Obojętnie, jaką pracę wykonujesz, jeśli stworzysz profesjonalny wizerunek w internecie, ludziom będzie się z Tobą lepiej pracować i będą chcieli robić z Tobą interesy w przyszłości. Jak to działa?

Autentyczna osobista marka w internecie to obraz tego, jak panujesz nad pracą i życiem. Jeśli w 100 % odzwierciedla, kim jesteś, co kochasz i co potrafisz najlepiej robić jesteś na dobrej drodze. Zbudowanie silnej i autentycznej marki osobistej w internecie to w efekcie wzrost wartości Twoich usług i produktów oraz dotarcie do zdecydowanie większej ilości potencjalnych klientów. Przedsiębiorca, który buduje renomę własnego nazwiska, podpisuje się pod działaniami swojej firmy. Bierze osobistą odpowiedzialność za jakość sprzedawanych usług i produktów. Klienci oczekują osobistych gwarancji.

Rozpoznawalna i autentyczna marka osobista właścicielki firmy to najlepsza rękojmia dla jej biznesu.

Każdy biznes, aby odnieść sukces potrzebuje sprawdzonego planu. Podobnie jest z Twoją marką osobistą – stwórz dla siebie odpowiedni  plan i strategię.

Istotnym elementem strategii budowania Twojej marki jest jej obecność, prezentacja w internecie, wybranie najlepszych kanałów dotarcia do Twoich odbiorców, a także zarządzanie nią w przypadku kryzysu czy hejtu. Odpowiednio zbudowany wizerunek w internecie staje się dzisiaj biznesową wizytówką i przepustką do profesjonalnego świata biznesu. Zapraszamy.

Zapraszamy do udziału w warsztacie:

Miejsce: Suwałki, Hotel Velvet, ul. Kościuszki 128

Termin: 5.03.2016 godz. 11:00 lub 7.03.2016 godz. 16:00

Na warsztacie dowiesz się:

  • Jaki jest aktualny status obecności i prezentacji Twojej marki w internecie
  • Co zrobić aby pokazać, że jesteś specjalistą w swojej branży
  • Jak zwiększyć siłę rażenia Twojej marki
  • Jak Twoi odbiorcy odbierają Twoje działania w internecie?
  • Jak przygotować osobisty PR Twojej marki
  • Jak zadbać o reputację twojej marki?
  • Jak przygotować plan promocji Twojej marki zwiększających Twoją obecność w sieci?
  • Jak dobrać narzędzia i kanały do promocji Twojej marki
  • Jak budowanie osobistej marki wpływa na sprzedaż?
  • Jak reagować na negatywne opinie w Internecie?
EmiliaBartosiewicz_poziom

Prowadzący: EMILIA BARTOSIEWICZ –

Ekspert budowania osobistej marki w sieci.

Wspólnik w spółce Business Unlimited, prezes Lady Business Club, twórczyni i redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl, współtwórczyni Akademii Marki z Klasą.

Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Wspiera przedsiębiorców, szczególnie w obszarze social media, PR, tożsamości internetowej. Doradza w prezentowaniu marki w sieci w odpowiednich kanałach. Zafascynowana nowymi technologiami, social media, wszelkimi działaniami PR-owymi wspierającymi przedsiębiorcę w dotarciu do jak najszerszego grona potencjalnych klientów.

Wierzy, że budowanie osobistej marki osobistej przynosi niezwykłe efekty, które przekładają się na promowanie firmy i zdobywanie nowych klientów. Szczególną uwagę zwraca na obecność marki kobiety biznesu w sieci.

W wolnych chwilach rozwija swoją największą pasję – projektowanie wnętrz. Zna język angielski i francuski, w planach jest nauka włoskiego. Kocha podróże, marzy o niezwykłej wyprawie do Indii, Chin i Japonii. Amatorka jazdy konnej i gry w golfa.

W 2012 została wybrana do grona 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski.

Jej motto: „Ci, którzy są wystarczająco szaleni, by myśleć, że są w stanie zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają”. Steve Jobs

Zapisy: amzk@akademiamarkizklasa.pl Więcej szczegółów i zapisy TUTAJ

Emilia Bartosiewicz | ewizerunek | marka osobista online

Czytaj także