Wśród zaproszonych gości znaleźli się wyjątkowi prelegenci: Michał Banach – ekspert badania emocji, Dyrektor Zarządzający Firmy Badawczej NEUROHM Polska. W swoim wystąpieniu zatytułowanym: „Siła marketingu i jej wpływ na sprzedaż” zaprezentował w jaki sposób konkretne reklamy są odbierane przez różne grupy respondentów. Wyniki badań przeprowadzonych za pomocą specjalistycznych urządzeń elektrycznych podłączanych do ciała respondentów pokazały, jak różnie reagują na pewne typy przekazów reklamowych kobiety, a jak mężczyźni. Wśród omówionych typów reklam znalazła się najpopularniejsza, światowa kampania reklamowa z jednym z najbardziej znanych aktorów świata, najnowsza reklama coca-coli oraz filmik promujący 10-lecie wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. Za pomocą prostego zabiegu – zmiany podkładu muzycznego i wycięciu kilku klatek – prelegent pokazał jak bardzo można zmienić emocjonalny odbiór spotów reklamowych. Wystąpienie wywołało żywe reakcje publiczności i długą dyskusję.

O emocjach w reklamie i procesie designu trafnej kampanii opowiedziała Dyrektor Generalna Coca-Cola Poland Services Anna Jakubowski. Prezentując historię rozwoju marki i podając za przykład stabilność pewnych elementów promocyjnych firmy opowiedziała, w jaki sposób dobierać odpowiedni sposób wywoływania emocji u targetowanej grupy docelowej. Wyjaśniła, że dobrze wymyślona kampania marketingowa ma nie tylko zachęcić klientów do zakupu, ale i na stałe powiązać go z marką – poprzez odpowiedzenie odpowiedniej historii (storytelling), która odbiorcy zapadnie głęboko w podświadomość.

Na zakończenie wystąpień Prezes Lady Business Club – Emilią Bartosiewicz – w kilkuminutowym przemówieniu wskazała nowy typ marketingu, który propagowany jest zarówno przez klub jak i Akademię Marki z Klasą – marketing osobisty. Wymieniła pewne niezbędne elementy składowe kreowania swojego wizerunku w internecie poprzez taką właśnie gałęź marketingu. Zaznaczyła, że niezmiernie ważną częścią jest właśnie tworzenie i opowiadania historii czyli storytelling.

W obecności zaproszonych gości wręczone zostały certyfikaty ukończenia półrocznego kursu dla przedsiębiorców organizowanego przez Akademii Marki z Klasą oraz tytuły Znak Marka z Klasą dla firm właścicielek. Certyfikaty ukończenia kursu budowania marki osobistej otrzymały: Anna Pająk, Justyna Skarbek-Pajdzińska, Małgorzat Szymańczak, Ewelina Afandi, Elwira Pałczyńska-Kowalczyk, Marta Wiśniewska, Aldona Talaga- Działocha i Patrycja Przyborowska. Znak Marka z Klasą został przyznany Ilonie Majewskiej – właścicielce firmy Noble Medica oraz Dorocie Murawce – właścicielce i Dyrektor Zarządzającej firm DM Konsult Biuro Rachunkowej.

Dzięki udziałowi partnerów biznesowych – Rezydencji Różana Wellness oraz Gdańskiemu Wydawnictwu Psychologicznemu wylosowani w loterii wizytówkowej goście otrzymali nagrody – wśród nich voucher dla 2 osób na pobyt w Rezydencji Różana Wellnes zawierający zaproszenie do strefy SPA i dwudniowy pobyt w hotelu.

Patronami medialnymi wydarzenia byli: portale Ty i Biznes, Mamo pracuje, Oh!me, 4allwomen.

Partnerami spotkania byli m.in.: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Celeste sklep z winami ul. Ogrodowa 58, Różana Rezydencja.

Różana Rezydencja to przepiękny, zabytkowy, historyczny dworek, miejsce magiczne. Goście znajdą chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków, odpoczniesz od zgiełku wielkiego miasta i zrelaksują się w luksusowej strefie SPA. A wszystko w aurze różanego aromatu. Zapraszamy do zapoznania się z ofertę Rezydencji na www.rozanarezydencja.pl

lady business club | wieczór biznesowy

Czytaj także