Wykształcenie:

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Executive Master of Business Administration; 
  • Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie, Zarządzanie finansami Przedsiębiorstw; 
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Prawo Podatkowe; 
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Rachunkowość Przedsiębiorstw; 
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Coaching managerski; 
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, Analityk Biznesowy (w trakcie) 
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu – mgr Historia 
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu – mgr informacja naukowa.

 

Doświadczenie biznesowe zdobywała jako Dyrektor Oddziału Santander (BZ WBK) w Olsztynie oraz w Ostródzie. Pracowała jako doradca biznesowy i współprowadziła rodzinne Biuro Rachunkowe

Ukończyła różne kursy biznesowe między innymi z zakresu zarządzania; analizy kredytowej oraz rozwoju osobistego (mentoring, komunikacja).

W CZYM MOŻE POMÓC INNYM:

  • w możliwościach doboru źródeł finansowania biznesu (strukturyzacja transakcji);
  • analizie modelu biznesowego – w celu zwiększenia potencjału firmy
  • wsparciu w rozwoju osobistym (mentoring)

ZAINTERESOWANIA:

  • Literatura (ekonomia behawioralna; psychologia, rozwojowa)
  • Sport (bieganie, taniec)
  • Film ( lubię filmy s-fi Marvel)

 

O FIRMIE: Bank Gospodarstwa Krajowego jest państwowym bankiem rozwoju, jedyną taką instytucją w Polsce. Misją Banku Gospodarstwa Krajowego jest wspieranie rozwoju społeczno-gospodarczego Polski oraz sektora publicznego w realizacji jego zadań. Bank inicjuje i rozwija współpracę między biznesem, sektorem publicznym i instytucjami finansowymi. Podstawą działalności jest odpowiedzialny, etyczny i zrównoważony biznes, dlatego bank podejmuje inicjatywy promujące przedsiębiorczość, innowacje, ekologię i uczciwe traktowanie pracowników, partnerów i klientów. Wyjątkową pozycję BGK budują jego pracownicy. 

Bank Gospodarstwa Krajowego ma wspaniałą, blisko stuletnią historię. Dba o nowoczesność i wysoką jakość oferty oraz podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami, elastycznie reagując na ich potrzeby.

Poznaj również