Katarzyna Staciwa

Od 2004 roku tworzy Agencję Komunikacji Marketingowej MINDWALK. Ukończyła Professional Diploma in Marketing akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing.

Może pomóc w: 

  • opracowaniu i wdrożeniu strategii marki
  • brandingu oraz rebrandingu
  • stworzeniu i wdrożeniu spójnej komunikacji marki
  • audycie marketingowym
  • opracowaniu i realizacji kampanii marketingowej
  • przejściu procesu od idei do działań i efektów, aby czerpać z nich realne korzyści.

Wspiera marki w osiąganiu ich strategicznych celów, budowaniu wiarygodności i wizerunku.

Od dwudziestu lat związana jest z zarządzaniem projektami kreatywnymi, marketingowymi, a przede wszystkim brandingiem. Doświadczenie zawodowe zbierała współpracując z przedsiębiorcami oraz największymi korporacjami takimi jak GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, Bayer, Astra Zeneca, Volvo, Wedel, Sanofi. Opracowuje i wdrażam strategie marek, konsultuję, opracowuję i wdrażam projekty marketingowe, prowadzę szkolenia i warsztaty dla biznesu. W 2004 roku stworzyłam agencję komunikacji marketingowej MindWalk. 

Absolwentka programu Professional Diploma in Marketing CIM akredytowanego przez The Chartered Institute of Marketing największej organizacji zrzeszającej profesjonalnych marketerów na świecie.

Pasjonuje ją budowanie marek osobistych, produktowych i firmowych, wdrażanie kreatywnych koncepcji w życie.
Jej motto KREATYWNOŚĆ TO ZA MAŁO odzwierciedla moje podejście do pracy – kreatywność jest treścią projektów z którymi pracuje, jednak solidny plan jest niezbędny do osiągnięcia celu.
Pokazuje jak idee przekładać na działania i efekty, aby czerpać z nich realne korzyści.

Poznaj również