Porażki i sukcesy gwiazd w procesie budowania marki osobistej

Premiera debiutanckiej książki Aliny Stasiak Droga do gwiazd, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. Ta książka to marketingowo-PR-owy shake. To publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd.

Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki.

Dnia 19 kwietnia 2017 roku miała miejsce premiera debiutanckiej książki Aliny Stasiak Droga do gwiazd, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. Ta książka to marketingowo-PR-owy shake. To publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd.

Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w formie plotek, a jednak z pełnym profesjonalizmem i marketingową wiedzą. Właśnie w taki sposób Autorka przedstawia historie wielu polskich i światowych gwiazd, wyciągając cenne wnioski dotyczące nieustannego procesu kreowania wizerunku i budowania marki osobistej.

Ta książka to marketingowo-PR-owy shake, w którym Alina Stasiak niezwykle umiejętnie połączyła wizerunek, personal branding, komunikację marki, myślenie i planowanie biznesowe z obserwacją życia gwiazd i celebrytów.

Publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…

okladka-ksiazki-droga-do-gwiazd-alina-stasiak-wydawnictwo-slowa-i-mysli-ksiazkaRekomendacje:

„Marka osobista jest tym, co ludzie mówią o Tobie, gdy wyjdziesz z pokoju”. Wolisz, by mówili to, co chcą? Czy to, co chcesz…? Dlatego nie możesz nie znać zasad, o których mowa w „Drodze do gwiazd”. Nie ryzykuj. Przeczytaj!

dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Alina Stasiak: PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji IMAGE TEAM współpracującej z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, organizacji koncertów, eventów oraz marketingu i komunikacji w nowych mediach. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu wizerunku, budowania marki, mowy ciała, etykiety w biznesie i PR.

Autorka bloga dotyczącego wizerunku i marki, public relations, mowy ciała (www.alinastasiak.pl) oraz artykułów specjalistycznych w „Marketing & Biznes”, „Forum Logopedy” oraz „KoBBieciarnia Beauty & the Business”.

Patronat merytoryczny: Agencja Image Team, Instytut Komunikacji Niewerbalnej

Patronat medialny: Marketer+, PRoto, Lady Business, Marketing i Biznes, Psychologia wyglądu

Książka w sprzedaży na www.slowaimysli.pl oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.

Wydawnictwo Słowa i Myśli: Publikujemy książki o tematyce biznesowo-marketingowej oraz z pogranicza psychologii. Naszymi Czytelnikami są menadżerowie, właściciele firm, specjaliści w zakresie sprzedaży, marketingu, trenerzy biznesu, a także wszyscy ciekawi nowych, inspirujących spojrzeń na ekonomię i biznes. Nasze książki to publikacje nowoczesne, ambitne i przełamujące schematy. Chcemy zachęcać do dyskusji, do spojrzenia głębiej, pobudzać do działania. Wierzymy, że słowa naszych książek zainspirują Was do twórczego myślenia, a myśli skłonią do odważnego działania. Takie są właśnie SŁOWA i MYŚLI. www.slowaimysli.pl