W kontaktach międzyludzkich, które implikują nasze „być albo nie być” w przedsiębiorczości chodzi o ciekawe grono partnerów biznesowych, klientów, mentorów i potencjalnych pracowników, ale też pracodawców.

Termin: 14 maj 2016 r. 09:00 – 17:00

Miejsce: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”, ul. Długa 54 lok. 1, 31-146 Kraków

Jak stać się człowiekiem, którego warto znać i który zna wielu interesujących i wartościowych ludzi? Jak sprawić, aby twój klient miał ochotę od czasu do czasu zaprosić cię na obiad tylko dlatego, że cię lubi? Jeśli ktoś prowadzi firmę i tworzy solidne produkty a jest osobą, z którą prywatnie nikt nie chciałby mieć nic do czynienia to dni takiej firmy łącznie z jej właścicielem są policzone, bo biznes to przede wszystkim ludzie.

Budowa relacji to ważna umiejętność i projekt, który powinien być rozpisany na całe życie. Najlepiej kiedy rozpoczyna się już w przedszkolu, kiedy rozwijają się umiejętności komunikacyjne.

Czego możemy nauczyć się od wytrawnych mistrzów networkingu tj.: Bill Clinton, John F. Kennedy i Keith Ferrazzi? Na te pytania znajdą Państwo odpowiedź biorąc udział w szkoleniu „Sztuka networkingu w biznesie”.

Plan szkolenia

Moduł 1

  • Czym jest networking i dlaczego jest tak ważny?
  • Co jest parodią networkingu i jakich zachowań unikać?
  • Budowa sieci kontaktów i kluczowe umiejętności w zjednywaniu sobie życzliwych ci osób.
  • Jak stać się „magnetyczą osobowością”?
  • Case study 1: „Efekt Kennedy`ego” wg Nikolausa B. Enkelmanna.
  • Miejsca i okoliczności, gdzie można poznać interesujących ludzi.

Moduł 2

  • Case study 2: Bill Clinton jako mistrz networkingu. Czego możemy się od niego nauczyć?
  • Rytuały i nawyki dobrego networkera;
  • Sztuka rozmowy i zjednywania sobie ludzi
  • Zasady Dale`a Carnegie;
  • Networker na konferencji;
  • Networker w relacji z mediami;
  • Networker w relacji z klientem.

Moduł 3

  • Networking w internecie

Moduł 4

  • Networker z klasą, czyli savoir-vivre i etykieta w biznesie w kontaktach z ludźmi:
  1. Precedencja w biznesie i życiu prywatnym;
  2. Powitania, przedstawianie się, small talk;
  3. Profesjonalna wizytówka i stosowne jej używanie.

Moduł 5

Ćwiczenia i symulacje

Opłaty i rejestracja:

Cena szkolenia wynosi 250 zł brutto.

Aby zarejestrować się na szkolenie należy wysłać zgłoszenie na adres szkolenia@intermanners.pl       i po otrzymaniu faktury dokonać wpłaty na konto nr 20 1750 0009 0000 0000 3045 4243. Potwierdzenie rejestracji wysłane zostanie natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia wykonania przelewu.

W cenę szkolenia wliczone są przerwy kawowe oraz materiały szkoleniowe. Ewentualny obiad trzeba zakupić we własnym zakresie.

Dodatkowe informacje

Wszelkie dodatkowe pytania należy kierować drogą mailową na adres: szkolenia@intermanners.pl lub telefoniczną na numer: 0048 608 020 982.

Informacja o prowadzącym:

Dr Maria Pierzchała – absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego (dziennikarstwo), Wiedeńskiej Akademii Dyplomatycznej oraz doktor nauk politycznych (Uniwersytet Wiedeński) posiadająca wieloletnie doświadczenie dydaktyczne w kraju i zagranicą. Maria Pierzchała prowadziła zajęcia m.in. w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu a także w prestiżowej Szkole Dyplomacji i Stosunków Międzynarodowych w Genewie. Odbyła praktyki w ONZ w Nowym Jorku oraz w Parlamencie Europejskim w Brukseli. Zdobyła także doświadczenie zawodowe w międzynarodowej firmie konsultingowej B&S Europe.

 

savoir vivre

Czytaj także