W kontaktach międzyludzkich, które implikują nasze „być albo nie być” w przedsiębiorczości chodzi o ciekawe grono partnerów biznesowych, klientów, mentorów i potencjalnych pracowników, ale też pracodawców.
Termin: 14 maj 2016 r. 09:00 – 17:00
Miejsce: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”, ul. Długa 54 lok. 1, 31-146 Kraków
Jak stać się człowiekiem, którego warto znać i który zna wielu interesujących i wartościowych ludzi? Jak sprawić, aby twój klient miał ochotę od czasu do czasu zaprosić cię na obiad tylko dlatego, że cię lubi? Jeśli ktoś prowadzi firmę i tworzy solidne produkty a jest osobą, z którą prywatnie nikt nie chciałby mieć nic do czynienia to dni takiej firmy łącznie z jej właścicielem są policzone, bo biznes to przede wszystkim ludzie.
Budowa relacji to ważna umiejętność i projekt, który powinien być rozpisany na całe życie. Najlepiej kiedy rozpoczyna się już w przedszkolu, kiedy rozwijają się umiejętności komunikacyjne.
Czego możemy nauczyć się od wytrawnych mistrzów networkingu tj.: Bill Clinton, John F. Kennedy i Keith Ferrazzi? Na te pytania znajdą Państwo odpowiedź biorąc udział w szkoleniu „Sztuka networkingu w biznesie”.
Plan szkolenia
Moduł 1
- Czym jest networking i dlaczego jest tak ważny?
- Co jest parodią networkingu i jakich zachowań unikać?
- Budowa sieci kontaktów i kluczowe umiejętności w zjednywaniu sobie życzliwych ci osób.
- Jak stać się „magnetyczą osobowością”?
- Case study 1: „Efekt Kennedy`ego” wg Nikolausa B. Enkelmanna.
- Miejsca i okoliczności, gdzie można poznać interesujących ludzi.
Moduł 2
- Case study 2: Bill Clinton jako mistrz networkingu. Czego możemy się od niego nauczyć?
- Rytuały i nawyki dobrego networkera;
- Sztuka rozmowy i zjednywania sobie ludzi
- Zasady Dale`a Carnegie;
- Networker na konferencji;
- Networker w relacji z mediami;
- Networker w relacji z klientem.
Moduł 3
- Networking w internecie
Moduł 4
- Networker z klasą, czyli savoir-vivre i etykieta w biznesie w kontaktach z ludźmi:
- Precedencja w biznesie i życiu prywatnym;
- Powitania, przedstawianie się, small talk;
- Profesjonalna wizytówka i stosowne jej używanie.
Moduł 5
Ćwiczenia i symulacje
Opłaty i rejestracja:
Cena szkolenia wynosi 250 zł brutto.
Aby zarejestrować się na szkolenie należy wysłać zgłoszenie na adres szkolenia@intermanners.pl i po otrzymaniu faktury dokonać wpłaty na konto nr 20 1750 0009 0000 0000 3045 4243. Potwierdzenie rejestracji wysłane zostanie natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia wykonania przelewu.
W cenę szkolenia wliczone są przerwy kawowe oraz materiały szkoleniowe. Ewentualny obiad trzeba zakupić we własnym zakresie.
Dodatkowe informacje
Wszelkie dodatkowe pytania należy kierować drogą mailową na adres: szkolenia@intermanners.pl lub telefoniczną na numer: 0048 608 020 982.
Informacja o prowadzącym:
Dr Maria Pierzchała – absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego (dziennikarstwo), Wiedeńskiej Akademii Dyplomatycznej oraz doktor nauk politycznych (Uniwersytet Wiedeński) posiadająca wieloletnie doświadczenie dydaktyczne w kraju i zagranicą. Maria Pierzchała prowadziła zajęcia m.in. w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu a także w prestiżowej Szkole Dyplomacji i Stosunków Międzynarodowych w Genewie. Odbyła praktyki w ONZ w Nowym Jorku oraz w Parlamencie Europejskim w Brukseli. Zdobyła także doświadczenie zawodowe w międzynarodowej firmie konsultingowej B&S Europe.