Wielka Wymiana Kontaktów – spotkania networkingowe w 14 miastach

Wielka Wymiana Kontaktów to cykliczne spotkania networkingowe, które odbywają się w 14 miastach Polski. Projekt kierowany jest do przedsiębiorców, którzy szukają kontaktów do rozwoju firmy oraz budowy relacji biznesowych.

logo_wwk

Wielka Wymiana Kontaktów to największe cykliczne spotkania networkingowe, które odbywają się średnio raz na kwartał w 14 dużych miastach w Polsce oraz za granicą w Londynie i w Berlinie. W spotkaniu bierze średnio od 80 do 120 Przedsiębiorców.

Wielka Wymiana Kontaktów to platforma wymiany kontaktów i biznesowych doświadczeń. Podczas networkingu każdy może poćwiczyć autoprezentację i obserwować jak inni uczestnicy reagują na jego ofertę. To również szansa na zdobycie wiedzy m.in. na temat strategii zarządzania przedsiębiorstwem.

SZCZEGÓŁY:

KIEDY ➡ 24 maja 2018
START ➡ 17:30
GDZIE ➡ Golden Floor, Millenium Plaza, al. Jerozolimskie 123a, Warszawa
_______________________

PROGRAM

2 SALE: RÓWNOLEGŁA WYMIANA KONTAKTÓW I WYKŁADY

17:30 – 18:30 – Wielka Wymiana Kontaktów cz. 1
18:30 – 19:00 – „Zamień anonimowość w rozpoznawalność – Twój profil osobisty w internecie” – EMILIA BARTOSIEWICZ
19:00 – 19:30 – „Efektywny biznes” – promocja książki ANNA EWA SUSKA
19:30 – 20:00 – Wielka Wymiana Kontaktów cz. 2
20:00 – 20:30 – „Najlepsze strategie inwestowania w nieruchomości” – TOMASZ STAWIARZ
20:30 – 22:00 – Kolacja VIP/wymiana kontaktów cz. 3
_______________________

PRELEGENCI

EMILIA BARTOSIEWICZ
Założycielka Imagine Yourself. Twórczyni i prezes Lady Business Club, twórczyni i redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl, ekspert budowania osobistej marki w sieci. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Od 6 lat pracuje z przedsiębiorcami nad skutecznym zwiększaniem ich rozpoznawalności w internecie. Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 200 właścicielek firm w Polsce, biorąc udział w tworzeniu ich profili publicznych. Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających obecność przedsiębiorcy w sieci, skutecznych kampaniach PR-owych oraz udziela konsultacji z zakresu treści stron internetowych i tworzeniu profili indywidualnych. W 2012 i 2017 roku została wybrana do grona 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski. w 2017 została zaproszona do Rady Kobiet Emirates & Europe Business Development Cluster.

TOMASZ STAWIARZ

Dyrektor ds. Planowania i Przygotowania Inwestycji w firmy Doctor Q BUD, jest absolwentem Wydziału Zarządzania, kierunku Gospodarka Nieruchomościami na Krakowskiej Akademii w Krakowie. Pierwszą Firmę zajmującej się nieruchomościami założył w roku 2009. Założył też i prowadził wiele firm związanych zarówno z branżą wellness, doradczą jak i budowlaną. Tomasz Stawiarz specjalizuje się w analizie nieruchomości pod względem ekonomicznym. Przygotowuje inwestycje oraz prowadzi rozmowy z inwestorami finansowymi. Prowadzi też specjalistyczne szkolenia. Tomasz Stawiarz ma 31 lat i prowadzi bardzo aktywny tryb życia. Jego pasją są oraz wyprawy górskie oraz biegi z przeszkodami. Szczególnie w tej ostatniej dziedzinie odnosi wiele sukcesów.

ANNA EWA SUSKA

Trener biznesu, biznes mentor, specjalista od personal brandingu, ekspert motywowania i inspirowania ludzi, lider, wizjoner, współwłaścicielka firm z branży ekonomicznej, budowlanej, sprzątającej, edukacyjnej i konsultingowej.

Absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Finansów w Warszawie, NLP Training& Coaching Academy w Londynie. Najwięcej sukcesów odniosła, tworząc sieci salonów kosmetycznych i zajmując się biznes mentoringiem w Suska Mentoring. Jest świetnym i mocnym negocjatorem, w swojej karierze wynegocjowała wiele dużych kontraktów w Londynie, udowadniając, że kobieta może budować swoją firmę globalnie nawet w londyńskim City, który słynie z twardych reguł biznesowych. Nominowana do konkursu organizowanego przez Zjednoczone Królestwo Polek w Wielkiej Brytanii „Polka Roku 2016”. Brała udział w wielu szkoleniach rozwojowych, kosmetycznych, medycznych i szkoliła się u największych mówców na świecie i w Polsce, między innymi u Anthony’ego Robbinsa, Sonii Stringer, Erica Worre’a, Blaira Singera, T. Harva Ekera. Na wydarzeniu odbędzie się premiera jej najnowszej ksiązki „Efektywny biznes”.
_______________________

❗ TWOJA INWESTYCJA ❗

Cena biletu obowiązuje do 17.05
69zł/1 bilet lub 119zł/2 bilety.

129zł/1 bilet VIP z kolacją z Prelegentami oraz książką biznesową do wyboru nowe pozycje.

 

Pomysł na powstanie WWK powstał na facebookowej grupie, do której należały głównie przedsiębiorcze kobiety. Początkowa wymiana linków przerodziła się w spotkanie, z którego powstały kolejne. Początkowo Katarzyna Dziubałka organizowała spotkania w samej Warszawie, potem dołączył Wrocław i Kraków.

Po łódzkim spotkaniu, które zorganizowała Agencja Eventy Diamenty Lidii Popławskiej zaczęła się ekspansja projektu. Lidia stwierdziła, że projekt ma ogromny potencjał i należy  go rozwinąć na całą Polskę. Podeszła do niego biznesowo i eventowo tj. stworzyła strefy konsultacji z Partnerami oraz zadbała o atrakcyjną oprawę spotkań czyli dodatkowe atrakcje i muzykę na żywo.

Atrakcjami na WWK były m.in. violin show, roboty reagujące na ruch, nauka tańca, pokaz świetlny, show z ciekłym azotem, tworzenie plakatów na żywo, występy chóru czy kabaretu.

Oprócz dodatkowych atrakcji agencja postanowiła dodać również opcję kolacji VIP po wydarzeniu, zadania powitalne i tematykę każdego wieczoru.

Spotkania podzielone są na trzy części – część networkingową, merytoryczną oraz kolację VIP. Pierwsza część ma pomóc w zapoznaniu się. Uczestnicy dzielą się wiedzą i edukują przedsiębiorców, jak efektywnie używać networkingu, aby zwiększać zyski.

Druga część to merytoryczne wykłady, na których występują trenerzy biznesu oraz przedsiębiorcy, którzy mogą podzielić się praktyczną wiedzą z zakresu prowadzenia biznesu. Poruszane tematy to m.in. sprzedaż, marketing, social media, negocjacje, aspekty prawne, budowanie strategii finansowej czy pozyskiwanie dotacji na rozwój firmy.

Projekt rozwinął się na tyle, że działa w 14 miastach Polski oraz w Londynie.

Przyciągnął mocne marki Partnerskie, m.in. : Gatta, Arche, Przelewy 24, Mzuri, Ziaja. Partnerzy mogą liczyć na różnorodne świadczenia, m.in. kampanie na FB, konkursy aktywizujące FB Partnera, tworzenie haseł reklamowych, promocja marki na miejscu, concierge do pozyskiwania rozmówców, dedykowane jednej marce konferencje WWK a nawet wieczory tematyczne skrojone pod Partnera czy transmisje live.

Po każdym wydarzeniu pytamy uczestników co się podobało a co można zmienić. Jesteśmy uważni na ich ocenę konferencji.

Projekt Wielka Wymiana Kontaktów dowodzi, jak konsekwencja i stały kontakt z klientami oraz liczenie się z ich opinią prowadzą do wypracowania biznesu, który zyskuje zasięg ogólnopolski.

Szczegóły i terminy wydarzeń>>
Eventy Diamenty Agencja Eventowa Strona organizatora>>