Ewa Mechelewska: Jak zadbać o zdrowie i finansową przyszłość?

Od kiedy pamiętam zawsze byłam aktywna ruchowo, sport towarzyszył mi już od dziecka (narty, jazda figurowa na lodzie, taniec). Jednak dopiero w szkole średniej trafiłam na trening kung fu, podczas którego zobaczyłam podstawowe ruchy TaiChi i to one najbardziej przykuły moją uwagę.

zdje%cc%a8cie-art-lbc

Będąc na studiach Wydziału Żywienia Człowieka zdobyłam czarny pas, a podczas studiów  podyplomowych MBA osiągnęłam Mistrzostwo Polski w TaiChi i utrzymałam ten tytuł przez kolejne 10 lat. Założyłam własną szkołę TaiChi (Szkoła TaiChi-Warszawa) i tak zaczęła się moja droga z biznesem. Zdobyłam stopień mistrzowski, wiele medali oraz medale na Mistrzostwach Świata w Chinach.

Wyznaczyłam cel, stworzyłam plan i zaczęłam działać. W tej pięknej dyscyplinie osiągnęłam wszystko co zaplanowałam, jednak wciąż szukałam czegoś, co przyniesie mi nowe wyzwania, bezpieczeństwo rodziny i stały dochód nawet kiedy śpię. Dokładnie tak, ponieważ mój biznes działa na całym świecie.

Jak powiedział jeden z najlepszych inwestorów na świecie, amerykański ekonomista, Warren Buffet: „Jeśli nie znajdziesz sposobu by zarabiać gdy śpisz, będziesz pracować do śmierci.”

Byłam otwarta na nowe możliwości i same do mnie przyszły. Kiedy poznałam sposób, który miał mi zapewnić moją przyszłość nie miałam czasu, aby się temu bliżej przyjrzeć. Wciąż zaangażowana byłam w rozwój własnej szkoły i opiekę nad dwójką małych dzieci. Korzystałam jedynie z produktów dla zdrowia i urody, które okazały się  genialne dla mnie i mojej rodziny. Pokazały mi z jaką wysoką jakością mam do czynienia, dlatego zaczęłam głębiej wdrażać się w firmę, z której to produktów korzystałam. Wtedy poznałam najlepszy produkt firmy, czyli plan marketingowy. Wiedziałam, że to największa szansa, w której odnajdę to czego szukałam. 

Jest wiele biznesów na rynku, ale to co wyróżnia ten, czyli marketing rekomendacyjny (zwany także marketingiem informacyjnym, wielopoziomowym, sieciowym) to fakt, że biznes ten jest bezpieczny, bezkonkurencyjny oraz bez dużych nakładów finansowych. Zapewnia nieograniczone dochody, daje możliwość pracy z domu (np. przy dzieciach),  jak i z każdego miejsca na świecie. Daje satysfakcję, rozwój osobisty, możliwość doboru współpracowników, elastyczne godziny pracy, uznanie i możliwość awansowania. To tylko kilka z wielu możliwości, jakie dostarcza tego rodzaju przedsięwzięcie. Podział zysków, dwie wycieczki w ciągu roku np. ostatnio do Tajlandii, dochód pasywny i kilka form generowania stałego dochodu. Brak możliwości zwolnienia i utraty dochodu oraz wiele innych korzyści, którym nie dorównuje żaden tradycyjny biznes. A na dodatek  wszystko to co wypracujemy jest dziedziczne.

zdje%cc%a8cie-artykul-lbc

Czym różni się tradycyjny model biznesu od marketingu wielopoziomowego?

Powstał w Anglii i przez 300 lat niewiele się zmienił. Właśnie w tym tradycyjnym marketingu, kiedy konsument kupuje produkt, jego pieniądze dzielone są między cztery segmenty łańcucha zaopatrzeniowego: fabrykę, dystrybutora, hurtownika i sprzedawcę detalicznego. W marketingu wielopoziomowym wszyscy niezależni przedsiębiorcy rekomendują produkt bezpośrednio konsumentowi, a on sam zaopatruje się u producenta i w ten sposób zyskują dochód, który trafiał do pośredników. System ten jest tak prosty i zyskowny, że ludzie o różnych doświadczeniach, niezależnie od wykształcenia, wykonywanego zawodu czy pochodzenia, wypracowują z niego dochody.

Najważniejszym i kluczowym aspektem marketingu informacyjnego jest fakt, że omija on tradycyjne formy dystrybucji w postaci pośredników. Dodatkowo całkowicie pomija popularne formy reklamy (prasa, radio, telewizja, internet), koncentrując się na osobistych poleceniach znajomych. Zamiast wydawać tysiące złotych na tradycyjną reklamę firma płaci nam (zadowolonym klientom) za to, że dzielimy się tą informacją z innymi. Niewątpliwą zaletą marketingu rekomendacyjnego jest dynamika rozwoju podyktowana brakiem pośredników i nowoczesnym systemem zarabiania  oraz dziedziczność dochodów z wypracowanej sieci zadowolonych konsumentów.

Dziś śmiało mogę powiedzieć, że spełniam się jako ekspert Tai Chi oraz kobieta niezależnego przedsiębiorstwa. Sukces co roku otwiera nowe drzwi, które są przede mną i za to jestem wdzięczna, że poznałam marketing rekomendacyjny, i że dane mi jest korzystać z nieograniczonych możliwości tego nowoczesnego systemu XXI wieku, przy okazji prowadzenia swojej firmy. Jestem szczęśliwa, spełniam się, rozwijam, podróżuję. Cieszę się, że mogę dzielić się swoim doświadczeniem w drodze, którą sama przeszłam. Wiem, że to co rozwinę i wypracuję w przyszłości przejmą moje dzieci, gdyż system ten jest dziedziczny, co było kluczową informacją w podjęciu decyzji, by potraktować ten biznes poważnie.

„Jeśli ktoś oferuje Ci niesamowitą szansę, ale nie jesteś pewny jak z niej skorzystać, powiedz TAK i naucz się później” Richard Branson

Autor: Ewa Mechelewska – ekspert chińskiej gimnastyki zdrowotno- relaksacyjnej tai chi, założyciel i Trener Główny Szkoły TaiChi-Warszawa. 5-krotna medalistka Mistrzostw Świata w Taichi. Dwukrotna srebrna i dwukrotna brązowa medalistka. Sędzia I klasy Wushu. Więcej o autorce TUTAJ