Podróż do RPA miała być nagrodą za osiągnięte wyniki pracowników firmy Aegon. Ponieważ grupę tę tworzyły osoby o dużych wymaganiach, które doświadczyły różnych form podróżowania, program miał charakter luksusowej przygody z ogromną dawką adrenaliny. Projekt „Czarna perła z kroplą wina” był połączeniem takich atrakcji jak m.in. wyprawa motorami trójkołowymi jedną z najpiękniejszych tras widokowych na ziemi – Chapmans Peak do Przylądka Dobrej Nadziei, spotkanie z pingwinami przylądkowymi, nurkowanie w klatce z rekinami, rejs katamaranem o zachodzie słońca, loty helikopterem nad jednym z siedmiu cudów świata, podróż zabytkowymi samochodami po najciekawszych winnicach. Spoiwem wszystkich atrakcji było jedzenie (odpowiednio dobrane menu do lokalnej atrakcji) i wino.

Ważnym elementem projektu było wsparcie lokalnej społeczności. Pomysł zakładał pomoc dzieciom, zarówno w trakcie samego wyjazdu – co wymagało bezpośredniego zaangażowania uczestników, jak i długofalowo.

– Udział w projekcie miał wywoływać w uczestnikach poczucie wyjątkowości, ale także poczucie jedności, podkreślenie znalezienia się w elitarnej grupie Aegon Premium. Wszystkie atrakcje, hotel, restauracje menu, a przede wszystkim wina zostały wybierane specjalnie dla tej grupy podczas wizyty inspekcyjnej – mówi Agata Gościńska, dyrektor zarządzająca Viventum. Ale jak podkreśla, bardzo ważnym elementem była też spójna historia. – O sukcesie tego projektu zadecydowało kilka czynników – dobór wyselekcjonowanych elementów programu, koncept kreatywny i oczywiście ludzie zarówno organizujący z nami to wydarzenie, jak i uczestniczy – zaznacza.

Projekt „Czarna perła z kroplą wina” została uznany za najlepszą realizację incentive travel BtoE 2016 roku przez jury MP Power Awards, które tworzą przedstawiciele korporacji i instytucji.

Wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej gali 24 marca 2017 roku, w przestrzeni Trybuny 2 Toru Wyścigów Konnych Służewiec.

MP Power Awards jest pierwszym konkursem poświęconym branży eventowej i poszukującym najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach. Celem Konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży.

Viventum to agencja specjalizująca się w budowaniu relacji biznesowych, motywacji, wsparciu sprzedaży, promocji i budowaniu pozycji marki bądź przekazu poprzez narzędzia z zakresu event i incentive marketingu. 

 Od 12 lat organizujemy wyjazdy motywacyjne w najdalsze zakątki świata, Europy oraz w Polsce, a nasze realizacje określane są jako najlepsze w historii wyjazdów uczestniczących w nich Gości. 

agata gościńska | incentive travel | viventum | wyjazdy integracyjne

Czytaj także