Małgorzata Kotlonek

O ile powstanie marki jest dziełem serii dość przypadkowych zdarzeń, w jej działaniach nie ma nic przypadkowego. Zajmując się projektowaniem, PR-em i marketngiem we własnej marce, jest kreatorem sukcesu GOSHICO. Małgorzata Kotlonek – Horoch jest laureatką Plebiscytu Lady Business Awards 2019.

W projektowaniu i w biznesie poszukuje nieoczywistych rozwiązań, nowych form i środków wyrazu. To właśnie ona w 2009 roku, jako pierwsza w Polsce, wymyśliła i wypromowała modę na polski folk. Self made businesswoman z bogatym doświadczeniem nabytym we własnej firmie. Oprócz niewątpliwych sukcesów marki musiała radzić sobie z kryzysami i porażkami takimi jak masowe podróbki.

W każdym biznesie, jak i w życiu, są okresy wyżu i niżu i to właśnie czas dołków weryfikuje nasze umiejętności radzenia sobie z presją. Małgo ma wyjątkową zdolność wychodzenia z kryzysów obronną ręką, silniejsza i jeszcze bardziej zorientowana na sukces.

Małgorzata Kotlonek – Horoch mówi, że urodziła się żeby upiększać świat kobiet. Całe doświadczenie zawodowe doprowadziło ją do tego miejsca, a jej talenty Gallupa – aktywator, strateg, maksymalista, wizjoner, odkrywca – potwierdzają, że sukces marki GOSHICO nie był przypadkowy.

Goshico

goshicoMarka GOSHICO powstała 13 lat temu i jest prekursorem, łączy wschód z zachodem. Jako jedyna polska marka akcesoryjna twórczo czerpie z tradycji folkowych i etnicznych podając je w oryginalny i nowoczesny sposób.

GOSHICO to marka dostępna, empatyczna, słuchająca swoich klientek i skracająca dystans. Stworzona przez kobiety dla kobiet.

Kontakt: www.goshico.com

Poznaj również

Edyta Tecław

Sylwia Ciszewska

Ewa Krzemień

Marlena Grzymkiewicz

Sonia Barczyk - Gołda

Grażyna Jaworska - Piotrowska

Agnieszka Bobrukiewicz

Katarzyna Kobier