Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową – opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili!
– Przykłady udanych kampanii oraz spektakularnych porażek.
– Zarządzanie odrębnymi kontami serwisów społecznościowych.
– Tworzenie strategii skutecznych działań w mediach społecznościowych.
– Prowadzenie popularnych i ciekawych blogów.
– Metody kontaktowania się z klientami przez własną stronę WWW i komunikatory.
– Promocja i zasady budowania wiarygodnej marki.
– Reguły realizowania materiałów dźwiękowych i wideo.