Case Open 2016 to pełne praktycznych wskazówek i niezwykle inspirujące wydarzenie, na którym 10 najlepszych strategów w Polsce podzieli się swoimi doświadczeniami w tworzeniu i wdrażaniu strategii marki.
Ekspertem ds. merytorycznych Case Open 2016 jest Maciej Tesławski – strateg marketingowy, który od wielu lat z charyzmą edukuje pasjonatów marketingu!
Poza Maciejem Tesławskim, będziecie mieli okazję posłuchać oraz podyskutować z: Markiem Staniszewskim, Marcinem Kalkhoffem, Arkiem Szulczyńskim, Michałem Banachem, Pawłem Nizińskim, Robertem Kozielskim, Lechem C. Królem, Bartłomiejem Walasem oraz Ewą Łabno-Falęcką. Prelegenci Case Open 2016 to śmietanka najlepszych marketingowców w kraju.
Wiodące tematy Case Open 2016:
→ jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta,
→ jak zbadać prawdziwe intencje zakupowe i emocje konsumentów,
→ jak wykorzystywać nowoczesny know-how w budowaniu strategii marki,
→ jak nie przegapić właściwych momentów i podejmować strategiczne decyzje gwarantujące sukces,
→ jak przez kulturę, architekturę i sztukę zarządzać doświadczeniami Klienta.
Na uczestników Forum czekają niespodzianki. Wśród nich – spotkanie z mistrzem, kawa z…, zaproszenia na Galę Superbrands. Sprawdź szczegóły na www.caseopen.pl/bank-prezentow/
Dlaczego jeszcze warto wziąć udział w Case Open 2016?
Zapraszamy: 14 kwietnia 2016, Warszawa, Hotel Radisson Blu Sobieski od godziny 9:00.
Więcej informacji oraz formularz rejestracji na: www.caseopen.pl