Katarzyna Czerwiec

Ukończyła Technologię Chemiczną i Biotechnologię Przemysłową na Politechnice Śląskiej.

Pasjonatka jakości, rozwój i doskonalenie. Lubi wyzwania i stale wyznacza sobie cele. Zawsze szuka okazji do nauki i doskonalenia. Fascynuje ją fizyka i chemia. Jej zainteresowanie mechanizmami działania wszechświata przekłada się na potrzebę głębokiego zrozumienia procesów i problemów.

Od kilkunastu lat związana z branżą motoryzacyjną, wojskową i medyczną, sektorem elektronicznym i półprzewodnikowym. Zarządzała zakładem produkcyjnym z sektora motoryzacyjnego i przeprowadziła go bezpiecznie przez największy kryzys w tej branży w latach 2007/2008. Zarządzała ponad setką dostawców z branży motoryzacyjnej i była odpowiedzialna za ponad 200 milionów komponentów miesięcznie. Szkoliła pilotów wojskowych. Brała udział w transferze zaawansowanych technologii z USA do UK, eliminując krytyczne ryzyko i redukując koszty o ponad 90%.

Pracuje jako audytor trzeciej strony.

W CZYM MOGĘ POMÓC INNYM:

  • Wdrożenia / szkolenia / warsztaty / audyty w zakresie: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 31000, ISO 13485, IATF 16949, VDA, ASPICE, MSA, SPC, APQP, PPAP, FMEA, Six Sigma, Agile.
  • Zarządzanie ryzykiem, zarządzanie dostawcami, zarządzanie transferami technologii, zarządzanie projektami.
  • Eliminacja błędów, reklamacji, niezgodności.
  • Redukcja kosztów wynikających ze słabej jakości, produktywności, efektywności.
  • Wdrażanie prostych rozwiązań przynoszących realne i wymierne korzyści.
  • Doskonalenia organizacji oparte na syntezie Lean, Agile i Teal Organization.

ZAINTERESOWANIA: Fizyka, chemia, podróże, japońska kultura i sztuka

O FIRMIE: Firma istnieje od 2012 roku. Oferuje:

  • szkolenia, warsztaty, wdrożenia, audyty międzynarodowych standardów i metodologii
  • zarządzanie projektami i programami
  • wsparcie uruchomienia i transferu procesów produkcyjnych i usługowych
  • wdrożenia skutecznych rozwiązań eliminujących błędy jakościowe i straty w procesach produkcyjnych i usługowych
  • zarządzanie kryzysowe w takich sytuacjach jak zatrzymanie linii i eskalacja klienta
  • wsparcie procesu rozwoju produktów i procesów poprzez wdrożenie modelu oceny PAM
  • podnoszenie w organizacji świadomości w zakresie jakości i ciągłego doskonalenia

Usługi są skierowane do małych i średnich firm, którym w dostępny sposób przekazuję doświadczenie i wiedzę zdobytą w dużych firmach technologicznych i międzynarodowych korporacjach.

Firma kieruje się trzema podstawowymi wartościami. Jest to profesjonalizm, skuteczność i etyka realizowane poprzez wysokie kompetencje, ciągłe doskonalenie, skupienie na długofalowych korzyściach, orientację na realne i mierzalne wyniki, dotrzymywanie terminów i umów, udzielane gwarancje, działania proekologiczne i społeczne.

Poznaj również