażowaniem codziennie kreują nowe produkty, zdobywają nowe punkty dystrybucji i zdobywają rynek. Clochee oprócz marki stał się także pożądanym miejscem pracy.

Jestem dumna, że z małej szczecińskiej firmy staliśmy się partnerem dostrzeganym przez dużych dystrybutorów i zagranicznych partnerów. Możemy pochwalić się produktem, który bez problemy konkuruje ze światowymi markami, które wcześniej tylko podziwiałam. Utrzymanie i rozwinięcie marki przez najtrudniejszych 5 pierwszych lat to także duże wyzwanie. Myślę, że udało mi się to znakomicie- mówi Daria Prochenka.

Clochee logoClochee s. z o. o. to producent kosmetyków naturalnych i organicznych do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W naszych produktach nie ma parabenów, silikonów, sztucznych aromatów, czy barwników.  Stosujemy surowce z certyfikatami, dlatego naszą siłą jest doskonała skuteczność i wysoka jakość kosmetyków.
Misją firmy oprócz dostarczenia zdrowych produktów jest także zapakowanie ich w ekologiczny sposób. Wybieramy ekskluzywne szklane butelki i tworzywa 100% po recyklingu. Pokazujemy w ten sposób, że zdrowe, naturalne produkty mogą być jednocześnie eleganckie i piękne.
Z roku na rok marka dynamicznie rozwija się zwiększając portfolio produktowe oraz kanały dystrybucji, w tym export. Rozpoczynając od 6 kosmetyków, doszliśmy aktualnie do około 90 pozycji asortymentowych oraz do ponad 200 kanałów dystrybucji w Polsce. Mamy także 5 głównych partnerów zagranicznych w takich krajach jak Kanada, Emiraty Arabskie, Włosy, Tajwan czy Wielka Brytania, a w Warszawie powstało nasze pierwsze fimowe SPA.

Dzisiaj marka posiada najbardziej prestiżowe miejsca dystrybucji w Polsce tj: Perfumeria Douglas, Aelia Duty Free (lotnisko), Baltona (lotnisko), Sephora (online) oraz prowadzić i utrzymać sprzedaż marki na zagranicznych rynkach.

Nagrody, wyróżnienia i certyfikaty Clochee

  • Vegan Society – towarzystwa wegańskiego z UK,
  • Znak V – przyznawany przez Międzynarodową Fundację na rzecz Zwierząt Viva,
  • Best Beauty Buys – magazynu Instyle,
  • Glammies – magazynu Glamour,
  • EIBA – magazynu ELLE,
  • Qltowy koncept i Qltowy kosmetyk – magazynu Kosmetyki.

Kontakt: www.clochee.com

Poznaj również

Weronika Ławniczak

Violetta Lukasiewicz

Natalia Jefimowa

Małgorzata Walisiak

Adriana Jurczyk - Duarte

Sylwia Ciszewska

Anna Nowakowska

Daria Prochenka