Małgorzata Kotlonek

O ile powstanie marki jest dziełem serii dość przypadkowych zdarzeń, w jej działaniach nie ma nic przypadkowego. Zajmując się projektowaniem, PR-em i marketingiem we własnej marce, jest kreatorem sukcesu GOSHICO.

Laureatka Plebiscytu Lady Business Awards 2019.

W projektowaniu i w biznesie poszukuje nieoczywistych rozwiązań, nowych form i środków wyrazu.

To właśnie ona w 2009 roku, jako pierwsza w Polsce, wymyśliła i wypromowała modę na polski folk. Self made businesswoman z bogatym doświadczeniem nabytym we własnej firmie. Oprócz niewątpliwych sukcesów marki musiała radzić sobie z kryzysami i porażkami takimi jak masowe podróbki.

W każdym biznesie, jak i w życiu, są okresy wyżu i niżu i to właśnie czas dołków weryfikuje nasze umiejętności radzenia sobie z presją. Małgo ma wyjątkową zdolność wychodzenia z kryzysów obronną ręką, silniejsza i jeszcze bardziej zorientowana na sukces.

Małgorzata Kotlonek – Horoch mówi, że urodziła się żeby upiększać świat kobiet. Całe doświadczenie zawodowe doprowadziło ją do tego miejsca, a jej talenty Gallupa – aktywator, strateg, maksymalista, wizjoner, odkrywca – potwierdzają, że sukces marki GOSHICO nie był przypadkowy.

Goshico

goshicoMarka GOSHICO powstała 13 lat temu i jest prekursorem, łączy wschód z zachodem. Jako jedyna polska marka akcesoryjna twórczo czerpie z tradycji folkowych i etnicznych podając je w oryginalny i nowoczesny sposób.

GOSHICO to marka dostępna, empatyczna, słuchająca swoich klientek i skracająca dystans. Stworzona przez kobiety dla kobiet.

Kontakt: www.goshico.com

Poznaj również

Iwona Betlejewska

Iwona Betlejewska

Kinga Brix Grobelna

Kinga Brix Grobelna

Olga Wilińska

Olga Wilińska

Marzanna Nikliborc

Marzanna Nikliborc

Agnieszka Figielek

Agnieszka Figielek

Justyna Qunio

Justyna Qunio

Aleksandra Warsztocka

Aleksandra Warsztocka

Sonia Barczyk - Gołda

Sonia Barczyk - Gołda