Autor udowadnia, że nie można wywierać pożądanego wpływu, jeśli nie zrozumie się istoty władzy i nie zbuduje wystarczająco silnych jej fundamentów. Bez władzy nie można mówić o przywództwie ani wywieraniu wpływu.

Z tej książki dowiesz się, jak odkryć źródła swojej władzy, w jaki sposób ją pozytywnie wykorzystać i co zrobić, by skutecznie oddziaływać na innych. Poznasz sprawdzone sposoby budowania przestrzeni władzy, a w rezultacie – wywierania większego wpływu. Nauczysz się wprowadzać swoje idee w życie, a pomysły – przekuwać w sukces.

To jedna z najlepszych książek biznesowych ostatnich lat (wg CIO Insight) i obowiązkowa pozycja dla każdego lidera, który chce pozytywnie oddziaływać na swoje otoczenie.

Autor książki – Terry R. Bacon – to uznany ekspert w swojej dziedzinie, który o sztuce wywierania wpływu wie wszystko. Od ponad 30 lat współpracuje z firmami międzynarodowymi jako innowator, nauczyciel, trener i konsultant w zakresie przywództwa, zarządzania, rozwoju przedsiębiorstw i umiejętności interpersonalnych.

O autorze: Terry R. Bacon został uznany przez magazyn „Leadership Excellence” za jednego ze stu najwybitniejszych na świecie myślicieli w dziedzinie przywództwa. Kształcił się na prestiżowych uczelniach: Wharton School, University of Chicago, Stanford University i Harvard Business School. Jest wspólnikiem i naukowcem w Korn/Ferry Institute, ośrodku badawczym Korn/Ferry International, firmy będącej światowym liderem w dziedzinie badania talentów i zarządzania. Od ponad trzech dekad współpracuje z organizacjami międzynarodowymi jako innowator, nauczyciel, trener i konsultant w zakresie przywództwa, zarządzania, rozwoju przedsiębiorstw i umiejętności interpersonalnych. W 1989 roku założył Lore International Institute, prestiżową firmę koncentrującą się na rozwoju menedżerów szczebla wyższego, która w 2008 roku została włączona do Korn/Ferry International.

Bacon jest płodnym pisarzem i mówcą. Jest autorem i współautorem ponad stu książek, artykułów, skryptów i opracowań badawczych, w tym:What people want, Leading in a boundaryless organization i Sztuka skutecznego przywództwa (GWP 2013). Zajmuje się takimi zagadnieniami, jak: przywództwo w trudnych czasach, zrównoważone przywództwo, szacunek, odpowiedzialność, cykl rozwojowy firmy, sprzedaż oparta na odkrywaniu wewnętrznych motywów, oczekiwania podwładnych wobec menedżerów, liderzy prowadzący liderów, ideologiczne podstawy coachingu zorientowanego na klienta, zarządzanie firmą międzynarodową, tworzenie relacji z klientem, analiza behawioralna a doświadczenie klienta oraz tworzenie kadry kierowniczej szczebla wyższego.

Patronat nad książką objął: Personel i Zarządzanie, Psychologia-biznesu.pl oraz Lady Business Club

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Liderzy | Przywództwo | Relacje

Czytaj także