Wieczór prowadzony przez Prezes Lady Business Club Emilię Bartosiewicz i Ewę Czertak – Prezes Akademii Marki z Klasą zgromadziło kilkadziesiąt wyjątkowych kobiet biznesu, m.in. trójmiejskie członkinie klubu wraz z przyjaciółmi, uczestniczki kursu budowania marki Akademii Marki z Klasą.
Gospodarze zaprosili do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na pytanie: gdzie przebiega granica pomiędzy MARKĄ OSOBISTĄ premium a wizerunkowym tworem popkultury? Znajomość kultury oraz zasad savoir vivre działa jak tajny kod w komunikacji, stosowany przez wtajemniczonych do szybkiego rozpoznania podobnych sobie.
Wyjątkowości wydarzeniu nadało zaproszenie znanego polskiego artysty mieszkającego i tworzącego w Trójmieście – Krzysztofa Izdebskiego- Cruza i jego muzy – Natalii Kruss.
Artysta, który w malarstwie najczęściej sięga po tradycyjny warsztat, swoje prace wykonuje w technice olejnej oraz pastelu a w rysunku posługuje się najchętniej metalowym sztyftem. Wraz ze swoją muzą wygłosił prelekcję przybliżającą zaproszonym gościom świat sztuki. Opowieści towarzyszył film w całości poświęcony zaprezentowaniu sposobu pracy malarza – podróż od pustej kartki papieru poprzez każdy rys dodawany skrupulatnie przez długie miesiące – aż do momentu, gdy z obrazu wyłania się niemal fotograficzne przedstawienie rzeczywistości. Dzięki muzie i żonie artysty – Natalii Kruss – goście dowiedzieli się, czym naprawdę zajmuje się muza. Okazało się, że poza inspiracją, jest ona odpowiedzialna za całe techniczne zaplecze malarza. Piękną puentą wystąpienia była odpowiedź Krzysztofa Izdebskiego-Cruza na jedno z pytań zadane z sali. Gość pytając o interpretację obrazów usłyszał, że interpretować swoje dzieło to tak jak tłumaczyć sens kawału. Sztuka, według artysty to nasza reakcja na każde dzieło sztuki.
Drugi prelegent – Ewa Czertak – wspólnik w spółce Business Unlimited, ekspertka i praktyk personal brandingu, w Akademii Marki z Klasą buduje silne marki przedsiębiorców na terenie całej Polski; mentor, twórca i Prezes Akademii Marki z Klasą – w swoim wystąpieniu pokazała gościom różnicę między savoir-vivrem a etykietą biznesową oraz tym, a jaki sposób wykorzystać te dwa elementy, by stworzyć więź z klientem i wypracować miano marki PREMIUM. Goście dyskutowali przede wszystkim o tym, jak rozumieją savoir-vivre, jakie są jego przejawy w ich codziennym życiu oraz, przy pomocy prowadzącej prelekcję, punktowali, w jaki sposób elementy etykiety biznesowej wprowadzić do codziennego funkcjonowania swojej firmy.
W czasie spotkania podsumowano XIX edycję kursu budowania marki dla przedsiębiorców Bądź widzialną Marką w Trójmieście. Certyfikaty otrzymały:
Anna Oczoś – Współtwórca Kancelarii Finansowo-Prawnej dla Marynarzy „Easy Ocean. Partnerem zarządzający „Ocean Group” – kancelarii finansowej dla przedsiębiorców. Twórca i właściciel „MadeInKaszebe” – delikatesów regionalnych z produktami z Pomorza i Kaszub:
Małgorzata Ossowska – architekt urbanista, ekspert w dziedzinie planowania przestrzeni, partner zarządzający biurem projektowym CKK ARCHITEKCI w Gdyni, współzałożyciel Stowarzyszenia Urbanistów Polski Północnej działającego na rzecz podnoszenia kwalifikacji zawodowych urbanistów i kształtowania społecznej świadomości przestrzeni, uhonorowana w 2014r. srebrną odznaką Polskiej Izby Urbanistów za zasługi w pracy dla środowiska urbanistów.
Lucyna Turzyńska – projektantka wnętrz, właścicielka marki LUDESIGN. Twórca autorskich kolekcji mebli oraz tekstylnych elementów dekoracyjnych. Prowadzi Studio Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz. Właścicielka sklepu internetowego Ludesign
Tytuł Ambasadorka Klasy otrzymały:
Anna Król – partner zarządzający CKK Architekci Biuro Projektowe, członek Rady Pomorskiej Okręgowej Izby Architektów, Przewodnicząca Komisji ds. Standardów Wykonywania Zawodu. Członek Stowarzyszenia Architektów Polskich. Aktywnie działająca na rzecz kobiet w biznesie, członek Lady Business Club. Laureatka prestiżowych polskich i międzynarodowych konkursów pod patronatem SARP. Laureatka konkursu Forbes „Profesjonaliści 2012”. Twórca nagrodzonego na Międzynarodowych Targach Gdańskich projektu hotelu „Copernicus” w Toruniu za najlepszy projekt hotelowy.
Joanna Głowacka – właścicielka i Dyrektor Zarządzająca Biura Rachunkowego Profit w Trójmieście, specjalizującego się w obsłudze polskich i zagranicznych spółek prawa handlowego. Od 20 lat doradza i obsługuje ponad 120 firm, zarówno te największe, działające globalnie, jak również klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Agnieszka Kośnik-Zając – założycielka Instytutu Kosmetologii Babiana w Gdańsku, prezes Fundacji Wspierania Rozwoju Medycyny Anizja, autorka felietonów i wywiadów do Luksusowego Magazynu dla Kobiet meLady.
Partnerami biznesowymi spotkania byli: hotel Haffner w Sopocie, Hotel Szafir w Jastrzębiej Górze, Gdańskie, Wydawnictwo Psychologiczne oraz Gordon Blackler Photography. Wśród patronów medialnych znaleźli się : magazyn Dolce Vita, portale trójmiasto.pl i my3miasto.pl oraz magazyn Express Biznesu.
Wspaniałym dopełnieniem wieczoru były obrazy Krzysztofa Izdebskiego-Cruza oraz indywidualne dyskusje o sztuce z artystą i jego muzą.
Więcej zdjęć ze spotkania TUTAJ
fot. Gordon Blackler Photography