Moda jest obecnie najszybciej rozwijającą się kategorią rynku e-commerce.
Trudno wyobrazić sobie dobrze prosperujący sklep bez rozwiązań pomagających sprostać gustom i preferencjom klienta.
W programie m.in.:
- Alisa Wysocka – Stylistka i kreatorka wizerunku, CodeDress
„Instagram, Facebook, a może Snapchat? Media społecznościowe dźwignią marketingu Twojej marki” - Łukasz Hardek – FreshMail
„Obudź śpiocha, czyli jak aktywizować klientów w Twoim sklepie za pomocą email marketingu” - Mariusz Drużyński – Dyrektor operacyjny, Gino Rossi S.A.
„OFF/ON – włączyć online w offline”
Początki wdrożenia online z punktu widzenia osoby zarządzającej offline – wyzwania, perspektywy, błędy. - Witold Chomiczewski – Radca prawny, Wspólnik, Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp. k.
„Obowiązki informacyjne, odstąpienie, prawo autorskie, czyli jak bezpiecznie sprzedawać w Internecie?” - Anna Rasiewicz – Specjalista ds. rozwoju biznesu w sektorze mody, wykładowca marketingu mody w Artystycznej Szkole Szycia i Mody w Krakowie
„Zarządzanie marką w branży modowej” - Karolina Buszkiewicz – Account Manager, klinika e-commerce
„Sprzedaż poprzez inspiracje”
Tematyka konferencji:
1. E-commerce
- multichannel commerce vs. agile commerce
- wyszukiwanie i nawigacja w sklepie internetowym – pomóż klientom znaleźć to czego szukają
- systemy b2b b2c
- bezpieczne płatności (on-line, poprzez tablet, smartfon)
- e-procurement
- automatyzacja obsługi zamówień
- social commerce
- jak zaistnieć z marką w social media
- mobile commerce
- programy lojalnościowe i programy partnerskie
- zjawisko social shoppingu
- uwarunkowania prawne
2. Rola BigData w analizie danych z portali społecznościowych
- jak dostosować swój produkt do zmieniających się trendów?
- jak przewidywać przyszłe trendy?
3. Skuteczny marketing
4. Optymalizacja łańcucha dostaw
5. Wearables
6. Znaczenie IT w branży fashion
7. Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
8. Technologie CAD I 3D
9. Logistyka w branży modowej
10. Narzędzia wsparcia sprzedaży
Do udziału zapraszamy:
- właścicieli i managerów sklepów internetowych oraz tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy,
- osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce,
- szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta,
- startupowców z branży modowej,
- projektantów mody.
Więcej informacji na stronie: Strona wydarzenia
oraz Fb: Facebook „Szyte na miarę”
Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.