Moda jest obecnie najszybciej rozwijającą się kategorią rynku e-commerce.
Trudno wyobrazić sobie dobrze prosperujący sklep bez rozwiązań pomagających sprostać gustom i preferencjom klienta.

szyte na miare1

W programie m.in.:

  • Alisa Wysocka – Stylistka i kreatorka wizerunku, CodeDress
    „Instagram, Facebook, a może Snapchat? Media społecznościowe dźwignią marketingu Twojej marki”
  • Łukasz Hardek – FreshMail
    „Obudź śpiocha, czyli jak aktywizować klientów w Twoim sklepie za pomocą email marketingu”
  • Mariusz Drużyński – Dyrektor operacyjny, Gino Rossi S.A.
    „OFF/ON – włączyć online w offline”
    Początki wdrożenia online z punktu widzenia osoby zarządzającej offline – wyzwania, perspektywy, błędy.
  • Witold Chomiczewski – Radca prawny, Wspólnik, Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp. k.
    „Obowiązki informacyjne, odstąpienie, prawo autorskie, czyli jak bezpiecznie sprzedawać w Internecie?”
  • Anna Rasiewicz – Specjalista ds. rozwoju biznesu w sektorze mody, wykładowca marketingu mody w Artystycznej Szkole Szycia i Mody w Krakowie
    „Zarządzanie marką w branży modowej”
  • Karolina Buszkiewicz – Account Manager, klinika e-commerce
    „Sprzedaż poprzez inspiracje” 

Tematyka konferencji:

1.  E-commerce

  • multichannel commerce vs. agile commerce
  • wyszukiwanie i nawigacja w sklepie internetowym – pomóż klientom znaleźć to czego szukają
  • systemy b2b b2c
  • bezpieczne płatności (on-line, poprzez tablet, smartfon)
  • e-procurement
  • automatyzacja obsługi zamówień
  • social commerce
  • jak zaistnieć z marką w social media
  • mobile commerce
  • programy lojalnościowe i programy partnerskie
  • zjawisko social shoppingu
  • uwarunkowania prawne

2. Rola BigData w analizie danych z portali społecznościowych

  • jak dostosować swój produkt do zmieniających się trendów?
  • jak przewidywać przyszłe trendy?

3. Skuteczny marketing
4. Optymalizacja łańcucha dostaw
5. Wearables
6. Znaczenie IT w branży fashion
7. Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
8. Technologie CAD I 3D
9. Logistyka w branży modowej
10. Narzędzia wsparcia sprzedaży

Do udziału zapraszamy:

  • właścicieli i managerów sklepów internetowych oraz tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy,
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce,
  • szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta,
  • startupowców z branży modowej,
  • projektantów mody.

Więcej informacji na stronie: Strona wydarzenia

oraz Fb: Facebook „Szyte na miarę”

Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.

szyte na miarę

Czytaj także