MICHAŁ FEDOROWICZ

MichałFedorowicz_małe

Ekspert ds. kryzysów w sieci oraz ochrony wizerunku w internecie.

Twórca monitoringu behawioralnego sentymentu opinii w sieci, polegającej na analizie sentymentu (klasyfikacji charakteru opinii pozytywnych i negatywnych sieci).

Założyciel firmy Apostołowie Opinii, największej internetowej Agencji ochrony wizerunku w sieci. Agencja specjalizuje się w ochronie wizerunku, kontroli i skanowaniu opinii w internecie, przygotowaniu audytów e-wizerunku, optymalizacji wizerunku w wyszukiwarkach. Od 2012 Agencja Apostołowie Opinii pomogła ponad 900 firmom w rozwiązywaniu e-kryzysów o zasięgu ogólnopolskim. Miesięcznie na stale obsługuje 180 polskich firm z sektora finansowego, retail, energetycznego. Od zeszłego roku koncentruje się na wsparciu małych i średnich firm.

O wskazówkach i przeprowadzonych sprawach pisze na blogu Ministerstwo Prawdy.

Blog Artura Kurasińskiego
Chronimy wizerunek i markę firmy w internecie

Artykuły autora:
Jak hejt wypływa na biznes i jak sobie z nim radzić
Opinie w sieci a wirtualna reputacja firmy
Ignorowanie opinii w internecie zabija biznes
Czym jest ochrona wizerunku w internecie
Ujarzmić hejtera
Prawo do bycia zapomnianym