Case Open 2016 to pełne praktycznych wskazówek i niezwykle inspirujące wydarzenie, na którym 10 najlepszych strategów w Polsce podzieli się swoimi doświadczeniami w tworzeniu i wdrażaniu strategii marki.

Ekspertem ds. merytorycznych Case Open 2016 jest Maciej Tesławski – strateg marketingowy, który od wielu lat z charyzmą edukuje pasjonatów marketingu!

Poza Maciejem Tesławskim, będziecie mieli okazję posłuchać oraz podyskutować z: Markiem Staniszewskim, Marcinem Kalkhoffem, Arkiem Szulczyńskim, Michałem Banachem, Pawłem Nizińskim, Robertem Kozielskim, Lechem C. Królem, Bartłomiejem Walasem oraz Ewą Łabno-Falęcką. Prelegenci Case Open 2016 to śmietanka najlepszych marketingowców w kraju.

Wiodące tematy Case Open 2016:

→ jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta,

→ jak zbadać prawdziwe intencje zakupowe i emocje konsumentów,

→ jak wykorzystywać nowoczesny know-how w budowaniu strategii marki,

→ jak nie przegapić właściwych momentów i podejmować strategiczne decyzje gwarantujące sukces,

→ jak przez kulturę, architekturę i sztukę zarządzać doświadczeniami Klienta.

Na uczestników Forum czekają niespodzianki. Wśród nich – spotkanie z mistrzem, kawa z…, zaproszenia na Galę Superbrands. Sprawdź szczegóły na www.caseopen.pl/bank-prezentow/

Dlaczego jeszcze warto wziąć udział w Case Open 2016?

Case_Open_dlaczego warto_new

 

 

Zapraszamy: 14 kwietnia 2016, Warszawa, Hotel Radisson Blu Sobieski od godziny 9:00.

Więcej informacji oraz formularz rejestracji na: www.caseopen.pl

case open | forum strategii marketingowej

Czytaj także