Prowadząc firmę, nigdy nie zapominaj, że Twoja marka reprezentuje Ciebie samego. Idąc przez życie rozwijasz się i dojrzewasz, a Twoja firma będzie Ci w tym dotrzymywać kroku. W każdym momencie możesz przewartościować markę osobistą i jej wizerunek w zgodzie ze sobą i swoimi nowymi projektami, doświadczeniami. Tak jak największe korporacje zmieniają wizerunek i komunikację swoich marek, aby dostosować się do odbiorców i trendów, tak i przedsiębiorcy powinni regularnie aktualizować i nadzorować wizerunek swoich marek osobistych, by zachować własną tożsamość, prawdę, szczerość w komunikacji wizerunkowej.

Jak być sobą i przekonać ludzi, że Twojej marce można ufać?

Jak nie wywoływać błędnych oczekiwań, gdy prezentujesz wizerunek swojej marki?

Jak odejść od „harówki” na rzecz utrzymania wizerunku budującego nasz prestiż i organicznie budować siłę marki?

Czy jedno spotkanie może odmienić Twoje życie? Zdecydowanie TAK.

—————————————-

69 Ogólnopolska Konferencja Biznesowa MAKE YOUR BUSINESS BETTER „Cała prawda o wizerunku przedsiębiorcy”

9.05.2017, godz. 18:00 – 21:30, Warszawa, Hotel Airport, ul. 17 stycznia 24

——————————————-

PROGRAM KONFERENCJI:

18:00 Rejestracja uczestników i nawiązywanie relacji

18:15 Początek spotkania

18:30 Wystąpienie prelegenta: WOJCIECH BOROWSKI – CEO Polska w McCANN Worldgroup: McCann & MRM (reklama i digital), CRAFT & MOMENTUM (produkcja, Sound and Vision Studio, shopper, event, marketing) i Weber Shandwick (Public Relations).

Temat wystąpienia: „Jaka jest rola marki w świecie biznesu małego, średniego jak i dużego. Czy właściciel może być marką?”

19:15 Debata z przedsiębiorcami, praktykami biznesu prowadzona przez EMILIĘ BARTOSIEWICZ – redaktor naczelną portalu LadyBusiness.pl, założycielką Lady Business Club, wspólnikiem w Business Unlimited.

Zaprosiliśmy do debaty kobiety, które mogą powiedzieć, odniosłam sukces w biznesie.  Dowiecie się o blaskach i cieniach sukcesu, o szukaniu drogi do wyrażenia siebie w sferze publicznej i różnych sposobach na bycie sobą w biznesie. Jak dbają o własną prywatność, jednocześnie budując wizerunek w sieci?

EWA NIZIO – kreatorka marek, współwłaściciel DeClinic Kliniki Stomatologicznej, Ab Ovo Lingerie, restauracji White Marlin w Sopocie.

LUCYNA PRZYBOREK – Współwłaścicielka Perfect Vision Salony Optyczno-Okulistyczne w Warszawie.

AGNIESZKA KOŚNIK – ZAJĄC – Założycielka Instytutu Kosmetologii Babiana w Gdańsku (www.babiana.pl) prezes Fundacji Wspierania Rozwoju Medycyny Anizja,

EMILIA BARTOSIEWICZ – założycielka i prezes Lady Business Club, redaktor naczelna www.LadyBusiness.pl, ekspert budowania marki osobistej w sieci

20:00 Przerwa – nawiązywanie relacji

20:20 Wystąpienie prelegenta: EWA CZERTAK – mentor, przedsiębiorca, prowadzi kurs dla przedsiębiorców, buduje autentyczne marki osobiste, mówca

Temat: 5 cech marki osobistej przedsiębiorcy.

Przedstawione zostaną cechy, które określiła pracując nad marką kilkuset przedsiębiorców. Te cechy pozwolą zrozumieć, jakie przymioty pomagają odnieść sukces w byciu przedsiębiorcą. Będzie o waleczności ale też o otwarciu serca!

 „Niektórzy ludzie rodzą się ze smykałką do przedsiębiorczości, podczas gdy u innych uaktywnia się ona po różnych przeżyciach i odkryciu swoich dążeń, ambicji” – mówi Ewa Czertak

20:40 Rozmowa Ewy Czertak z MAŁGORZATĄ LIPKO, psychoterapeutką, trenerką biznesu, wykładowcą akademickim, współautorką i propagatorką filozofii LOVE IN BUSINESS. Założycielką Ośrodka Psychoterapii i Rozwoju Osobistego „Feniks” w Warszawie.

„Wygląda na to, że nadeszły trudne czasy, lecz zarazem wyzwalające czasy kryzysu zaufania, gdy wiele z naszych ulubionych mitów upadnie i z konieczności zostanie poddanych rewizji na naszych oczach. Może w tym nadzieja na znalezienie własnej drogi, prawdziwych siebie?” – pyta Małgorzata Lipko

21:00 Podsumowanie konferencji, pytania i konkurs wizytówkowy

21:00 Zakończenie konferencji

——————————————-

Ogólnopolskie Konferencje Biznesowe MAKE YOUR BUSINESS BETTER są organizowane regularnie raz na kwartał w Warszawie, na Śląsku i w Trójmieście. Zostały zaplanowane tak, aby podpowiedzieć współczesnym właścicielom małych i średnich firm jak rozwijać swoje biznesy wykorzystując do tego najnowsze trendy, narzędzia i skuteczne techniki. Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium swojej firmy.

Jak do tej pory spotkania gromadziły wielu aktywnych przedsiębiorców, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i zainteresowanych rozwojem przedsiębiorstwa w myśl hasła MAKE YOUR BUSINESS BETTER.

——————————————–

PRELEGENCI I GOŚCIE:

wojciech borowskiWOJCIECH BOROWSKI – Obecnie zarządza trzema niezależnymi agencjami w ramach McCANN Worldgroup: McCann & MRM (reklama i digital), CRAFT & MOMENTUM (produkcja, Sound and Vision Studio, shopper, event, marketing) i Weber Shandwick (Public Relations). Posiada bogate doświadczenie w budowaniu firm – zarówno na poziomie korporacji, jak i startupów, a także w odbudowywaniu pozycji rynkowej firm, pomagając im stać się liderami na swoich rynkach.

Studiował finanse i ekonomię na Uniwersytecie w Hartford w USA. W 2011 został wybrany Człowiekiem Roku Reklamy magazynu Brief, a w 2012 Człowiekiem Europy Havas Worldwide. W latach 2013 i 2014 był nominowany przez magazyn Press do konkursu AdMan of the Year. W latach 2012 – 2016 pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jest członkiem YPO Poland Chapter (Organizacja YoungPresidents’) i tam został wybrany na stanowisko przewodniczącego na lata 2016-2017. Jest często zapraszany przez media do wypowiedzi na tematy takie jak: nowe technologie, trendy w komunikacji, zarządzaniu komunikacją i reklamą.

małgorzata lipkoMAŁGORZATA LIPKO – psychoterapeutka, trenerka biznesowa, wykładowca akademicki. Współautorka i propagatorka filozofii LOVE IN BUSINESS. Założycielka Ośrodka Psychoterapii i Rozwoju Osobistego „Feniks” w Warszawie.

Wspiera liderów w mądrym zarządzaniu, budowaniu skutecznych zespołów i odnajdywaniu ich osobistej drogi rozwoju. Skutecznie łączy różne podejściami metody w służbie procesu rozwoju i „zdrowienia” człowieka. Posiada specjalizację i doświadczenie w pracy z grupami, zespołami, a także w kontakcie indywidualnym.

Z radością i pasją prowadzi autorskie, cykliczne szkolenia i warsztaty rozwojowe dedykowane kobietom w biznesie i dla „współczesnych Wiedźm”. Pasjonatka życia, ludzi i swojego zawodu.

Prywatnie, mama siedmioletniej Laury, wielbicielka Włoch, mody, kultury i kuchni śródziemnomorskiej. Kolekcjonerka butów – ma ich ponad 100 par. Pasjonatka tańca i lotnictwa – 12 lat trenowała taniec latynoamerykański i standardowy, skończyła kurs pilota szybowca, ale radzi sobie także z większymi maszynami. W wolnych chwilach improwizuje w teatrze improwizacji.

ewa czertak

fot. Anja Choluy

EWA CZERTAK – Ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor, Master Business Trener, level superior. Prezes Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., praktyk storytellingu, prelegentka konferencji, mówca motywacyjny, autorka artykułów o marce, pisze bloga Master Personal Branding. Twórca programu kursu budowania marki przedsiębiorcy Personal Branding „Bądź widzialną marką” oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. Współtworzy Lady Business Club. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line oraz Brand24 – narzędzie do monitorowania wzmianek w sieci. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.

Od 2008 roku pracuje z Top menadżerami największych organizacji, przygotowuje do inspirujących wystąpień publicznych oraz wdraża skuteczne metody prezentowania osobistej marki w środowisku biznesowym. Od 2004 Certyfikowany coach ICC. Zawodowo i hobbystyczne interesuje się filozofią oraz savoir – vivre.

Ewa NizioEWA NIZIO – Współwłaściciel DeClinic Kliniki Stomatologicznej, Ab Ovo Lingerie, restauracji White Marlin w Sopocie. W 2014 otrzymała tytuł AMBASADORKA KLASY, przyznawany przez Akademię Marki z Klasą za wybitne osiągnięcia w budowaniu marki. Kreatorka marek w Nizio Company. Kreuje marzenia i zamienia je w biznes.

Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa w Warszawie na kierunku Zarządzanie finansami. Otrzymała Nagrodę Andrzeja Drzycimskiego na studiach Podyplomowych Marketingu Politycznego i Medialnego w Zakładzie Komunikacji Społecznej i Public Relations w latach 2006/2007 za pracę „Odświeżenie wizerunku na przykładzie marki Jaguar”. Do 2010 roku była związana z bankowością i finansami. W latach 2006 – 2012 jako udziałowiec pełniła funkcję członka Rady Nadzorczej spółki MARVIPOL S.A. i wspierała spółkę w działalności PR.

Agnieszka Kośnik Zając

fot. Anja Choluy

AGNIESZKA KOŚNIK – ZAJĄC – Założycielka Instytutu Kosmetologii Babiana w Gdańsku (www.babiana.pl) prezes Fundacji Wspierania Rozwoju Medycyny Anizja, autorka felietonów i wywiadów do Luksusowego Magazynu dla Kobiet meLady.

16 lat temu ukończyła Biotechnologię na Politechnice Gdańskiej i rozpoczęła pracę w przemyśle farmaceutycznym. Lata 90-te były przełomowe. Dzięki pracy dla światowych koncernów była świadkiem ogromnych zmian i dynamicznego rozwoju medycyny w Polsce.

Uświadomiła sobie wtedy, że to nie koniec nauki. Dzień po dniu zdobywała doświadczenie, które uzupełniała specjalistycznymi szkoleniami. Udział w konferencjach, liczne wystąpienia, spotkania z mediami były inspiracją do podjęcia nowego kierunku, również na Politechnice. W 2006 roku zdobyła dyplom specjalisty Public Relations. Dzięki temu stała się specjalistą od sytuacji kryzysowych. Bez trudu rozwiązuje problemy codzienne jak i tzw. „sytuacje bez wyjścia”. Wsłuchując się w potrzeby pacjentów i swoje, zrodził się pomysł na zabiegi estetyczne. Ukończyła Organizację i Zarządzanie Ośrodkami Wellness i Spa, a później Kosmetologię bioestetyczną.

Lucyna Przyborek

fot. Lidia Skuza

LUCYNA PRZYBOREK – Współwłaścicielka Perfect Vision Salony Optyczno-Okulistyczne w Warszawie. Pochodzi z Trójmiasta. Często stwierdza, że każdy dzień to ciężka praca, ale też ogromna satysfakcja z zadowolonych klientów. W salonach PERFECT VISION wykorzystywane są najnowsze osiągnięcia technologii.

Pochodzi z Trójmiasta. Tam ukończyła Handel Zagraniczny na Uniwersytecie Gdańskim, rozpoczęła pracę zawodową i założyła rodzinę (mąż i dwie, obecnie nastoletnie córki). Od 12 lat mieszka w Łomiankach. Do rodziny dołączyły – golden retriver Suzi i kotka rasy „europejskiej” Coco.

W tym czasie pracowała w korporacji, a następnie w jednostce szkoleniowej Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W tej ostatniej była kierowniczką działu szkoleń, a także prowadziła projekty unijne m.in. na temat elastycznych form zatrudnienia dla kobiet, mających zamiar wrócić na rynek pracy po urlopach macierzyńskich.

W świat własnego biznesu weszła z przyjaciółką, z którą przez kilka lat prowadziła firmę importującą okulary przeciwsłoneczne.

Od ponad kilku lat wspólnie z mężem są właścicielami Perfect Vision Salony Optyczno – Okulistyczne. Mając świadomość ostrej konkurencji dbają, aby ich salony zapewniały maksymalnie wysoki standard usług naszym klientom.

EmiliaBartosiewicz-kopiaEMILIA BARTOSIEWICZ – Ekspert budowania osobistej marki w sieci. Dyrektor Zarządzająca w Spółce Business Unlimited, twórczyni i prezes Lady Business Club – pierwszego w Polsce ogólnopolskiego klubu biznesowego dla właścicielek firm. Redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Współtworzy Akademię Marki z Klasą.

Od 6 lat pracuje z przedsiębiorcami nad skutecznym zwiększaniem ich rozpoznawalności w internecie. Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 200 właścicielek firm w Polsce, biorąc udział w tworzeniu ich profili publicznych. Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających obecność przedsiębiorcy w sieci, skutecznych kampaniach PR-owych oraz udziela konsultacji z zakresu treści stron internetowych i tworzeniu profili indywidualnych. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski.

Wstęp:

Bilety można nabyć TUTAJ

UWAGA: Członkinie Lady Business Club: wstęp 50 zł.

Do udziału zachęcamy:

  • Przedsiębiorców, którzy poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych;
  • Właścicieli firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy;
  • Osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia;
  • Członkinie Lady Business Club i ich goście, partnerzy, klienci;
  • Osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą

UWAGA: Podczas spotkania będziemy wspierać Fundację Dobry Duszek pod hasłem Dobry + Duszek = Pełny Brzuszek

Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@businessunlimited.pl

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.

Liczba miejsc ograniczona! OSTATECZNE POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.

Organizator spotkania: Business Unlimited – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.

Koncept Business Unlimited powstał w 2011, w ramach tworzonych marek, przeprowadza właścicieli firm przez zmianę. Pokazuje, że ta zmiana nie jest łatwa, ma swoją cenę, ale to od przedsiębiorcy zależy, jak się do tego przygotuje i odnajdzie w nowych warunkach, gdzie rządzi Internet, technologia, marketing, PR, aktywna sprzedaż, kanały społecznościowe i gromadzona wokół marki społeczność.

Od 6 lat gromadzi wokół siebie społeczność kilku tysięcy aktywnych przedsiębiorców. Uczestniczy w zmianie i rebrandingu ponad 300 marek przedsiębiorczych właścicielek firm. Zorganizowała kilkaset spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji oraz wprowadziła na rynek szkoleniowy kilkadziesiąt praktycznych warsztatów dedykowanych przedsiębiorcom z zakresu budowania marki osobistej, storytellingu, e-wizerunku, sprzedaży i wystąpień publicznych.

Twórczynie konceptu Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak tworzą i konsolidują marki, których zadaniem jest przygotowanie właścicieli firm do podjęcia działań, zapewniających im dobrą i przewidywalną przyszłość.

Czytaj także