Warto sobie zadać pytanie, co oznacza samo słowo „efektywność”. Efektywny, to, generalnie rzecz ujmując, wydajny, dający dobre wyniki. Bardzo ciężko zmierzyć efektywność szkolenia, patrząc na jego konstrukcję, czy założenia merytoryczne. Jak bowiem sprawdzić jego wydajność? Ilością wejść, ekranów, czasem spędzonym na szkoleniu (w przypadku szkoleń stacjonarnych jakością kotleta)? Tak po prostu się nie da. Perspektywa zmienia się w chwil, gdy zauważymy, że po drugiej stronie naszych działań jest człowiek… ze swoimi celami i planami, które możemy wspierać naszą pracą szkoleniową. W tym kontekście prawdziwym wyzwaniem nie jest sprawdzanie „wydajności” szkolenia, a mierzenie wzrostu efektywności człowieka po drugiej stronie, w zgodzie z jego wewnętrznymi potrzebamiSzczepan Urlik – Koordynator Merytoryczny III edycji.

Dlaczego warto przyjść na konferencję?

  • wyznaczamy trendy
  • stawiamy kolejny krok do rozwijania wiedzy o efektywności szkoleń
  • zmieniamy perspektywę patrzenia na zdalne nauczanie
  • inspirujemy jak radzić sobie z wyzwaniami e-learningu w organizacji
  • dzielimy się doświadczeniami i tymi dobrymi i tymi złymi, najważniejsza jest praktyka

Dla kogo to wydarzenia?

  • dla osób odpowiedzialnych za szkolenie i rozwój pracowników
  • dla E-learning Expert/Specialist/Manager
  • dla osób planujących wprowadzić e-learning do swojej organizacji i szukających wiedzy jak zacząć?
  • dla fanów nowoczesnych metod nauczania
  • dla wszystkich zainteresowanych tematyką e-learningu

Kto wystąpi?

10 znakomitych ekspertów w dziedzinie e-learningu. Większość z nich od podstaw zbudowała komórkę e-szkoleń w strukturze firmy. Inspiruj się wiedzą od najlepszych. Szukaj rozwiązań dostosowanych do Twoich potrzeb.

Więcej o konferencji tutaj>>

Czytaj także