Magda Pietkiewicz

Platforma opiera badanie o własny, innowacyjny algorytm, który powstał bazując na szczegółowej analizie światowych teorii naukowych o zaangażowaniu oraz zdobytym doświadczeniu biznesowym. Efektem jest platforma analizująca zaangażowanie pracowników w 3 wymiarach, 6 obszarach i 21 czynnikach. Przygotowany podział oparto na wiedzy teoretycznej i praktycznej, a badanie jest co roku walidowane pod kątem rzetelności i trafności.

Od ponad 20 lat zbiera doświadczenie i umiejętności w biznesie tworząc innowacyjne projekty we współpracy z największymi międzynarodowymi i lokalnymi markami (pracowałam/pracuję m.in. K2, Arkana Cosmetics, Trenkwalder Polska, Provident, Transgourmet, Bakoma, Polski Lek, Unilever – wszystkie marki w segmencie hurtowym, Zielona Budka, Aquael, Asus, Bella, Bosch, Ciba Vision (marka firmy Novartis), DPD, DPD Strefa Paczki, FIAT, Grupa Południe, Panasonic, Sharp, UPC, Żagiel, shopping malls: CH Sarni Stok, CH Ogrody, Whirlpool, Philips, Panasonic, Unilever, Electro World, Blachy Pruszyński, Würth, Michelin, Winiary (Nestle Group), Eden Springs, Żywiec, BAT , Renault, HP, Sprandi, Roventa, Rzeczpospolita, L’Oreal, Garnier

Wspiera firmy w budowaniu kultury opartej na zaangażowaniu pracowników.

Dodatkowo, we współpracy z prof. Gr hab. Agnieszką Springer stworzyła narzędzie do pomiaru wypalenia zawodowego. Obecnie mają zmierzoną skuteczność w dwóch grupach zawodowych. Planują opublikować na ten temat artykuł naukowy.

Ekspertka Research Executive Agency (REA), Ewaluacja (ocena) projektów o dofinansowanie w ramach funduszy H2020SMEInst-2014-2015 and H2020- SMEInst-2016-2017 and H2020- SMEInst-2017-2018; Executive Agency for Small & Medium-sized Enterprises (EASME) Nadzorowanie (monitoring) projektów, które otrzymały dofinansowanie w ramach funduszy 'Horizon 2020 Framework Programme Regulation No 1291/20131 and the 'Horizon 2020 Specific Programme Decision 2013/743/EU;  EU and Euratom research and innovation programmes oraz Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency (CHAFEA) – Ewaluacja (ocena) projektów o dofinansowanie, dotyczących promocji produktów rolniczych poza Unią Europejską AGRI-MULTI-2016-1 AGRI-SIMPLE-2016

Mentorka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Prelegentka podczas HRTechSummit 2020, 2021 i 2022, CEO Executive Summit 2022. Autorka raportowaniu: Zaangażowanie 2021, Zaangażowanie 2022.

Z wykształcenia Inżynier Ochrony Środowiska, studiowała Psychologię Behawioralną, jest absolwentką studiów MBA z zakresu zarządzania biznesem na Oxford Brookes University. Poza aktywnościami biznesowymi wspiera działania na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.

W CZYM MOŻE POMÓC: w zrozumieniu co dzieje się w zespołach, jakie mają faktyczne potrzeby (czasem te nieuświadomione) Budowaniu zaangażowanego zespołu poprzez wsparcie konsultacyjne, warsztatowo szkoleniowe i mentoringowe.

ZAINTERESOWANIA: podróże, tenis, interesuje mnie analiza ludzkich zachowań i ssaki morskie

O FIRMIE:

Firma zmotywowani.pl powstała w roku 2010 i pierwotnie miała zajmować się dostarczaniem systemów kafeteryjnych motywujących pracowników. Ideą stworzenia firmy było sprawienie, aby pracownicy mieli lepsze miejsce pracy. W wyniku analizy rynku okazało się, że pracownicy mają bardzo różne potrzeby, które często są nieuświadomione i konieczne jest zapytanie ich czego potrzebują, przed wdrożeniem narzędzia. Mając doświadczenie w badaniach marketingowych, wiedzę z zakresu teorii badań behawioralnych postanowiłam, chwilowo, skupić się na badaniach i analizie. Badanie nt motywacji było zbyt wąską „działką” toteż mając dostęp do wiedzy na rynku anglosaskim uwagę przykuł koncept zaangażowania, który traktuje działanie pracownika w organizacji bardzo szeroko. Po analizie dostępnych narzędzi badania zaangażowania, początkowo, wraz z moim wspólnikiem, myśleliśmy o specjalizacji w kierunku badania Gallupa. Stąd właśnie szkolenie w NYC w głównej siedzibie Gallupa. Niestety po certyfikacji, rozmowach z trenerami Gallupa cały czas brakowało pogłębionej i precyzyjnej analizy zaangażowania, która byłaby narzędziem dla managerów.

Tak powstała platforma Enpulse, która rozwija się poprzez dodawanie coraz to nowych funkcjonalności i której ideą jest dostarczanie informacji z badań w prostej i zrozumiałej formie. Tak aby każdy kto chce pracować z wynikami mógł się skupić na działaniach a nie długotrwałej analizie danych (a często brak wiedzy o analizie danych jest skutecznych hamulcem w pracy z danymi w organizacji). Dodatkowo Pamiętamy cały czas o misji jaka nam przyświecała, aby narzędzie jakie stworzymy było dostępne dla dużych, ale też dla małych firm. Z Enpulse może korzystać każdy już od 5 osób w zespole.

W ramach Enpulse oferujemy nie tylko system/platformę, ale również konsultacje, szkolenia, warsztaty, które mają na celu nauczyć managerów pracy z danymi, zrozumieć te dane (powiązania, zależności i wyniki) oraz kreowania działań budujących zaangażowanie mając na uwadze służebną rolę managera w zespole i budowanie siły sprawczej wśród członków zespołu.

Platforma Enpulse:

  • W przypadku badań kwartalnych i miesięcznych jest narzędziem dla zespołów co najmniej 5 cio osobowych. Nie trzeba wdrażać jej od razu w całej organizacji, można to robić krok po kroku, rozliczana jest w trybie pay per user.
  • W przypadku badania jednorazowego jest narzędziem dla zespołów co najmniej 5 cio osobowych.
  • Dodatkowo na platformie Enpulse są dodatkowe funkcjonalności przydatne w zarządzaniu zespołami: 

Kontakt: www.enpulse.eu  www.zmotywowani.pl

Poznaj również