W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Gary Vaynerchuk – ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social mediów

W_market-R-ingu_okladka1

Jak na Gary’ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do… walki na ringu. Prawy sierpowy – kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści. Mocny lewy prosty – tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać „ciosy” sprawnie, aby nie polec w walce?

Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich Czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie prawych sierpowych zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważny jest autentyczny kontakt z klientami – nie poprzez krzykliwe komunikaty „Kup”, „Promocja!”, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.
„W market[r]ingu” to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych.
(…) jak już zrozumiemy zasady rządzące sportem mediów społecznościowych, będziemy w stanie przenieść wiedzę wyniesioną z tego ringu na dowolną inną platformę, która pojawi się w przyszłości. I to jest właśnie świetne przesłanie.
Autor

Specjaliści od marketingu nigdy wcześniej nie mieli tak wielu możliwości, aby dotrzeć do konkretnego odbiorcy we właściwy sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. W swój charakterystyczny, bezkompromisowy sposób Gary Vaynerchuk dzieli się mnóstwem istotnych wskazówek, które pozwolą usprawnić Twój biznes w oparciu o media społecznościowe.
Beth Comstock, dyrektor generalny General Electric.

W czasach gdy publikowanie treści w Internecie powoduje istny mętlik w głowie, książka Gary’ego Vaynerchuka to idealne lekarstwo na te „dolegliwości” mediów społecznościowych.
Sree Sreenivasan, dyrektor ds. cyfryzacji na Uniwersytecie Columbia

Patronat honorowy: IAB Polska
Patronat medialny: magazyn Marketer +, portale: Marketing przy kawie, mediarun.pl, bankier.pl, prnews.pl

Gary Vaynerchuk – autor bestsellerowych książek z rankingu magazynu „The New York Times”. Jest jednym z pierwszych przedsiębiorców, który swój sukces zbudował na… opowiadaniu historii. Jego agencja konsultingowa (VaynerMedia) specjalizująca się w opracowywaniu m.in. strategii na social media, współpracuje ze spółkami rankingu Fortune 500. Magazyn „Businessweek” wybrał go, wśród 20 innych top managerów, przedsiębiorcą – jako wzór do naśladowania, a stacja CNN zaliczyła go do grona 25 czołowych inwestorów serwisu Twitter.

Więcej o książce: TUTAJ