KONFERENCJA BIZNESOWA
"Spójrz na biznes z różnej perspektywy"

Warszawa 14.09.2023 godz. 10:00 - 16:00
Teatr 6.piętro (plac Defilad 1 PKiN, 00-901 Warszawa)

Konferencja łącząca świat przedsiębiorczych kobiet, prowadzących własny biznes oraz kobiet biznesu, pracujących na stanowiskach managerskich w korporacjach. Te pierwsze bardzo często spoglądają z zazdrością na te drugie, podziwiając duże budżety i zespoły. Z kolei kobiety z korporacji mówią o sprawczości i szybkim podejmowaniu decyzji oraz możliwości realizacji ciekawych, autorskich projektów w sektorze MŚP. Nie zawsze znają wyzwania, z którymi zmierzają się inne kobiety.

Konferencja łączy kobiety z obu tych światów i zachęca do twórczej wymiany doświadczeń, zarówno pomiędzy prelegentkami, jak i uczestniczkami. 

Pokazuje jak wiele możemy się od siebie nauczyć, wymieniając się wiedzą i doświadczeniami. Dlaczego warto spojrzeć na biznesy z innej perspektywy. Poruszamy tematy bardzo biznesowe, ale także te, które pomogą w prowadzeniu biznesu z lekkością, radością i uśmiechem. 

Kto uczestniczy w Konferencji?

UCZESTNICZKI/UCZESTNICY

Właścicielki firm prowadzące biznes przynajmniej 3 lata

Prezeski i Managerki zarządzające w firmach na stanowiskach kierowniczych przynajmniej 5 lat

Właścicielki firm zainteresowane rozwijaniem swoich kompetencji i spojrzeniem na biznes z różnych perspektyw

Kobiety aktywne zawodowo, otwarte na zmiany, ciekawe nowych trendów

Kobiety zainteresowane budowaniem wartościowych i długofalowych relacji

FIRMY

Wspierające kobiety (diversity & inclusion)

Zainteresowane i ukierunkowane na rozwój nowych technologii

Odpowiedzialne społecznie i zainteresowane wsparciem i działaniem CSR

Wspierające promocję i rozwój kompetencji kobiet w biznesie

KORZYŚCI DLA UCZESTNICZEK I FIRM

ROZWÓJ FIRMY

Jest wiele konferencji i warsztatów dla kobiet biznesu. My stawiamy na praktykę, bezpośrednie odniesienie do biznesu i konkretne przykłady działań, które mogą zmienić Twoją działalność

WYMIANA DOŚWIADCZEŃ

Każda branża jest specyficzna. Każda kobieta biznesu ma swoją historię i inne doświadczenia. To, co wydaje się oczywiste dla Ciebie, może być olśnieniem i odkryciem dla innej uczestniczki tej Konferencji. Poznasz osobiście wybitnych prelegentów, którzy wystąpią na scenie.

INSPRACJA ROZWOJOWA

Historie prelegentów i ich wiedza to doskonała okazja i motywacja do spojrzenia na Twój biznes i Twoje działania z innej strony

KONTAKTY

Nawiążesz nowe i wartościowe relacje z kobietami biznesu z różnych branż i miast, które z radością dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem

Agenda

9:30 Rejestracja uczestników Konferencji
Możliwość wejścia na stoiska Partnerów w godzinach 9:00 – 16:30

10:00 Powitanie uczestników. Rozpoczęcie Konferencji – dr hab. Konrad Janowski, Rektor Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej ; Prezentacja idei Fundacji LBC #MakeYourBusinessBetter – Emilia Bartosiewicz – Brożyna, prezes LBC 

MODUŁ 1: Work life & Balanse w biznesie

10:15 Jola Talarek – Samotność w biznesie – jak radzić sobie z myślami, które nas poruszają 

11:00 Łukasz Piątek –Jak straciłem Balans i zyskałem Życie? Historia o tym jak przetrwać osobistą i korporacyjną apokalipsę.

11:45 Dyskusja ludzi biznesu działających w obszarze work, life & Balance

12:00 Lunch i networking

MODUŁ 2: Liderki – różne style zarządzania 

12:45 Wystąpienie prelegenta

13:30 Wystąpienie prelegenta

14:15 Dyskusja ludzi biznesu w obszarze zarządzania i przywództwa

15:00 Zakończenie części na scenie – podsumowanie Konferencji

15:30 – 16:30 Czas na nawiązywanie relacji – moderowane rozmowy w kuluarach

Bilety i pakiety

W KONFERENCJI UDZIAŁ WEŹMIE 200 KOBIET

UWAGA! Ceny biletów wrosną po 01.07.2023. Nie przegap okazji kup bilet już dzisiaj!

BILET DLA CZŁONKINI LBC

nieograniczona ilość
169
149 zł
  • Udział w konferencji
  • Dostęp do Grupy FB Make Your Business Better
  • Teczka konferencyjna (długopis, ołówek, planer)
  •  
  •  

BILET STANDARDOWY

tylko 100 miejsc
269
219
  • Udział w konferencji
  • Dostęp do Grupy FB Make Your Business Better
  • Teczka konferencyjna (długopis, ołówek, planer)
  •  
  •  

BILET + STOISKO PROMOCYJNE

planujemy tylko 7 stoisk partnerskich dla właścicielek firm
3500
2500
  • Udział w konferencji
  • Dostęp do Grupy FB Make Your Business Better
  • Teczka konferencyjna (długopis, ołówek, planer)
  • Stoisko reklamowe i promocja Twojej marki (roll up + promocja online)
  • Paczka zdjęć wizerunkowych do wykorzystania w social mediach
  • LIVE z przedstawicielem Partnera na FB LBC

Prelegenci i goście

JolaTaperek_small

Jola Taperek

Tworzy momenty WOW w życiu i biznesie. Certyfikowana trenerka mentalna, trenerka biznesu i mentorka, dba o dobrostan psychiczny przedsiębiorców, pracowników i ich rodzin. Jej marki: Mental WOW Academy oraz Modern School w Olsztynie. Autorka książki #Sheworld – czyli o sile kobiet w życiu i biznesie.

Wdraża trening mentalny w codzienne życie prywatne i zawodowe z pasją i ogromnym poczuciem sensu. Wierzy, że dobrze działająca firma (w tym także rodzina) to taka, w której kadra zarządzająca i zespół mają ogarnięty mental. Wykłada na Akademii Trenerów Mentalnych Biznes, której założycielem jest  Jakub B. Bączek 

Swoją przygodę z własną firmą rozpoczęła w 2004 r., tworząc szkołę języka angielskiego Modern School w Olsztynie. Tu osiągnęła wszystko, o czym marzyła, dlatego postanowiła znaleźć nowy zawód dla siebie. Przez kilka lat szukała swojej drogi. Wzięła udział w wielu ważnych i wartościowych szkoleniach, zdała kilka egzaminów z międzynarodową certyfikacją. Jednak wciąż czuła, że to nie jest w 100% to, co chce robić w życiu. Pewnego dnia trafiła na trening mentalny, który dzisiaj prowadzi z pasją, z flow i ogromnym poczuciem sensu oraz spełnienia.

IMG_6305_pp copy

Łukasz Piątek

Zawodowo związany jest z rynkiem Sprzedaży usług B2B. Ubezpieczenia, Bankowość, Leasing, Szkolenia są to główne obszary w których zdobywa praktyczną wiedzę. Jak wiele osób przeszedł drogę od Praktykanta do Managera ale to co go wyróżnia to Wiarygodność poprzez fakt, że zaliczył również drogę powrotną w dół, zarówno w życiu zawodowym jak i osobistym. Następnie poprzez eliminację złych Nawyków oraz Kształtowanie właściwych Postaw, zawodowo nie tylko wrócił na dawne miejsce, ale ciągle rozwija swoje kompetencje a w Życiu odnalazł Swoją Misję, mówienia głośno o Zagrożeniach czyhających w Pracy oraz o tym jak sobie z nimi radzić. 

Manager, mentor oraz trener biznesu. Przez lata swojej kariery obsłużył więcej niż 1000 kontraktów biznesowych, zdobywając przy tym szereg nagród dla „Najlepszego Eksperta oraz Managera”. Pracował z całym spektrum segmentów klientów od firm mikro poprzez MŚP, korporacje do przedsiębiorstw strategicznych.

Działa z Optymizmem. Kocha Inspirować oraz Doświadczać. Zarządza zespołem Sprzedażowym oraz prowadzi Szkolenia z elementów sprzedaży tj. Prospecting, Obsługa Klienta, Komunikacja, Asertywność, Budowanie Efektywnych Zespołów, Kształtowanie właściwych Postaw, zmianę Nawyków oraz Myślenia. Stawia na współpracę, rozwój oraz samopoznanie. 

Absolwent studiów ekonomicznych Uniwersytetu w Białymstoku oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Stale poszerza swoje horyzonty poprzez Ciągłe Doskonalenie.

Uwielbia nowe wyzwania a często spotykane hasło w Życiu „Nie da się!” stanowi dla niego zapalnik do działania.

Jolanta Suława

Jolanta Suława

Prezes Zarządu DZT Service Sp. z o.o. (od 2022 roku E.ON). W biznesie od 40 lat, z czego 28 lat pracy w branży ciepłowniczej.

Karierę zawodową rozpoczęła w Rejonowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Boguszowie – Górcach, gdzie kierowała grupą sześćdziesięciu osób. Na pierwszym zjeździe dyrektorów, była jedyną kobietą wśród 29 mężczyzn.

W 1993 roku związała się z Dolnośląskim Zakładem Termoenergetycznym, gdzie nieprzerwanie była członkiem lub prezesem zarządu. W 2007 roku Jolanta Suława została prezesem firmy DZT Service, od 2008 roku jest to spółka prywatna, w której ma ponad 75% udziałów.

Posiada uprawnienia budowlane w zakresie projektowania i nadzoru budowlanego, uprawnienia audytora energetycznego oraz zarządcy nieruchomości.

Wykształcenie wyższe techniczne magisterskie na Politechnice Wrocławskiej oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie zarządzania i marketingu. 

Agnieszka_Gniotek_druk-3

Agnieszka Gniotek

Historyk i krytyk oraz właścicielka Xanadu Galerii i Domu Aukcyjnego, Zajmuje się sprzedażą produktów i usług premium oraz luksusowych, a także budową i marketingiem kolekcji prywatnych oraz firmowych. 

Od 25 lat związana zawodowo ze sztuką, od 15 lat z rynkiem sztuki. 
Pomaga swoim klientom – miłośnikom sztuki, kolekcjonerom, inwestorom – dobrać najlepsze dzieło sztuki do ich indywidualnych potrzeb. 

Prowadzi konsultacje i szkolenia z zakresu marketingu i sprzedaży produktów premium, budowy marki osobistej eksperta i content marketingu skierowane przede wszystkim do MŚP.

Laureatka Lady Business Award 2021 w kategorii Wsparcie. Finalistka konferencji Sales Angels 2021, Ostatnio można jej posłuchać w podcastach Marka Jankowskiego „Mała Wielka Firma” oraz Rafała Hampela „Spokojnie o wnętrzach”. Obecnie realizuje zdjęcia do programu telewizyjnego “Łowcy Skarbów”, w którym jako ekspert rynku sztuki omawia dzieła sztuki i obiekty artystyczne oraz pomaga je wycenić. 

renatażukowska

Renata Żukowska

Ekspert w zakresie budowania strategii rozwoju oraz tworzenia wizerunku inwestycyjnego firm. Specjalizuje się w strategiach opartych na zrównoważonym rozwoju, procesach zarządczych mających na celu identyfikację barier wzrostu oraz w zarządzaniu zmianą.

Założycielka i Prezes Advanced Business Solutions Institute. Doradza w zakresie marketingu, PR oraz relacji inwestorskich, realizuje projekty w zakresie zarządzania zmianą i skalowania biznesu, jak również budowania strategii z uwzględnieniem wytycznych ESG i raportowania niefinansowego. 

Angażuje się również działalność edukacyjną jako adiunkt Uczelni ASBIRO oraz Pełnomocnik Rektora ds. interesariuszy  zewnętrznych Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie. Doktorantka w Katedrze Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej.

LBC / Emilia

Emilia Bartosiewicz - Brożyna

Założycielka i CEO Lady Business Club i Prezes Fundacji LBC Business Women Foundation

Od 11 lat łączy i promuje przedsiębiorcze Polki i uczy jak świadomie budować swoją rozpoznawalność w internecie.

Założycielka Platformy biznesowej Lady Business Club dla przedsiębiorczych Polek z całego świata, które dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Jako konsultant osobistego PR i budowania spójnego wizerunku w sieci pomaga właścicielkom firm mówić głosem, którego wcześniej nie miały. Wyrazić myśli poprzez spójną komunikację w internecie, aby ich produkty trafiały do nowych odbiorców. 

Redaktorka naczelna portalu www.ladybusiness.pl, który codziennie publikuje nowe treści skierowane do kobiet biznesu.

Od 2017 w ramach Fundacji LBC organizuje plebiscyt Lady Business Awards, jednego z niewielu konkursów dla kobiet biznesu w Polsce, w którym statuetki ani wyróżnienia nie można kupić. 
 
Lubi angażować się w projekty, które aktywnie zmieniają świat kobiet w biznesie. 


Partnerzy Konferencji

I Edycja

Zobacz kto wystąpił podczas I edycji Konferencji Make Your Business Better w Warszawie 20 października 2023 roku

Organizator

Fundacja LBC od 2017 roku działa przy ogólnopolskim klubie kobiet biznesu – Lady Business Club, aby uzupełnić jego działalność edukacyjną. Zachęca właścicielki firm do patrzenia na biznes z innej perspektywy i wprowadzania zmian w biznesie. Edukuje w zakresie zarządzania firmą, rozpoznawalności marki w internecie, wzmacniania pewności siebie, doskonalenia kompetencji oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.

Chcesz zostać Partnerem Programu lub wystąpić w roli prelegenta? 
Napisz: karolina@ladybusinessclub.com

ZOSTAŃ PARTNEREM
Zapytaj: lady@ladybusinessclub.com

Najczęstsze pytania

Konferencja odbywa się w Warszawie, w pięknej sali widowiskowej w Teatrze 6 Piętro w Pałacu Kultury i Nauki. Miejsca parkingowe można znaleźć wokół Pałacu Kultury i Nauki

Tak, wystawiamy faktury vat. Przy zakupie większej ilości faktura może być zbiorcza.

    1. dla właścicielek firm prowadzących biznes przynajmniej 3 lata i zatrudniających do 50 osób
    2. managerek zarządzających przynajmniej 5 lat w firmach
    3. właścicielek chcących rozwinąć swoje kompetencje, jak i działania firmy
    4. firm zainteresowanych tematyką wspierania kobiet

Wystarczy wybrać odpowiedni dla CIebie pakiet i kliknąć KUP BILET. Przekierujemy Cię do strony sklepu, gdzie można zapłacić.

Dołącz do grona
naszych Partnerów