Warszawa: Konferencja Biznesowa „Cała prawda o wizerunku przedsiębiorcy”

Po raz pierwszy w Warszawie debata z ludźmi biznesu, praktykami, którzy prowadzą biznes od kilkunastu lat; merytoryczne wystąpienia znakomitych prelegentów oraz rozmowa z lekarzem dusz, propagatorką filozofii LOVE IN BUSINESS.

konferencja biznesowa warszawa

Prowadząc firmę, nigdy nie zapominaj, że Twoja marka reprezentuje Ciebie samego. Idąc przez życie rozwijasz się i dojrzewasz, a Twoja firma będzie Ci w tym dotrzymywać kroku. W każdym momencie możesz przewartościować markę osobistą i jej wizerunek w zgodzie ze sobą i swoimi nowymi projektami, doświadczeniami. Tak jak największe korporacje zmieniają wizerunek i komunikację swoich marek, aby dostosować się do odbiorców i trendów, tak i przedsiębiorcy powinni regularnie aktualizować i nadzorować wizerunek swoich marek osobistych, by zachować własną tożsamość, prawdę, szczerość w komunikacji wizerunkowej.

Jak być sobą i przekonać ludzi, że Twojej marce można ufać?

Jak nie wywoływać błędnych oczekiwań, gdy prezentujesz wizerunek swojej marki?

Jak odejść od „harówki” na rzecz utrzymania wizerunku budującego nasz prestiż i organicznie budować siłę marki?

Czy jedno spotkanie może odmienić Twoje życie? Zdecydowanie TAK.

—————————————-

69 Ogólnopolska Konferencja Biznesowa MAKE YOUR BUSINESS BETTER „Cała prawda o wizerunku przedsiębiorcy”

9.05.2017, godz. 18:00 – 21:30, Warszawa, Hotel Airport, ul. 17 stycznia 24

——————————————-

PROGRAM KONFERENCJI:

18:00 Rejestracja uczestników i nawiązywanie relacji

18:15 Początek spotkania

18:30 Wystąpienie prelegenta: WOJCIECH BOROWSKI – CEO Polska w McCANN Worldgroup: McCann & MRM (reklama i digital), CRAFT & MOMENTUM (produkcja, Sound and Vision Studio, shopper, event, marketing) i Weber Shandwick (Public Relations).

Temat wystąpienia: „Jaka jest rola marki w świecie biznesu małego, średniego jak i dużego. Czy właściciel może być marką?”

19:15 Debata z przedsiębiorcami, praktykami biznesu prowadzona przez EMILIĘ BARTOSIEWICZ – redaktor naczelną portalu LadyBusiness.pl, założycielką Lady Business Club, wspólnikiem w Business Unlimited.

Zaprosiliśmy do debaty kobiety, które mogą powiedzieć, odniosłam sukces w biznesie.  Dowiecie się o blaskach i cieniach sukcesu, o szukaniu drogi do wyrażenia siebie w sferze publicznej i różnych sposobach na bycie sobą w biznesie. Jak dbają o własną prywatność, jednocześnie budując wizerunek w sieci?

EWA NIZIO – kreatorka marek, współwłaściciel DeClinic Kliniki Stomatologicznej, Ab Ovo Lingerie, restauracji White Marlin w Sopocie.

LUCYNA PRZYBOREK – Współwłaścicielka Perfect Vision Salony Optyczno-Okulistyczne w Warszawie.

AGNIESZKA KOŚNIK – ZAJĄC – Założycielka Instytutu Kosmetologii Babiana w Gdańsku (www.babiana.pl) prezes Fundacji Wspierania Rozwoju Medycyny Anizja,

EMILIA BARTOSIEWICZ – założycielka i prezes Lady Business Club, redaktor naczelna www.LadyBusiness.pl, ekspert budowania marki osobistej w sieci

20:00 Przerwa – nawiązywanie relacji

20:20 Wystąpienie prelegenta: EWA CZERTAK – mentor, przedsiębiorca, prowadzi kurs dla przedsiębiorców, buduje autentyczne marki osobiste, mówca

Temat: 5 cech marki osobistej przedsiębiorcy.

Przedstawione zostaną cechy, które określiła pracując nad marką kilkuset przedsiębiorców. Te cechy pozwolą zrozumieć, jakie przymioty pomagają odnieść sukces w byciu przedsiębiorcą. Będzie o waleczności ale też o otwarciu serca!

 „Niektórzy ludzie rodzą się ze smykałką do przedsiębiorczości, podczas gdy u innych uaktywnia się ona po różnych przeżyciach i odkryciu swoich dążeń, ambicji” – mówi Ewa Czertak

20:40 Rozmowa Ewy Czertak z MAŁGORZATĄ LIPKO, psychoterapeutką, trenerką biznesu, wykładowcą akademickim, współautorką i propagatorką filozofii LOVE IN BUSINESS. Założycielką Ośrodka Psychoterapii i Rozwoju Osobistego „Feniks” w Warszawie.

„Wygląda na to, że nadeszły trudne czasy, lecz zarazem wyzwalające czasy kryzysu zaufania, gdy wiele z naszych ulubionych mitów upadnie i z konieczności zostanie poddanych rewizji na naszych oczach. Może w tym nadzieja na znalezienie własnej drogi, prawdziwych siebie?” – pyta Małgorzata Lipko

21:00 Podsumowanie konferencji, pytania i konkurs wizytówkowy

21:00 Zakończenie konferencji

——————————————-

Ogólnopolskie Konferencje Biznesowe MAKE YOUR BUSINESS BETTER są organizowane regularnie raz na kwartał w Warszawie, na Śląsku i w Trójmieście. Zostały zaplanowane tak, aby podpowiedzieć współczesnym właścicielom małych i średnich firm jak rozwijać swoje biznesy wykorzystując do tego najnowsze trendy, narzędzia i skuteczne techniki. Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium swojej firmy.

Jak do tej pory spotkania gromadziły wielu aktywnych przedsiębiorców, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i zainteresowanych rozwojem przedsiębiorstwa w myśl hasła MAKE YOUR BUSINESS BETTER.

——————————————–

PRELEGENCI I GOŚCIE:

wojciech borowskiWOJCIECH BOROWSKI – Obecnie zarządza trzema niezależnymi agencjami w ramach McCANN Worldgroup: McCann & MRM (reklama i digital), CRAFT & MOMENTUM (produkcja, Sound and Vision Studio, shopper, event, marketing) i Weber Shandwick (Public Relations). Posiada bogate doświadczenie w budowaniu firm – zarówno na poziomie korporacji, jak i startupów, a także w odbudowywaniu pozycji rynkowej firm, pomagając im stać się liderami na swoich rynkach.

Studiował finanse i ekonomię na Uniwersytecie w Hartford w USA. W 2011 został wybrany Człowiekiem Roku Reklamy magazynu Brief, a w 2012 Człowiekiem Europy Havas Worldwide. W latach 2013 i 2014 był nominowany przez magazyn Press do konkursu AdMan of the Year. W latach 2012 – 2016 pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jest członkiem YPO Poland Chapter (Organizacja YoungPresidents’) i tam został wybrany na stanowisko przewodniczącego na lata 2016-2017. Jest często zapraszany przez media do wypowiedzi na tematy takie jak: nowe technologie, trendy w komunikacji, zarządzaniu komunikacją i reklamą.

małgorzata lipkoMAŁGORZATA LIPKO – psychoterapeutka, trenerka biznesowa, wykładowca akademicki. Współautorka i propagatorka filozofii LOVE IN BUSINESS. Założycielka Ośrodka Psychoterapii i Rozwoju Osobistego „Feniks” w Warszawie.

Wspiera liderów w mądrym zarządzaniu, budowaniu skutecznych zespołów i odnajdywaniu ich osobistej drogi rozwoju. Skutecznie łączy różne podejściami metody w służbie procesu rozwoju i „zdrowienia” człowieka. Posiada specjalizację i doświadczenie w pracy z grupami, zespołami, a także w kontakcie indywidualnym.

Z radością i pasją prowadzi autorskie, cykliczne szkolenia i warsztaty rozwojowe dedykowane kobietom w biznesie i dla „współczesnych Wiedźm”. Pasjonatka życia, ludzi i swojego zawodu.

Prywatnie, mama siedmioletniej Laury, wielbicielka Włoch, mody, kultury i kuchni śródziemnomorskiej. Kolekcjonerka butów – ma ich ponad 100 par. Pasjonatka tańca i lotnictwa – 12 lat trenowała taniec latynoamerykański i standardowy, skończyła kurs pilota szybowca, ale radzi sobie także z większymi maszynami. W wolnych chwilach improwizuje w teatrze improwizacji.

ewa czertak
fot. Anja Choluy

EWA CZERTAK – Ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor, Master Business Trener, level superior. Prezes Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., praktyk storytellingu, prelegentka konferencji, mówca motywacyjny, autorka artykułów o marce, pisze bloga Master Personal Branding. Twórca programu kursu budowania marki przedsiębiorcy Personal Branding „Bądź widzialną marką” oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. Współtworzy Lady Business Club. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line oraz Brand24. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.

Od 2008 roku pracuje z Top menadżerami największych organizacji, przygotowuje do inspirujących wystąpień publicznych oraz wdraża skuteczne metody prezentowania osobistej marki w środowisku biznesowym. Od 2004 Certyfikowany coach ICC. Zawodowo i hobbystyczne interesuje się filozofią oraz savoir – vivre.

Ewa NizioEWA NIZIO – Współwłaściciel DeClinic Kliniki Stomatologicznej, Ab Ovo Lingerie, restauracji White Marlin w Sopocie. W 2014 otrzymała tytuł AMBASADORKA KLASY, przyznawany przez Akademię Marki z Klasą za wybitne osiągnięcia w budowaniu marki. Kreatorka marek w Nizio Company. Kreuje marzenia i zamienia je w biznes.

Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa w Warszawie na kierunku Zarządzanie finansami. Otrzymała Nagrodę Andrzeja Drzycimskiego na studiach Podyplomowych Marketingu Politycznego i Medialnego w Zakładzie Komunikacji Społecznej i Public Relations w latach 2006/2007 za pracę „Odświeżenie wizerunku na przykładzie marki Jaguar”. Do 2010 roku była związana z bankowością i finansami. W latach 2006 – 2012 jako udziałowiec pełniła funkcję członka Rady Nadzorczej spółki MARVIPOL S.A. i wspierała spółkę w działalności PR.

Agnieszka Kośnik Zając
fot. Anja Choluy

AGNIESZKA KOŚNIK – ZAJĄC – Założycielka Instytutu Kosmetologii Babiana w Gdańsku (www.babiana.pl) prezes Fundacji Wspierania Rozwoju Medycyny Anizja, autorka felietonów i wywiadów do Luksusowego Magazynu dla Kobiet meLady.

16 lat temu ukończyła Biotechnologię na Politechnice Gdańskiej i rozpoczęła pracę w przemyśle farmaceutycznym. Lata 90-te były przełomowe. Dzięki pracy dla światowych koncernów była świadkiem ogromnych zmian i dynamicznego rozwoju medycyny w Polsce.

Uświadomiła sobie wtedy, że to nie koniec nauki. Dzień po dniu zdobywała doświadczenie, które uzupełniała specjalistycznymi szkoleniami. Udział w konferencjach, liczne wystąpienia, spotkania z mediami były inspiracją do podjęcia nowego kierunku, również na Politechnice. W 2006 roku zdobyła dyplom specjalisty Public Relations. Dzięki temu stała się specjalistą od sytuacji kryzysowych. Bez trudu rozwiązuje problemy codzienne jak i tzw. „sytuacje bez wyjścia”. Wsłuchując się w potrzeby pacjentów i swoje, zrodził się pomysł na zabiegi estetyczne. Ukończyła Organizację i Zarządzanie Ośrodkami Wellness i Spa, a później Kosmetologię bioestetyczną.

Lucyna Przyborek
fot. Lidia Skuza

LUCYNA PRZYBOREK – Współwłaścicielka Perfect Vision Salony Optyczno-Okulistyczne w Warszawie. Pochodzi z Trójmiasta. Często stwierdza, że każdy dzień to ciężka praca, ale też ogromna satysfakcja z zadowolonych klientów. W salonach PERFECT VISION wykorzystywane są najnowsze osiągnięcia technologii.

Pochodzi z Trójmiasta. Tam ukończyła Handel Zagraniczny na Uniwersytecie Gdańskim, rozpoczęła pracę zawodową i założyła rodzinę (mąż i dwie, obecnie nastoletnie córki). Od 12 lat mieszka w Łomiankach. Do rodziny dołączyły – golden retriver Suzi i kotka rasy „europejskiej” Coco.

W tym czasie pracowała w korporacji, a następnie w jednostce szkoleniowej Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W tej ostatniej była kierowniczką działu szkoleń, a także prowadziła projekty unijne m.in. na temat elastycznych form zatrudnienia dla kobiet, mających zamiar wrócić na rynek pracy po urlopach macierzyńskich.

W świat własnego biznesu weszła z przyjaciółką, z którą przez kilka lat prowadziła firmę importującą okulary przeciwsłoneczne.

Od ponad kilku lat wspólnie z mężem są właścicielami Perfect Vision Salony Optyczno – Okulistyczne. Mając świadomość ostrej konkurencji dbają, aby ich salony zapewniały maksymalnie wysoki standard usług naszym klientom.

EmiliaBartosiewicz-kopiaEMILIA BARTOSIEWICZ – Ekspert budowania osobistej marki w sieci. Dyrektor Zarządzająca w Spółce Business Unlimited, twórczyni i prezes Lady Business Club – pierwszego w Polsce ogólnopolskiego klubu biznesowego dla właścicielek firm. Redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Współtworzy Akademię Marki z Klasą.

Od 6 lat pracuje z przedsiębiorcami nad skutecznym zwiększaniem ich rozpoznawalności w internecie. Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 200 właścicielek firm w Polsce, biorąc udział w tworzeniu ich profili publicznych. Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających obecność przedsiębiorcy w sieci, skutecznych kampaniach PR-owych oraz udziela konsultacji z zakresu treści stron internetowych i tworzeniu profili indywidualnych. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski.

Wstęp:

Bilety można nabyć TUTAJ

UWAGA: Członkinie Lady Business Club: wstęp 50 zł.

Do udziału zachęcamy:

  • Przedsiębiorców, którzy poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych;
  • Właścicieli firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy;
  • Osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia;
  • Członkinie Lady Business Club i ich goście, partnerzy, klienci;
  • Osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą

UWAGA: Podczas spotkania będziemy wspierać Fundację Dobry Duszek pod hasłem Dobry + Duszek = Pełny Brzuszek

Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@businessunlimited.pl

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.

Liczba miejsc ograniczona! OSTATECZNE POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.

Organizator spotkania: Business Unlimited – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.

Koncept Business Unlimited powstał w 2011, w ramach tworzonych marek, przeprowadza właścicieli firm przez zmianę. Pokazuje, że ta zmiana nie jest łatwa, ma swoją cenę, ale to od przedsiębiorcy zależy, jak się do tego przygotuje i odnajdzie w nowych warunkach, gdzie rządzi Internet, technologia, marketing, PR, aktywna sprzedaż, kanały społecznościowe i gromadzona wokół marki społeczność.

Od 6 lat gromadzi wokół siebie społeczność kilku tysięcy aktywnych przedsiębiorców. Uczestniczy w zmianie i rebrandingu ponad 300 marek przedsiębiorczych właścicielek firm. Zorganizowała kilkaset spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji oraz wprowadziła na rynek szkoleniowy kilkadziesiąt praktycznych warsztatów dedykowanych przedsiębiorcom z zakresu budowania marki osobistej, storytellingu, e-wizerunku, sprzedaży i wystąpień publicznych.

Twórczynie konceptu Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak tworzą i konsolidują marki, których zadaniem jest przygotowanie właścicieli firm do podjęcia działań, zapewniających im dobrą i przewidywalną przyszłość.