Od 2004 roku tworzy Agencję Komunikacji Marketingowej MINDWALK. Ukończyła Professional Diploma in Marketing akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing.
Może pomóc w:
- opracowaniu i wdrożeniu strategii marki
- brandingu oraz rebrandingu
- stworzeniu i wdrożeniu spójnej komunikacji marki
- audycie marketingowym
- opracowaniu i realizacji kampanii marketingowej
- przejściu procesu od idei do działań i efektów, aby czerpać z nich realne korzyści.
Wspiera marki w osiąganiu ich strategicznych celów, budowaniu wiarygodności i wizerunku.
Od dwudziestu lat związana jest z zarządzaniem projektami kreatywnymi, marketingowymi, a przede wszystkim brandingiem. Doświadczenie zawodowe zbierała współpracując z przedsiębiorcami oraz największymi korporacjami takimi jak GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, Bayer, Astra Zeneca, Volvo, Wedel, Sanofi. Opracowuje i wdrażam strategie marek, konsultuję, opracowuję i wdrażam projekty marketingowe, prowadzę szkolenia i warsztaty dla biznesu. W 2004 roku stworzyłam agencję komunikacji marketingowej MindWalk.
Absolwentka programu Professional Diploma in Marketing CIM akredytowanego przez The Chartered Institute of Marketing największej organizacji zrzeszającej profesjonalnych marketerów na świecie.