Konkurs #NARYSIUJ z Clochee Baby&Kids

Ryś to sympatyczny ambasador linii Clochee Baby&Kids, stworzonej z myślą o najmłodszych odbiorcach. Stał się nim nieprzypadkowo.

Część dochodu ze sprzedaży kosmetyków przekazywana jest Dzikiej Zagrodzie w Jabłonowie, która pod swoją opieką ma rysie – gatunek zagrożony.

W ostatnim czasie tematy ochrony środowiska zeszły na dalszy plan, tak więc charytatywną akcją #NARYSIUJ, chcemy wspomóc organizację walczącą o nasze środowisko, a także zwrócić uwagę konsumentów na problem ginącego gatunku.

Charytatywne #NARYSIUJ odbywa się w świecie wirtualnym, na łamach social mediów i ma na celu zebranie jak największych środków finansowych na wsparcie rysi z Dzikiej Zagrody. W trakcie trwania akcji, z każdego zakupionego kosmetyku dla dziecka na www.clochee.com marka przekazuje 3zł na rzecz rysi.

Akcja wystartowała 1 czerwca, w Dzień Dziecka, i trwa do 15 czerwca 2021, a jej zasady to:

1. Narysuj/wykonaj rysia (sam/a, z dzieckiem, z zespołem)

2. Wrzuć zdjęcie dzieła na social media z hastagiem #NARYSIUJ, oznacz @clochee_simplyorganic oraz poinformuj, że ze sprzedaży każdego produktu Baby&Kids poprzez www.clochee.com 3zł zostanie przeznaczone na rzecz Dzikiej Zagrody w Jabłonowie

3. Oznacz osobę/osoby, które chcesz zaprosić do tej akcji i poproś je o narysowanie rysia oraz wklejenie tekstu

Więcej informacji na stronie www.clochee.com


Udostępnij