Wśród zaproszonych prelegentów znalazł się gość specjalny- Jacek Kotarbiński – ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii” – konsekwencji  10 lat autorskich treści związanych z innowacjami, marketingiem, mediami, obsługą klienta, start-upami i rozwojem firm.

Jacek Kotarbiński

W swoim wystąpieniu zatytułowanym: „Jakie marki dziś kochają klienci?” ekspresyjnie przekazał , w jaki sposób zmienił się rynek brandingu w ostatnich latach i w jaki sposób do  nowego rynku musiała dostosować się reklama.   Następnie gość zaprosił słuchaczy do dyskusji połączonej z ćwiczeniem. Powstały algorytmy ,  niebanalne kod y marki możliwe do wykorzystania w reklamie produktu lub usługi oferowanej przez właścicielki firm. Ciekawym pomysłom nie było końca.

Dwie adeptki Akademii Marki z Klasą zaprezentowały swoje historie budowania silnej marki, historie sukcesu.

Joanna Głowacka

Joanna Głowacka – Dyrektor Zarządzająca PROFIT Biura Rachunkowego w Sopocie, Prezes Lady Business Club Region Północ, adeptka Akademii marki z klasa  i laureatka prestiżowego tytułu Ambasadorka Klasy w inspirującej opowieści podzieliła się głębokimi i mądrymi przemyśleniami, jak budowała firmę a przede wszystkim, jak zbudowała siłę osobistej marki.  Najważniejsze w życiu to być dobrym człowiekiem i nie przeliczać wszystkiego na wymierne korzyści , wtedy świat i ludzie będą o tobie pamiętać .

Lucyna Turzyńska

Lucyna Turzyńska, projektantka wnętrz, właścicielka marki LUDESIGN, członkini Lady Business Club, adeptka Akademii marki z klasa  w opowieści o rozwoju i wzmacnianiu swojej firmy podkreśliła , jsk ważna jest autentyczność i wartość osoby właściciela z którym firma jest utożsamiana – to wierność sobie  w jej przekonaniu jest  najważniejszym czynnik budowania pozycji na rynku i tworzenia nieprzeciętnej wartości dla odbiorcy.

Na koniec usłyszeliśmy jakie  „grzechy główne ” popełniła Ewa Czertak budując strategie własnej marki.

Ewa Czertak

Zaskakująca metafora  doprowadziła do uchwycenia głównych założeń budowania strategii marki osobistej i marki firmy w obszarze małych i średnich firm.  Ewa Czertak – mentorka biznesu dla przedsiębiorców, Prezes Akademii Marki z Klasą, przekazała kilka  bezcennych wskazówek, jak budować prawdziwa wartość dla odbiorców marki.

W II części spotkania, dzięki uprzejmości firmy Green Dream Boats, goście zostali zaproszenie na niepowtarzalny rejs ekologicznymi katamaranami po Motławie Był to także moment, w którym członkinie Lady business Club z chęcią opowiadały zainteresowanym o klubie – a wszystko przy orzeźwiającej lampce szampana.

_MAX3758

Dzięki uprzejmości partnerów biznesowych, zaproszeni goście otrzymali eleganckie upominki.

Do grona partnerów biznesowych należeli:

Hotel hanza, Green Dream Boats, Porsche Centrum Sopot, Nawrocki Clinic, Deco Home&Art, Scallini, Stary Browar Kościerzyna, Swarovski, Tallinder, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Smak Słowa, Dobrykantor.pl,

Patroni medialni wydarzenia:

Dolce Vita, Express biznesu, m3miasto.pl, Magazyn Mademosielle, Magazyn Madame, Magazyn Pomorski.

fot. Krzysztof Witecki, Magazyn Dolce Vita

Pełna relacja zdjęciowa TUTAJ

klub biznesowy | Lady Business Round Table | silna marka

Czytaj także