Warsztaty Connect & Accelerate to innowacyjne spotkanie, które będzie opierało się na budowaniu kapitału ludzkiego, poszerzaniu sieci kontaktów, pozyskiwaniu zasobów umożliwiających stabilny rozwój, a także tworzeniu aktywnej społeczności kobiet zarządzających własnymi firmami.
Podobne wydarzenie odbyło się w listopadzie 2015 roku w Gdańsku. Jego uczestniczki potwierdzają, że efekt treningu można obserwować cały czas – zbudowana podczas niego społeczność wspiera się wzajemnie, co dobrze widać m.in. w mediach społecznościowych.
– Szczególnie cenny w warsztatach jest ich praktyczny wymiar- umiejętność mówienia w zrozumiały sposób o swoim biznesie i identyfikacja klientów – mówi Joanna Staniszewska, organizatorka wydarzenia.
Warsztaty skierowane są do kobiet, które:
• prowadzą własne firmy działające na rynku od 1 roku do 3 lat,
• mają pomysł na rozwój swojego biznesu i jego skalowalność,
• dążą do ciągłego rozwoju i pragną osiągnąć sukces,
• są zaangażowane w pracę i chcą współpracować z innymi uczestniczkami podczas warsztatów,
• są gotowe rekomendować wydarzenie potencjalnym uczestniczkom,
• znają język angielski przynajmniej w stopniu komunikatywnym.
Partnerem akcji jest you’ll sp. z o.o.
Trestle Group Foundation to innowacyjna organizacja non-profit, która została założona w 2005 roku. Jej celem jest wspieranie przedsiębiorstw prowadzonych przez kobiety, tworzenie oraz rozwijanie zrównoważonego potencjału gospodarczego. Organizacja priorytetowo traktuje przedsiębiorczość, którą rozumie jako paliwo napędzające potencjał gospodarczy, a także jako rozwój i postęp.
Pytania dotyczące szkolenia należy kierować (w języku angielskim) na adres: tgf2020training@trestlegroupfoundation.org
Czas i miejsce wydarzenia:
11 czerwca 2016 r. (sobota), godz. 9:00–15:00
Google Campus Warsaw, ul. Ząbkowska 27/31, 03-736 Warszawa
Szczegóły i Program Warsztaty-Trestle-Group-Foundation-Warszawa
Facebook: www.facebook.com/event
Zapisy: entrepreneursworkshops.evenea.pl
Inicjatywa: www.tgf2020.org
Fundacja: www.trestlegroupfoundation.org
Organizator: youll.be