W ciągu ostatnich 9 lat zbudowała silny zespół sprzedażowy w P4 – operatora sieci komórkowej Play, który 5 – krotnie zwiększył swoją sprzedaż oraz zyski. Wspólnie w swoim portfolio pozyskali 1200 klientów biznesowych, przez te lata przeprowadziła kilka tysięcy rozmów sprzedażowych. Wielokrotnie nagradzana za wybitne wyniki w sprzedaży, w tym kilkukrotnie była nagradzana tytułem Najlepszy Partner biznesowy roku.

Uczy jak budować i zarządzać zespołem aby był zaangażowany i efektywny. Pomaga budować zespoły nie zapominając o relacjach. W swojej pracy przede wszystkim uważnie słucha klientów i reaguje w odpowiednim momencie na ich potrzeby i oczekiwania w zależności od ustalonych celów. Motywuje i inspiruje do aktywnego działania.

Jest zwolennikiem metody brytyjskiego Dr. Merditha Belbina, który uważa, że wpływ na efektywność zespołu ma nie tylko wykształcenie i umiejętności, ale również typ osobowości (a zatem preferowane role zespołowe, styl komunikacji oraz talenty). To świadoma samoocena pomaga usprawnić komunikację w zespole.

Więcej o Elżbiecie TUTAJ www.elzbietaknop.pl

elżbieta knop

Wszystkie autorki

Elżbieta Knop

Edyta Tecław

Klaudia Grabarczyk

Ewa Krzemień

Małgorzata Trzaskowska

Katarzyna Lebiedowicz-Grzanka

Emilia Bartosiewicz