Grażyna Jaworska – Piotrowska- mediator (zaświadczenie wydane przez Centrum Mediacji Partners Polska) ze specjalizacją w obszarze sporów handlowych i spraw pracowniczych.
Mentor, certyfikacja kat. B akredytowana przez Oxford University we współpracy z Oditk.
Wspiera organizacje w tworzeniu i wdrażaniem strategii biznesowych podkreślając znaczenie zarządzania kapitałem ludzkim jako czynnika decydującego o efektywności organizacji.
Jako coach, mentor i trener wspiera zarządy i działy HR w tworzeniu oraz realizacji strategii biznesowej. Grażyna Jaworska – Piotrowska specjalizuje się w budowaniu modeli zarządzania i struktur organizacyjnych, zarządzaniu zmianą oraz rozwoju przywództwa. Realizuje projekty doradcze, coaching’owe oraz warsztaty i programy rozwojowe dla kadry zarządzającej. Posiadająca doświadczenie w budowaniu strategii biznesowych, opracowywaniu i przeprowadzaniu audytów organizacyjnych, a także budowaniu i wdrażania procesów w oparciu o metodologię Six Sigma i Kaizen.
Doświadczenie
W latach 1995 – 2016 pracowała w Leroy Merlin Polska pełniąc funkcje m.in.: Dyrektora Zarządzający Procesem Transformacji Omnicanal (odpowiadała mi.in. za restrukturyzację Leroy Merlin Polska na poziomie 500 stanowisk i 9000 pracowników, opracowanie i wdrożenie procesów i procedur HR, przebudowanie narzędzi diagnostycznych i rozwojowych oraz koordynację przejęcia firmy z integracją ponad 80% pracowników), Prezesa Fundacji Leroy Merlin Polska, Dyrektora ds. Zarządzania Talentami & Procesami HR– członek zarządu czy Szefa Zasobów Ludzkich ds. Rozwoju.
Osiągnięcia Grażyny Jaworskiej – Piotrowskiej
Dwukrotne nagradzana na Kongresie Kadry za programy rozwojowe i talentowe. Wyróżniona nagrodą Neptuna za działania CSR. Autorka wielu programów mentoring’owych i coachin’gowych w organizacjach.
Prelegent podczas kongresów branżowych w obszarze HR. Wykładowca w Asbiro – prywatnej szkole dla przedsiębiorców.
Od 2017 roku mentorka w programie Early Warning Europe Programme Mentor, w którym dzieli się swoim doświadczeniem z zakresu doradztwa strategicznego i mentoringu przywódcy dla przedsiębiorców będących w sytuacji kryzysu biznesowego we współpracy z Fundacją Firm Rodzinnych i PARP
HR
HR to moja pasja, a nie tylko zawód. Firmy rozwijają się i gasną przez kulturę organizacyjną i jakości przywództwa. Jako doradca, mentor i trener wspieram zarządy i działy HR w tworzeniu oraz realizacji strategii biznesowej. Specjalizuje się w budowaniu modeli zarządzania i struktur organizacyjnych, transformacji kulturowej oraz rozwoju przywództwa. Realizuje projekty doradcze, coaching’owe oraz warsztaty i programy rozwojowe dla kadry zarządzającej.
O firmach:
Concilium Grażyna Jaworska-Piotrowska
Od 2016 roku Concilium Grażyna Jaworska-Piotrowska, która zajmuje się m.in.:
- mentoringiem biznesowym, coachingiem (Leadership, biznes)
- mediacjami gospodarczymi i pracowniczymi oraz mediacjami w międzynarodowym Centum Mediacji przy Francuskiej Izbie Handlowej
- szkoleniami z umiejętności wywierania wpływu i komunikacji zarządczej (Leadership, negocjacje, kultura współpracy i komunikacji w zespołach, Trener Interactifs Polska)
Concilium Business Solutions Poland
Od 2019 Concilium Business Solutions Poland Sp. z.o.o. – HUB Kompetencyjny:
- Strategy – wsparcie przedsiębiorców i przedsiębiorstw w budowaniu zysku, efektywności procesów w obszarze (finanse, marketing, logistyka, HR) i wizerunku marki;
- New Market (Trade House) – wprowadzanie polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne produkty: eko, bio, marki premium;
- Leadership & kultura organizacyjna – audyt relacji, badania kultury organizacyjnej, szkolenia i warsztaty z przywództwa oraz sprzedaży;
- Wellbeing – procesy komunikacji i struktura organizacyjna, tworzenie przestrzeni pracy sprzyjającej kreatywności i lojalizacji pracowników;
- Rekrutacja kadry zarządzającej i wsparcie w onbordingu;
- Succession Process – sukcesja w firmach rodzinnych – wsparcie prawne, inwestorskie i procesowe. Przygotowanie organizacji i właścicieli do przekazania/ zmian inwestorskich w firmie.
Kontakt: www.Concilium-bs.com
C’office Coworking Coworking Piaseczno
C’office Coworking Sp. z o.o. – Coworking Piaseczno – przestrzeń cooworkingowa powstała w 2019 oferująca:
- Coworking i sale konferencyjne – przestrzeń do pracy integrująca lokalnych przedsiębiorców;
- Eventy: śniadania biznesowe, spotkania tematyczne, weekendowe spotkania sąsiedzkie.
Kontakt: www.co-office.pl