20 października 2016 (czwartek), godz. 18:00 – 21:00, „KARO” Restauracja, Hotel, Sala Bankietowa, ul. J. Pawła II 2, Mleczków 26-652 Zakrzew (k. Radomia).

Wydarzenie to należy do cyklu Brand Elite – Spotkania z Marką, organizowanego przez Noble Brand Anna Słopiecka & Małgorzata Patynowska (www.noblebrand.pl).

Brand Elite to cykl wartościowych wydarzeń biznesowych, mających na celu budowanie przedsiębiorczej społeczności, stawiającej na:
– rozwój osobisty oraz biznesowy
– edukację w zakresie budowania i wzmacniania marki osobistej
– skuteczne promowanie własnej marki
– wymianę doświadczeń i nawiązywanie cennych relacji biznesowych.

Spotkanie adresowane jest do kobiet:
– prowadzących własne firmy
– na stanowiskach managerskich, liderów społecznych oraz samorządowych, zarządzających projektami i zespołami
– chcących tworzyć markę własnego nazwiska
– przedsiębiorczych i aktywnych, pragnących zmiany w życiu i biznesie.

AGENDA SPOTKANIA:

• Anna Słopiecka & Małgorzata Patynowska – powitanie gości
• Wiceprezydent Miasta Radomia Jerzy Zawodnik – otwarcie spotkania
• Nina Kowalewska – Motlik – prelekcja w tematyce „Nie święci garnki lepią”
• Paulina Smaszcz – Kurzajewska – prelekcja, pt. „Nigdy nie masz drugiej szansy na pierwsze wrażenie”
• Networking – luźne rozmowy w kuluarach przy smacznych przekąskach.

Panel 1. Nina Kowalewska – Motlik

Pasjonująca historia marki osobistej jednej z najważniejszych kobiet w Polsce, przedstawicielki najbardziej wpływowych mediów światowych.
Nina Kowalewska – Motlik
opowie nam o zdarzeniach życiowych, które miały istotny wpływ na jej rozwój osobisty i biznesowy.

Dowiemy się:

  • jak budować markę opartą na wartościach jako Matka Polka i kobieta biznesu
  • jak budować wielopłaszczyznowy biznes w harmonii i odnieść sukces
  • jak istotny wpływ mają uczciwość i zaufanie w budowaniu trwałych relacji
  • jak wzmacniać w sobie pozytywną postawę i wiarę w siebie
  • czym jest zdrowy egoizm
  • jak być otwartym i dzielić się sobą.

Bliskie jej sercu zagadnienia:

„nie święci garnki lepią”, „umiejętność dzielenia  się doświadczeniami i…. kromką chleba”

Panel 2. Paulina Smaszcz – Kurzajewska

Podczas prelekcji zostaną zdefiniowane zagadnienia z zakresu:

  • wystąpień publicznych i wystąpień medialnych
  • nawiązywania kontaktu i wzbudzania zaufania
  • autorytatywności wypowiedzi i mowy ciała
  • precyzyjności wypowiedzi
  • najczęściej popełnianych błędów językowych.

Dowiemy się:

  • jak w krótkim przekazie zaprezentować walory firmy i produktu
  • jak budować pewność siebie w komunikacji
  • jakie błędy zakłócają nasz przekaz
  • jak ważna jest praktyka w komunikacji
  • jak zatrzymać się nad sobą, by podkreślić swoje mocne strony i śmiać się z własnych słabości
  • jak ważne jest każdego dnia uśmiechać się do siebie.

Jeśli stawiasz na rozwój osobisty i biznesowy oraz pragniesz działać na rzecz wspólnego dobra w biznesie, serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniu.
Jeśli chcesz skutecznie promować swoją markę, zapraszamy do grona Sponsorów 5. Edycji Brand Elite.

Każdy Uczestnik wydarzenia w ramach społecznej odpowiedzialności, staje się równocześnie Darczyńcą akcji dożywiania dzieci prowadzonej przez Fundację Dobry Duszek pod hasłem Dobry + Duszek = Pełny Brzuszek.

Wstęp:
90 pln płatny przelewem przed spotkaniem na konto:
Fundacja Dobry Duszek w Radomiu
13 1750 1253 0000 0000 0613 0151
z dopiskiem: „na dożywianie dzieci”
lub 100 pln płatny gotówką w dniu spotkania (przy przelewie dokonanym w dniu spotkania, prosimy o wydruk potwierdzenia zapłaty).

UWAGA:
Wymagana wcześniejsza rejestracja: kontakt@noblebrand.pl
Prosimy o podanie: imienia i nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.

Liczba miejsc ograniczona!

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Patronat nad wydarzeniem obejmują:

Business Centre Club Loża Radomska, Izba Przemysłowo-Handlowa Ziemi Radomskiej

https://www.facebook.com/noblebrand.annaslopiecka/
https://www.facebook.com/brandelitespotkaniazmarka/

GOŚCIE SPECJALNI:

NINA KOWALEWSKA – MOTLIK

Absolwentka wydziału japonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę zawodową rozpoczęła w 1981 roku jako dziennikarka w Polskim Radio. W 1991 roku założyła i wypromowała wydawnictwo Harlequin Books, którego sukces marketingowy został opisany przez Harvard Business School. W 1995 roku objęła stanowisko dyrektora generalnego i prezesa Young & Rubicam Poland, którą prowadziła do końca 2000 roku. Jest ekspertką w dziedzinie brandingu i marketingu narodowego. Zasiada w Radzie Programowej Kongresu Kobiet. Od 2001 roku poświęciła się w pełni swojej firmie New Communications, promując Polskę na świecie, za pośrednictwem międzynarodowych mediów. W Polsce jest wyłącznym przedstawicielem CNN, The Economist, Financial Times i Superbrands. Od 2014 roku właścicielka Sense Dubai, butiku z arabskimi perfumami i marki perfum.

PAULINA SMASZCZ – KURZAJEWSKA

Dziennikarka i prezenterka telewizyjna, ekspert i trener medialny dziedzinie komunikacji biznesowej i autoprezentacji biznesowej. Od 15 lat szkoli indywidualnie członków zarządów oraz top management, polityków i specjalistów medycznych. Przygotowuje prelegentów organizacji pozarządowych do wystąpień publicznych, medialnych w Polsce i na forum UE. Ekspert w dziedzinie public relations & communication. Przygotowuje i prowadzi strategie komunikacyjne dla największych i wartościowych polskich projektów. od ponad 20 lat pracuje jako szef zespołów PR & Communication & Advocacy w dużych korporacjach. Cieszy się świetną rynkową opinią. Pracowała jako prezenterka w TVP1, w TVP2, TVN STYLE. Mama Julka i Franka, oddana żona dziennikarza sportowego Macieja Kurzajewskiego.

ORGANIZATORZY:

NOBLE BRAND ANNA SŁOPIECKA – ekspert ds. wizerunku i promocji marki. Właścicielka agencji kreatywnej, tworzącej projekty graficzne zgodne z charakterem marki. Sekretarz Radomskiej Loży Business Centre Club. Członkini Izby Przemysłowo – Handlowej Ziemi Radomskiej. Stypendystka programu mentoringowego Vital Voices Poland fundacji Hillary Clinton. Adeptka „Akademii Marki z Klasą”. Trzykrotny Lider Rejonu Radom w projekcie Szlachetna Paczka. Współtwórca Smart Relax Spa. Laureatka Nagrody Gospodarczej Roku – Granitowy Tulipan. Laureatka w plebiscycie Kobieta Przedsiębiorcza Ziemi Radomskiej. Wyróżniona dwukrotnie w konkursie „Dobroczyńca Roku”. Z wykształcenia Dziennikarka. Propagatorka budowania marki osobistej opartej na wartościach. We wszystkich działaniach przyświeca jej idea „Najważniejszy drugi człowiek”.

MAŁGORZATA PATYNOWSKA – Założycielka Fundacji „Dobry Duszek” w Radomiu. Adeptka „Akademii Marki z Klasą”. Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w koordynowaniu projektami na rzecz działań społecznych i lokalnych. Dzięki zaangażowaniu Fundacji, pomoc otrzymało 1000 osób, a fundacja przekazała ponad 700 ton żywności – ponad 90 000 obiadów dla dzieci. Spełnia się jako Mentor Rozwoju Duchowego w biznesie, najważniejszej płaszczyzny, która prowadzi do harmonii w życiu człowieka. Jest przekonana, że każda sytuacja, problem w życiu czemuś służy. Wszystko jest po coś, trzeba tylko rozeznać po co. Pragnie czynić siebie i świat lepszym.

anna słopiecka | małgorzata patynowska

Czytaj także