Dzięki tej książce zrozumiesz, że wywierania wpływu możesz się nauczyć – to nie jest umiejętność wrodzona. Przede wszystkim jednak poznasz sprawdzone techniki i ich przydatność w codziennych sytuacjach, niezależnie od tego, czy chcesz być bardziej przekonujący wobec szefa, znaleźć sposób na niesforne dziecko, czy też wpłynąć na trudnego partnera.

Autor książki – Terry R. Bacon – to uznany ekspert w swojej dziedzinie, który o sztuce wywierania wpływu wie wszystko. Od ponad 30 lat współpracuje z firmami międzynarodowymi jako innowator, nauczyciel, trener i konsultant w zakresie przywództwa, zarządzania, rozwoju przedsiębiorstw i umiejętności interpersonalnych. Swoim cennym doświadczeniem dzieli się w tej książce.

Recenzja:

Czytając tę książkę, staniesz przed pytaniem, na które będziesz musiał odpowiedzieć sobie szczerze i nieskromnie: „Dlaczego ktoś miałby za tobą pójść?”. Każdy chciałby porywać tłumy, jednak udaje się to nielicznym.
Możesz być menedżerem, kierownikiem wysokiego szczebla, ale to jeszcze nie oznacza, że jesteś liderem. To nie jest książka dla osób, którym marzy się sprawowanie kontroli czy narzucanie innym swojej woli. Natomiast powinieneś po nią sięgnąć, jeśli chcesz nauczyć się wpływania na innych tak, aby robili to, co chcesz, zupełnie dobrowolnie!
Elwira Piwowarska, kobieta.wp.pl

Informacje o autorze:

Terry R. Bacon został uznany przez magazyn „Leadership Excellence” za jednego ze stu najwybitniejszych na świecie myślicieli w dziedzinie przywództwa. Kształcił się na prestiżowych uczelniach: Wharton School, University of Chicago, Stanford University i Harvard Business School. Jest wspólnikiem i naukowcem w Korn/Ferry Institute, ośrodku badawczym Korn/Ferry International, firmy będącej światowym liderem w dziedzinie badania talentów i zarządzania. Od ponad trzech dekad współpracuje z organizacjami międzynarodowymi jako innowator, nauczyciel, trener i konsultant w zakresie przywództwa, zarządzania, rozwoju przedsiębiorstw i umiejętności interpersonalnych. W 1989 roku założył Lore International Institute, prestiżową firmę koncentrującą się na rozwoju menedżerów szczebla wyższego, która w 2008 roku została włączona do Korn/Ferry International.

Bacon jest płodnym pisarzem i mówcą. Jest autorem i współautorem ponad stu książek, artykułów, skryptów i opracowań badawczych, w tym:What people want, Leading in a boundaryless organization i Sztuka skutecznego przywództwa (GWP 2013). Zajmuje się takimi zagadnieniami, jak: przywództwo w trudnych czasach, zrównoważone przywództwo, szacunek, odpowiedzialność, cykl rozwojowy firmy, sprzedaż oparta na odkrywaniu wewnętrznych motywów, oczekiwania podwładnych wobec menedżerów, liderzy prowadzący liderów, ideologiczne podstawy coachingu zorientowanego na klienta, zarządzanie firmą międzynarodową, tworzenie relacji z klientem, analiza behawioralna a doświadczenie klienta oraz tworzenie kadry kierowniczej szczebla wyższego.

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Więcej informacji tutaj

Liderzy | Mentorzy | Relacje | Terry R.Bacon

Czytaj także